Tww

DeletedUser38984

Guest
Hopen dat je door de sollicitatie komt, het is niet zo gemakkelijk om een baantje als reporter te krijgen ;)

Succes in ieder geval :)

Ik heb net van een vriend een nieuw acc overgenomen, dus helaas moet ik het cancelen. Maar ik ben erg goed in stukjes schrijven. Mijn eerste stukje voor Grepolis was een van de beste. Niet opschepperig bedoelt, maar een heleboel andere stukjes gingen nergens over.
 

DeletedUser53052

Guest
Ik heb besloten om terug voor het TWw @ W4 te gaan schrijven :D, eventjes terug solliciteren door een pracht artikeltje te schrijven :p

Mvg,
(en jah, ik ben Funkey)
 

DeletedUser26928

Guest
Joepie we hebben er dadelijk weer 1....gelijk zeker maar over DE oorlog van w4 geschreven hele wereld tegen domte :p
 

DeletedUser53052

Guest
En over de eerste faal van DomTe:

250 clears op één dorp, waarvan er geen ééntje zal terugkeren :D
 

DeletedUser53052

Guest
Nou, 250 hier op één dorpje, die gaan janken als dat allemaal dood is :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dan bedoelen Duif en ik ook. Dat aantal per dorp van Jay.....
 

DeletedUser26928

Guest
Dan bedoelen Duif en ik ook. Dat aantal per dorp van Jay.....

Jep 4 dorpen van jay kregen elk zo'n 400 a 500 clears per dorp....daar heb ik kleine 200 def dorpen toen minimaal heen gestuurd...en hoeveelheid rapportjes was toen gigantisch! alles ook nog eens geel :D
 

DeletedUser53052

Guest
Artikel is niet meer tijdig in TWw geraakt, daarom maar hier gepost:


W04: Weer een tijd geleden…
Hier zijn we weer na enkele maanden terug om jullie te animeren. We gaan het hebben over de laatste oorlog op W4, namelijk Order en =TFF= vs. DomTe. Leun achterover en rek je eens uit. Veel leesplezier.

Waar zal ik beginnen ? Hmmm… We zullen het maar meteen hebben over wat er nu aan de gang is. De oorlog van Order en TFF vs. DomTe. Vooralleerst gaan we eens kijken hoe deze stammen tegen over elkaar liggen:
nl4


Een prachtig, uitgestrekt front van in het noorden tot in het zuiden. DomTe ligt redelijk ingesloten, terwijl bv. Order nog edelruimte genoeg heeft doormiddel van barbarendorpen. Daarom internt DomTe ook zoveel en ze durven af en toe, hier en daar, wel eens iets nemen van =TFF=. De oorlogen bevinden zich bij Order voornamelijk in het noorden. Hoewel het niet echt een oorlog is omdat DomTe niets terug doet. Er worden veel dorpen binnengescoord in continent 25/26/36. Onder andere Feedboy en noetsie zijn de prooi, waarbij de laatste bijna volledig is neergehaald dankzij het fantastische teamwork van Order en het mooie plan van de leiding. Feedboy is al volledig uit de top 20 geknald, enkele maanden geleden stond hij zelfs nog op rang 2! Hierdoor heeft Order vrijspel. Ook armina krijgt het momenteel zwaar te verduren, mede ook doordat een deel van haar account barbaar is gegaan wegens het schenden van regels. Maar als je haar vergelijkt met noetsie en Feedboy is ze zeer actief en slaagt de aanvallen redelijk goed af. Wat DomTe aan dit noordconflict zal doen is voorlopig nog een raadsel...
Hier enkele statistieken:

Zijde 1:
Stammen: Order
Zijde 2:
Stammen: DomTe

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 947
Kant 2: 18
Verschil: 929

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,051,950
Kant 2: 173,223
Verschil: 8,878,727

chart


- Een geweldige voorsprong voor Order dus.

=TFF= vs. DomTe

Ook TFF heeft oorlog met DomTe, al enkele jaren zelfs. Deze is alleen totaal anders, omdat hier DomTe wel wederzijds terugneemt. Eind 2010 had =TFF= een dip omdat er enkele interne problemen waren in de stam, maar nu staan ze terug stevig in de schoenen. 2011 is mooi begonnen voor hen. Een actie op Mean Mofo die mooi is geslaagd. De rede dat deze speler na een tijd niets meer deed was zogezegd "wegens de nieuwe spelversie". Spelversie of niet, veel schiet er van Mean niet meer over. =TFF= heeft de massa zeer mooi georganiseerd en de speler zakte maar liefst 10 miljoen in één week. Oorspronkelijk had hij 27 miljoen, waarvan er nu nog 4 miljoen overschiet. Hierdoor heeft =TFF= een groot stuk van C67 kunnen nemen. Of DomTe effectief ondersteuning heeft gestuurd is een raadsel. Wat wel een feit is is dat ze zelf mee zijn beginnen edelen van Mean Mofo. Net zoals armina en enkele andere spelers uit DomTe, is ook Mean Mofo geblokkeerd geweest. De preciese rede is ook niet bekend, maar hierdoor kon =TFF= een tijdje niets meer edelen. Misschien deed DomTe het expres om de verliezen te beperken ?
Grafiek van Mean Mofo:

image.php


Statistieken =TFF= vs DomTe:

Zijde 1:
Stammen: =TFF=
Zijde 2:
Stammen: DomTe

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 982
Kant 2: 478
Verschil: 504

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,915,738
Kant 2: 4,487,594
Verschil: 5,428,144

chart


Zo, dit was het dan voor deze week.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lekker eenzijdig allemaal he ? een beetje journalist onderzoekt eerst zijn beweringen of ze echt wel kloppen! verder een redelijk stukkie text meer niet ! :D
 
Reactiescore
30
Misschien moet je even duidelijk maken, voor de onbekende lezer, dat wit Order is, blauw TFF en paars DomTe. We willen W4 weer in de spots krijgen, en dat lukte beter als de lezer duidelijkheid heeft. Voor de rest goed gedaan. :)
 

DeletedUser

Guest
lekker eenzijdig allemaal he ? een beetje journalist onderzoekt eerst zijn beweringen of ze echt wel kloppen! verder een redelijk stukkie text meer niet ! :D

Nou, zelfs dat doen ze tegenwoordig niet meer hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat Karen me hier toch nog aangenaam verrast. Voor haar doen, verwoord ze haar commentaar nog best wel netjes en ook aardig positief!:)

.The Master of C36, ga je ook nog spelers interviewen?
 

DeletedUser53052

Guest
Zodra mijn sollicitaie bij TWw ligt, (moet er nog aan beginnen :p)
 
Bovenaan