DeletedUser
Guest
Ik snap ineens wel weer waarom ik zei dat ik geen leider wou worden, er was wel een stemming, daar was ik de dikke koploper![]()
Grapje ?
Ze vroegen ben en mij.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik snap ineens wel weer waarom ik zei dat ik geen leider wou worden, er was wel een stemming, daar was ik de dikke koploper![]()
en mij ronald. xD
ik ben ook goed. ^^
Voor mij was het over toen Youri leafde, ik vond de stemming ook al niet heel goed meer, en iedereen herstarte na wat tegenslagen dmv spikes bijvoorbeeld, dan weet ik al genoeg...
Grz
Boeit niks dat de meeste jou kozen.
Je kon nog niet eens je leiders-ervaring omschrijven en je ambities + leiderstijl. Hoe kan dan iemand een goede keuze maken?
Dat was zo'n beetje de druppel voor mij, ookal wou ik nooit in ufo zitten eerlijk gezegd![]()
Als bepaalde mensen (leiders) de stam al verlaten door de noobigheid van sommige leden vòòr dat de wereld begonnen is, dan weet je al genoeg. Waarom beginnen mensen eig pre-mades als ze toch 100% zeker gaan falen.
kwestie van wat VV's te draaien he^^
Ik heb enkel vv's gedraait en geen enkele keer eentje weggegeven.
Daarom viel deze premade eerder als andere![]()
Goldfish. op 12.12. om 02:36 uur
Kan ik vv dan geven?
Hij hoeft maar 1 farm te sturen en that's enough
Jammer dat ik hem niet aan nam, dan had je nu gelogen![]()
Thibaud?![]()
![]()
Grapje ?
Ze vroegen ben en mij.
Boeit niks dat de meeste jou kozen.
Je kon nog niet eens je leiders-ervaring omschrijven en je ambities + leiderstijl. Hoe kan dan iemand een goede keuze maken?
Dat was zo'n beetje de druppel voor mij, ookal wou ik nooit in ufo zitten eerlijk gezegd![]()
Wie ben jij? zal het even goed omschrijven,
Ben had 25%
IK(TooHotForYou) had 50%
Marton had 25%
Daar had ik je ook gelijk in gegeven he, ik had mezelf niet omschreven omdat ik er niks vanaf wist, had ook de leiding verzocht om dat topic te sluiten totdat ik meer duidelijkheid had.
haha ik lach me ziek![]()
niemand wou leiding zijn en had dat eronder gezet; dus denk dat er maar 4 stemmen waren fso? XD
Wie ben jij? zal het even goed omschrijven,
Ben had 25%
IK(TooHotForYou) had 50%
Marton had 25%
Daar had ik je ook gelijk in gegeven he, ik had mezelf niet omschreven omdat ik er niks vanaf wist, had ook de leiding verzocht om dat topic te sluiten totdat ik meer duidelijkheid had.
natuurlijk lief paardje![]()
Stealer of hope?