DeletedUser
Guest
alles was goed geregeld, maar het wegvallen van de leider was niet voorzien nee
Indd.
alles was goed geregeld, maar het wegvallen van de leider was niet voorzien nee
Oke man, je hebt gelijk, ik wil heel graag stoer lijken, ik heb namelijk nooit een status bereikt via tribalwars, niemand kent mij op tribalwars, ik WOU dat iedereen mij kende op tribalwars. Mafkees, ik heb denk ik in meer premades stammen gespeeld als dat jij werelden heb gespeeld, dus ga niet de wijsneus uit lopen hangen. Ik reageer gewoon omdat Ufo. verschrikelijk werd overschat door hun eigen spelers.
Eerlijk gezegd wist ik allang dat Ufo. ging falen
Dat weet iedereen nu al wel
Oke man, je hebt gelijk, ik wil heel graag stoer lijken, ik heb namelijk nooit een status bereikt via tribalwars, niemand kent mij op tribalwars, ik WOU dat iedereen mij kende op tribalwars. Mafkees, ik heb denk ik in meer premades stammen gespeeld als dat jij werelden heb gespeeld, dus ga niet de wijsneus uit lopen hangen. Ik reageer gewoon omdat Ufo. verschrikelijk werd overschat door hun eigen spelers.
Wow, nu ben je echt wijs.
Weer een geweldige reactie _o_, respect Kan ik bij jou op cursus om zulke goede posts te maken als jij, waarin je elk argument ontkracht?
Dat wist iedereen al, behalve Ufo. zelf.Eerlijk gezegd wist ik allang dat Ufo. ging falen
Dat wist iedereen al, behalve Ufo. zelf.
Dat wist iedereen al, behalve Ufo. zelf.
Dan is toch niet iedereen in Ufo. zo noob als gedacht.Uhm ik zat in Ufo.?
Dan is toch niet iedereen in Ufo. zo noob als gedacht.
Nee geintje, my bad.
Hij zat in Ufo?
Vergeven en vergeten
Jij ook jongeman!