Tww

DeletedUser54614

Guest
Even een opmerking is wel dat het vanuit één standpunt bekeken word, maar daar was je zelf al achter?;)
 

DeletedUser53052

Guest
Vertel dan eens welke actie Domte heeft uitgevoerd op Order of =TFF= ? Wat zou ik dan over DomTe moeten zeggen ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Actie op Jack the boss bijvoorbeeld. Netjes gedaan door DomTe.
 

DeletedUser26928

Guest
Tja kant van domte miste ik ook..domte doet zeker wel wat terug...en blokkade van die 2 spelers mocht wel wat dieper...

bobdecat geblokkeerd geweest
mean mofo nog altijd geblokt
armina geblokt geweest


Verder als je interviews doet ben ik benieuwd wie allemaal, want ik verwacht dan wel interviews van mensen die je veel ziet en hoort om meer van hun te komen weten van heel w4 gezien..en van verrassende stille spelers...en niet alleen ORDER!
 

DeletedUser

Guest
Ja, laten we 'roan-maistezz' interviewen, hij als oprichter van de stam 'anoom'.

Hoe hij het voor elkaar krijgt om in 1 stam met 10 spelers nog steeds nul punten heeft.
 

DeletedUser26928

Guest
Ja, laten we 'roan-maistezz' interviewen, hij als oprichter van de stam 'anoom'.

Hoe hij het voor elkaar krijgt om in 1 stam met 10 spelers nog steeds nul punten heeft.


Lol die zal wel niet reageren, maar ik bedoel meer de stille spelers van domte of van TFF of van order....!
 

DeletedUser

Guest
robbie als je me niet constant afzeikt zoals de meeste hier! kan ik best positief zijn hoor! dacht dat je dat wel wist toch?

:confused:
 

DeletedUser53052

Guest
Hé karen, moet jij ook niet wat clears op dat ene dorpje gaan sturen ? :D
 

DeletedUser

Guest
hahahaha nee bewaar ze liever voor tff! ben niet helemaal achterlijk natuurlijk he
 

DeletedUser

Guest
en de actie op paperboy?
die staat ook wel degelijk op 0, door DomTe, had 7m fzo?

Inactief account en stond al tijden onder vv. Verschil tussen DomTe en TFF is dat wij dan zo´n lid niet uit TFF zetten.
 

DeletedUser

Guest
Inactief account en stond al tijden onder vv. Verschil tussen DomTe en TFF is dat wij dan zo´n lid niet uit TFF zetten.

als het aan mij zelf lag , gingen ze erook niet uit, maar ik ben geen leiding. Maar toen we in het begin de oorlog hadden met paper, was die wel actief. Maar ineens was die actief :)
 

DeletedUser

Guest
Ja
Ik zit in =TFF= ja maar zou dat ook doen als ik leiding was daar
 
Bovenaan