Update 8.48 feedbacktopic

Reactiescore
746
Meningen? :)

Update 8.48

Beste spelers,

Op dinsdag 14 juni zal spelversie 8.48 tussen 11 en 12 uur geïnstalleerd worden. Zoals gewoonlijk kunnen de werelden kort onbereikbaar zijn.

Deze update bevat een nieuwe statistiek voor de rankings en een kleine verbetering, alsook een langverwachte chatfunctie! Lees dus snel verder.

Verslagen tegenstanders als ondersteuner

We hebben een nieuwe categorie in de ranglijsten toegevoegd. Het ondersteunen van een dorp zal nu ook verslagen tegenstanders-punten opleveren voor de ondersteunende spelers. Het aantal wordt verdeeld tussen de verschillende ondersteundende spelers, gebaseerd op het aantal van hun troepen die deelnemen aan het gevecht.

De berekening houdt ook rekening met het aantal troepen van de dorpseigenaar, deze zal hiervoor geen extra punten ontvangen.
Deze punten kunnen verkregen worden door het ondersteunen van het dorp van een andere speler, of door het ondersteunen van barbarendorpen. Je kan ze dus niet krijgen door het ondersteunen van je eigen dorpen.

Deze nieuwe ranglijst heeft geen invloed op de bestaande verdedigingsranglijsten.

Verbeteringen aan de buitlimiet -notificaties

Volgend op de feedback over het onduidelijk zijn van de buitlimiet op een limited-haul wereld hebben we de leesbaarheid van de buitlimiet verbeterd. Nu zou het gemakkelijker moeten zijn voor spelers waarom ze geen grondstoffen meer konden roven wanneer ze de buitlimiet hebben bereikt.

Stamchat!
En jawel, hij is er eindelijk: de stamchat

Tribal Wars Nederland zal als één van de 3 spelversies als eerste de stamchat krijgen! Via de stamchat zal je nu in een groepschat kunnen communiceren met je stamgenoten.

Geef ons jullie feedback in het feedbacktopic! We horen graag wat jullie er van vinden!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team
 

DeletedUser74005

Guest
Mooie update :) Zeker die stamchat heeft een behoorlijke meerwaarde, hoef je tenminste niet altijd op Skype online te zijn.
 
Reactiescore
19
leuke update
kunnen we zien wie de bb's aan het spiken is...

ben ook blij dat dit topic terug is van weggeweest
hoop dat jullie dit vol blijven houden.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik vind het een hele vervelende update. Als jij de ballen hebt om als front speler al je deff naar je stamgenoot te sturen, omdat die het nodig heeft, weet je front tegenstander dat de volgende dag ook. Het is makkelijk gokken waar de deff nu vandaan komt waardoor dergelijke spelers die zulke grote risico's nemen sneller zullen worden aangevallen.
 

DeletedUser73972

Guest
ik hoop dat de ig stamchat goed is!

het zou zeer handig zijn om dan IG alle serieuzere zaken in de stamchat te droppen en dan op skype het informele, want nu is het vaak een wirwar aan spam tussen de nuttige zaken. de verdeling van ODD maakt me eigenlijk allemaal niet zoo veel uit, het zijn maar getalletjes om mee te pronken al begrijp ik dat het nu niet echt meer representatief is voor hoe moeilijk een account het gehad heeft.

Al bij al een leuke update lijkt me.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik vind het een hele vervelende update. Als jij de ballen hebt om als front speler al je deff naar je stamgenoot te sturen, omdat die het nodig heeft, weet je front tegenstander dat de volgende dag ook. Het is makkelijk gokken waar de deff nu vandaan komt waardoor dergelijke spelers die zulke grote risico's nemen sneller zullen worden aangevallen.

Geef ik je helemaal gelijk in.
 

DeletedUser72071

Guest
Waarom komt er geen optie om die dagawards uit te zetten, net zoals bij prestaties?
 
Reactiescore
7.931
Die optie is er gewoon?

Over de verslagen troepen als ondersteuner, begint iedereen nu bij 0, of krijgt iedereen ODO erbij op basis van heldendood?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
111
Reactiescore
746
Die optie is er gewoon?

Over de verslagen troepen als ondersteuner, begint iedereen nu bij 0, of krijgt iedereen ODO erbij op basis van heldendood?
Dit zal voor iedereen vanaf 0 beginnen.

Profiel -> Prestaties. Kun je ze aan de rechterkant uitvinken.
Ik geloof dat hij het over de ranglijst had, niet over de prestaties :)
Ranglijst kan je inderdaad niet uitschakelen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Maak anders bij de volgende update een pp knop om de troepen van een vijandig dorp te kunnen zien...


Zowel prestatie ranglijst als die ondersteuningsranglijst geeft veel informatie prijs over een speler. Zeker degene die nu komt, ik hou me hart al vast voor de volgende.
 

DeletedUser75778

Guest
Tja, wel even schrikken dit. Hoe verzin je zoiets eigenlijk? :D
 

DeletedUser66265

Guest
Het is wel leuk verzonnen door tw. Een beetje 'ere wie ere' toekomt. Nu krijg je als ondersteunende lartij ook zichtbare credits voor je werk. Opzich dus een hele leuke en geinige feature. Het is alleen niet goed uitgedacht. Mocht je dit uit en aan kunnen zetten is het ideaal, kan dat niet geeft het teveel informatie prijs. Misschien is het een mogelijkheid om een vertraging van een maand in deze feature te stoppen? Dat je pas een maand nadat je ondersteuning de punten scoort ze er zochtbaar bij krijgt. Op deze manier krijg je toch nog de credits van dit systeem en hebben je tegenstanders niet direct allemaal kostbare informatie.
 
Reactiescore
60
Het is wel leuk verzonnen door tw. Een beetje 'ere wie ere' toekomt. Nu krijg je als ondersteunende lartij ook zichtbare credits voor je werk. Opzich dus een hele leuke en geinige feature. Het is alleen niet goed uitgedacht. Mocht je dit uit en aan kunnen zetten is het ideaal, kan dat niet geeft het teveel informatie prijs. Misschien is het een mogelijkheid om een vertraging van een maand in deze feature te stoppen? Dat je pas een maand nadat je ondersteuning de punten scoort ze er zochtbaar bij krijgt. Op deze manier krijg je toch nog de credits van dit systeem en hebben je tegenstanders niet direct allemaal kostbare informatie.

Op zich voor dit, alleen dan zou ik een week doen ofzo. Zeker op de normale werelden zijn de afstanden immers klein en de werelden vrij kort dus dan is een maand vertraging wel erg veel.
 

DeletedUser72071

Guest
Of je kan het gewoon uitzetten zoals prestaties. Lijkt mij een stuk handiger.
 

DeletedUser71172

Guest
Ik vind het een hele vervelende update. Als jij de ballen hebt om als front speler al je deff naar je stamgenoot te sturen, omdat die het nodig heeft, weet je front tegenstander dat de volgende dag ook. Het is makkelijk gokken waar de deff nu vandaan komt waardoor dergelijke spelers die zulke grote risico's nemen sneller zullen worden aangevallen.

dit dus. :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan