ufo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
en mij ronald. xD
ik ben ook goed. ^^

Voor mij was het over toen Youri leafde, ik vond de stemming ook al niet heel goed meer, en iedereen herstarte na wat tegenslagen dmv spikes bijvoorbeeld, dan weet ik al genoeg...

Grz
 

DeletedUser

Guest
en mij ronald. xD
ik ben ook goed. ^^

Voor mij was het over toen Youri leafde, ik vond de stemming ook al niet heel goed meer, en iedereen herstarte na wat tegenslagen dmv spikes bijvoorbeeld, dan weet ik al genoeg...

Grz

Ja idd.
Altijd fights op het forum ^^.
Was leuk met Porto :p.
 

DeletedUser51944

Guest
Ik snap ineens wel weer waarom ik zei dat ik geen leider wou worden, er was wel een stemming, daar was ik de dikke koploper:D

Boeit niks dat de meeste jou kozen.
Je kon nog niet eens je leiders-ervaring omschrijven en je ambities + leiderstijl. Hoe kan dan iemand een goede keuze maken?

Dat was zo'n beetje de druppel voor mij, ookal wou ik nooit in ufo zitten eerlijk gezegd :p
 

DeletedUser48974

Guest
Boeit niks dat de meeste jou kozen.
Je kon nog niet eens je leiders-ervaring omschrijven en je ambities + leiderstijl. Hoe kan dan iemand een goede keuze maken?

Dat was zo'n beetje de druppel voor mij, ookal wou ik nooit in ufo zitten eerlijk gezegd :p

wat moet dat moet he?

het is een stam of geen stam :cool:
 

DeletedUser48651

Guest
Als bepaalde mensen (leiders) de stam al verlaten door de noobigheid van sommige leden vòòr dat de wereld begonnen is, dan weet je al genoeg. Waarom beginnen mensen eig pre-mades als ze toch 100% zeker gaan falen.
 

DeletedUser47551

Guest
Als bepaalde mensen (leiders) de stam al verlaten door de noobigheid van sommige leden vòòr dat de wereld begonnen is, dan weet je al genoeg. Waarom beginnen mensen eig pre-mades als ze toch 100% zeker gaan falen.

kwestie van wat VV's te draaien he^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb enkel vv's gedraait en geen enkele keer eentje weggegeven.

Daarom viel deze premade eerder als andere :p

Goldfish. op 12.12. om 02:36 uur
Kan ik vv dan geven?
Hij hoeft maar 1 farm te sturen en that's enough :p


Jammer dat ik hem niet aan nam, dan had je nu gelogen:p
 

DeletedUser51944

Guest
Goldfish. op 12.12. om 02:36 uur
Kan ik vv dan geven?
Hij hoeft maar 1 farm te sturen en that's enough :p


Jammer dat ik hem niet aan nam, dan had je nu gelogen:p

Tja, daar was ik zelf trouwens geeneens van op de hoogte.
Maarja zal wel iemand van mijn team hebben gedaan!

Naast deze aanvraag geeneen keer dan:p


PS: Wel gemeen dat je hem niet aannam :(
 

DeletedUser

Guest
Grapje ?
Ze vroegen ben en mij.

Wie ben jij? zal het even goed omschrijven,
Ben had 25%
IK(TooHotForYou) had 50%
Marton had 25%

Boeit niks dat de meeste jou kozen.
Je kon nog niet eens je leiders-ervaring omschrijven en je ambities + leiderstijl. Hoe kan dan iemand een goede keuze maken?

Dat was zo'n beetje de druppel voor mij, ookal wou ik nooit in ufo zitten eerlijk gezegd :p

Daar had ik je ook gelijk in gegeven he, ik had mezelf niet omschreven omdat ik er niks vanaf wist, had ook de leiding verzocht om dat topic te sluiten totdat ik meer duidelijkheid had.
 

DeletedUser47551

Guest
Wie ben jij? zal het even goed omschrijven,
Ben had 25%
IK(TooHotForYou) had 50%
Marton had 25%



Daar had ik je ook gelijk in gegeven he, ik had mezelf niet omschreven omdat ik er niks vanaf wist, had ook de leiding verzocht om dat topic te sluiten totdat ik meer duidelijkheid had.

niemand wou leiding zijn en had dat eronder gezet; dus denk dat er maar 4 stemmen waren fso? XD
 

DeletedUser7025

Guest
Wie ben jij? zal het even goed omschrijven,
Ben had 25%
IK(TooHotForYou) had 50%
Marton had 25%



Daar had ik je ook gelijk in gegeven he, ik had mezelf niet omschreven omdat ik er niks vanaf wist, had ook de leiding verzocht om dat topic te sluiten totdat ik meer duidelijkheid had.

Dus Ufo. was niet alleen een faal stam, maar had ook faal leden als 50% jou als leiding wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan