Update 8.48 feedbacktopic

Reactiescore
746
Bedankt voor de goede feedback! Ik heb het zo doorgegeven. Het lijkt me inderdaad niet gewenst dat zo af te leiden valt welk front account 'leeg' staat :D
 

DeletedUser75778

Guest
Bedankt voor de goede feedback! Ik heb het zo doorgegeven. Het lijkt me inderdaad niet gewenst dat zo af te leiden valt welk front account 'leeg' staat :D

Fijn! Hopelijk gaat er wat mee gedaan worden :)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de goede feedback! Ik heb het zo doorgegeven. Het lijkt me inderdaad niet gewenst dat zo af te leiden valt welk front account 'leeg' staat :D

Misschien ligt het aan mij, maar het is niet alsof de klachten die hier worden gepost, nou bepaald moeilijk te bedenken waren voor het management van Innogames...

Opzich best wel falend. :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Kom je daar nu pas achter dat ze zelf niks van hun spel kennen ? :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Oh dat heeft niks met frustraties te maken hoor :) Het toont zich al jaren en jaren bij het uitrollen van updates, er is geen enkele toegevoegde functie die in 1 keer goed gemaakt was en van alles voorzien was. De ontwikkelaars staan sinds dat inno zo groot geworden is te ver van het spel verwijderd..
 
Reactiescore
746
Wat vreemd Warre, ik ben net je oude topics van scripts aan het bekijken, en vond letterlijk geen enkel topic waar er geen speler was die een verbetering toevoegde of een bug meldde. Gossie, van de eerste keer goed gesproken... ;)

Verder benadruk ik dat deze functie er is gekomen vanuit een spelersidee en dit is uitgewerkt. Dit soort topics bestaan er exact voor om dit soort problemen op te merken die niet door ons is opgevallen/niet aan is gedacht. Als je het 'erg' vindt dat we op deze manier feedback/suggesties tot verbetering vragen, dan denk ik dat we een probleem hebben met feedbacktopics over het algemeen.

Alsnog bedankt voor de feedback over deze functie! We hebben het opgegooid en er wordt nu even gewacht tot de feedback van alle communities binnen is om er mee aan de slag te gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Oh je zal mij nergens horen zeggen dat je alles meteen perfect kan doen en er nergens foutjes in mogen zitten. Dat is gewoon onmogelijk, maar sommige zaken zijn gewoon te weinig afgewerkt of doordacht (denk aan delen van bevelen toen die er eerst toegevoegd werd, ...). Sommige dingen kunnen echt al wel voorkomen worden op een hoger niveau dan hier, spelers zelf zijn er om de kleine fouten uit te halen en verbeteringen aan te brengen.

Ik ben blij dat er met de input van spelers iets gebeurt, al gaat dat meestal over kleine dingen, grotere aanpassingen worden vaak niet meer gemaakt. Een voorbeeld: de weergave van bevelen delen werkt met "grote aanval" etc. Dit wordt gebaseerd op aantal letterlijke manschappen, niet op hoe veel boerderij plaatsen. Kortom 5000 bijl is een grote aanval, 3000 lc niet. Dit is in mijn ogen iets waar niet goed over nagedacht is, en jammer ook dat ze dit niet meer hebben aangepast na de feedback er op. Dit neem ik aan door dat het te moeilijk te implementeren is achteraf zo een wijziging. En dat is het probleem als je zo iets te ver (= tot een volledige uitrol) laar komen ;)

Innogames blijft een groot bedrijf met zeer veel spelers met elk hun eigen mening natuurlijk. Dat maakt het er niet eenvoudiger op. In dat opzicht had TW in de begintijd een zekere charme vond ik :)

Maar ik ben al blij met de hoeveelheid feedback die doorkomt en met hoe dicht jullie wel tot het spel staan. Dat is een tijd ook niets geweest namelijk. Op communicatief vlak gaat het een stuk beter tussen inno / cm heb ik de indruk.

