Oh je zal mij nergens horen zeggen dat je alles meteen perfect kan doen en er nergens foutjes in mogen zitten. Dat is gewoon onmogelijk, maar sommige zaken zijn gewoon te weinig afgewerkt of doordacht (denk aan delen van bevelen toen die er eerst toegevoegd werd, ...). Sommige dingen kunnen echt al wel voorkomen worden op een hoger niveau dan hier, spelers zelf zijn er om de kleine fouten uit te halen en verbeteringen aan te brengen.
Ik ben blij dat er met de input van spelers iets gebeurt, al gaat dat meestal over kleine dingen, grotere aanpassingen worden vaak niet meer gemaakt. Een voorbeeld: de weergave van bevelen delen werkt met "grote aanval" etc. Dit wordt gebaseerd op aantal letterlijke manschappen, niet op hoe veel boerderij plaatsen. Kortom 5000 bijl is een grote aanval, 3000 lc niet. Dit is in mijn ogen iets waar niet goed over nagedacht is, en jammer ook dat ze dit niet meer hebben aangepast na de feedback er op. Dit neem ik aan door dat het te moeilijk te implementeren is achteraf zo een wijziging. En dat is het probleem als je zo iets te ver (= tot een volledige uitrol) laar komen
Innogames blijft een groot bedrijf met zeer veel spelers met elk hun eigen mening natuurlijk. Dat maakt het er niet eenvoudiger op. In dat opzicht had TW in de begintijd een zekere charme vond ik
Maar ik ben al blij met de hoeveelheid feedback die doorkomt en met hoe dicht jullie wel tot het spel staan. Dat is een tijd ook niets geweest namelijk. Op communicatief vlak gaat het een stuk beter tussen inno / cm heb ik de indruk.
Ps: zoals je zelf aanhaalt zal deze feedback niet samen met de update worden ingevoerd. Wat wilt zeggen dat ik dit geval voor een tijdje de mensen met dit probleem zitten. Waarom wordt er niet sneller feedback gevraagd of langer gewacht tot het uitrollen van de update zodat feedback al geïmplementeerd kan zijn ?