Tww

DeletedUser

Guest
Je begint de wereld toch met meer dan 10000 spelers.
Per week 1 interviewen, dan kom je wel een eind hoor ^^
 

DeletedUser

Guest
Dankjewel funkey. Je bent je woorden perfect nagekomen. Als je iets zegt moet je het wel doen.
 

DeletedUser25484

Guest
Hoe zou jij een artikel schrijven als je 3 dagen zonder internet zat :eek:

En geef eventu wat schrijfideeen.
Mijn inspiratie is bijna op.

Organiseer een muffinmarkt of een wereldoorlog weet 'k wat, zolang er maar eens iets boeiends gebeurt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe zou jij een artikel schrijven als je 3 dagen zonder internet zat :eek:

En geef eventu wat schrijfideeen.
Mijn inspiratie is bijna op.

Organiseer een muffinmarkt of een wereldoorlog weet 'k wat, zolang er maar eens iets boeiends gebeurt


Dat is toch niet moeilijk? =TFF= vs DomTe

Er is een hoop gebeurd deze periode. Genoeg om te schrijven dus.
 

DeletedUser26928

Guest
een leuk intervieuw met iemand die bekend is op een of andere manier op w4

iemand met grote bek of iemand die ware 24/7 online is

of verzien iets!
 

DeletedUser

Guest
Beweringen die zijn gebeurt zijn niet helemaal waar.
Telkens ik een vragenlijst kreeg heb ik steeds de tijd genomen om deze te beantwoorden, afhankelijk van de essentie van de zaak.
Het is algemeen geweten dat W4 weinig of niet in tww voorkomt.
Menig mondige spelers zijn dan ook van deze wereld verdwenen en veel actie kan men echter niet waarnemen.
Zelf ben ik niet zo'n prater maar merk ten aller spijt dat reportages niet of toch niet heel groot mogen zijn.
Daarom stel ik mij echter de vraag waarom men zelf als reporter niet op onderzoek gaat naar feiten die gebeuren.
Om een klein voorbeeld te geven ....

Waarom zijn er plots zoveel barbarendorpen ?
- Waaraan ligt dat (oorzaak)?
- Wat kan ertegen gedaan worden ?


Zo kan ik nog tal van items aanhalen. Een goede reporter kan steeds zelf zijn artikel schrijven en deze zodanig aanpassen, dat er toch nog interessante dingen instaan.

Tw is een spel, waar jong en oud mee te maken hebben. Zo zal men bij jongere spelers misschien minder argumenten zoeken dan bij oudere.
Vind je niets om te schijven over de topstammen, schrijf dan eens een artikel over de minder bekende stammen. Want zeg nu zelf.... wie weet hoe die in elkaar zitten of wat daar de drijfveer is. Aangezien er geen nieuwere spelers mogen bijkomen is dat o.a. een vraag waarover er een artikel kan geschreven worden.

Feed
 
Reactiescore
30
Ik weet niet of het in de tussentijd al gebeurd is, maar ik zou best wel meer willen horen over stammen als OUT en UnA. (En Shield!:D) Vooral shield eigenlijk, ik weet namelijk weinig van moozo.
 

DeletedUser25484

Guest
Als er nog eens een artikel van W4 komt zal het in ieder geval niet meer door mij zijn. Deze reden is bij de TWw-leiding e.a. bekend en zal niet worden bekendgemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Als er nog eens een artikel van W4 komt zal het in ieder geval niet meer door mij zijn. Deze reden is bij de TWw-leiding e.a. bekend en zal niet worden bekendgemaakt.

Ik kan al wel raden wat die reden is hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Als er nog eens een artikel van W4 komt zal het in ieder geval niet meer door mij zijn. Deze reden is bij de TWw-leiding e.a. bekend en zal niet worden bekendgemaakt.

Wel waar :p

Order VS Domte :p

Jammer dat je TFF er niet bij neemt maja...
 

DeletedUser

Guest
Toch vraag ik me keer op keer af waarom er weer niks te vinden is in het TWw over W4?

En dan laatst stond er een mail: "gezocht voor schrijvers op de werelden, 1,2,3,5,6,7,8 (bij wijze van).. typisch..?

over w6 is er ook niets , en het is aant failen ^^
 

DeletedUser38984

Guest
Het zou mooi zijn als er echt een nieuwe Tww komt van W4. Het begint saai te worden, en dat willen we niet hebben. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou, jij bent nogal een praatjesmaker.

Ik denk dat jij geschikt bent voor baan als reporter ;)




Ben je iig nog ergens goed in :eek:
 

DeletedUser25484

Guest
Hopen dat je door de sollicitatie komt, het is niet zo gemakkelijk om een baantje als reporter te krijgen ;)

Succes in ieder geval :)
 

DeletedUser43343

Guest
Nemessis zou eens moeten solliciteren, die heeft zo veel inspiratie! ;)
 
Bovenaan