Ps: zoals je zelf aanhaalt zal deze feedback niet samen met de update worden ingevoerd. Wat wilt zeggen dat ik dit geval voor een tijdje de mensen met dit probleem zitten. Waarom wordt er niet sneller feedback gevraagd of langer gewacht tot het uitrollen van de update zodat feedback al geïmplementeerd kan zijn ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
Wat vreemd Warre, ik ben net je oude topics van scripts aan het bekijken, en vond letterlijk geen enkel topic waar er geen speler was die een verbetering toevoegde of een bug meldde. Gossie, van de eerste keer goed gesproken... ;)

Laat je niet zo opnaaien, je bent beter dan dat en hoort er boven te staan.
 
Reactiescore
1.139
Opzich vind ik het eigenlijk helemaal niet erg dat dit nu te achterhalen valt met zo'n ranglijst dit gold eigenlijk ook altijd al voor de verslagen tegenstanders ranglijsten zeker in de start kun je hier goed gebruik van maken en is het gewoon een onderdeel van het spel.
Als er helaas wel voor word gekozen om dit niet door te voeren zou er voor gekozen kunnen worden om het net als awards een optie te geven om het te verbergen of misschien dat het een week achterloopt waardoor het niet meer heel relevant is.
Maar persoonlijk heb ik hem het liefst gewoon wel voegt enkel klein beetje nieuwe tactiek toe en de ranglijst opzich is ook niet verkeerd en ontbrak eigenlijk al tijden.
 

DeletedUser410

Guest
Als je dan toch dingen aan het doorgeven bent:

Een optie om "groepsgesprekken-notificaties" uit te zetten aub. :) Als ik even een halfuurtje weg ben, wil ik niet terug komen met "(999)" in m'n tab staan..
 

DeletedUser75185

Guest
Als je dan toch dingen aan het doorgeven bent:

Een optie om "groepsgesprekken-notificaties" uit te zetten aub. :) Als ik even een halfuurtje weg ben, wil ik niet terug komen met "(999)" in m'n tab staan..

Ja, of elke 5 seconden een trillende smartwatch om je pols hebben omdat je een spammende stam hebt :(
 

DeletedUser77431

Guest
Leuk die stamchat, zou ook heel leuk zijn als je zelf een groep kon aanmaken en daar spelers in gooien, bijv voor vrienden. Is makkelijker overleggen, hoef je niet iedereen apart een bericht te sturen.
 

DeletedUser66265

Guest
Misschien een heel raar idee, en misschien is dit al eens voorgesteld. Ik had vroeger nog wel eens met mijn medespeler dat we elkaar van het account af gooide. Dit zorgde zo nu en dan nog wel eens voor frustratie. Dit kun je oplossen door eerst op skype in te loggen en te melden dat je nu online gaat/bent. Echter hadden we beiden zo nu en dan skype niet tot onze beschikking. Is het misschien een mogelijkheid om een chat systeem voor het account te ontwikkelen? Als je inlogt op het account kom je eerst op een voor-inlogscherm waar je ziet wie er online is, daar kun je dan ook met diegene praten. In dat voor inlog scherm kun je enkel praten. Als je daar dan op een andere knop op een wereld logt zit je pas op het account. Een idee in deze trend kan denk ik een hoop frustratie besparen.

Of mocht dit technisch niet haalbaar zijn is het misschien een idee om een bolletje op het inlogscherm te maken. Is het bolletje rood, dan weet je dat er momenteel niemand online is op het account. Is het bolletje groen, dan weet je dat er iemand zit. Een instelling in deze trend zou ik persoonlijk heel fijn vinden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Volgens mij is er ooit zo'n idee geweest maar nooit meer wat over gehoord.
 
Reactiescore
60
Stam van 13 tegen een alliantie van 100, ben dus absoluut niet blij dat ze kunnen achterhalen wie def stuurt en als ze een beetje slim zijn zelfs waar het staat.:mad::mad:
 

Deleted User - 24028

Guest
Kan je de stamchat volledig uitzetten ? Ik heb chatten uit staan (altijd) maar wordt constant onder gespammed met nieuwe mededelingen (gezien ze daar verzameld worden). Dus ik wil liever geen mededeling er van krijgen of wel krijgen maar geen meldingen :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Stam van 13 tegen een alliantie van 100, ben dus absoluut niet blij dat ze kunnen achterhalen wie def stuurt en als ze een beetje slim zijn zelfs waar het staat.:mad::mad:

Ja ik sta nu al eerste, als ik volgende week massa binnenkrijg, bij wie moet ik dan een schadeclaim aanvragen?
 
Bovenaan