[Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest

Reactiescore
2.386
HIER LAAT IK JE LOS TIM
HIER LAAT IK JE GAAN
MET VALLEN EN OPSTAA-AAAAAN

Bedankt voor mijn zilveren plakje!
 
Reactiescore
1.014
Ik heb er zin in hoor! Nu kan ik ook weer een ronde mee doen zonder te weten wie wat heeft ingestuurd :)
 
Reactiescore
1.014
Terugkomen op mijn vorige post, we zijn nog niet begonnen. Ik vind dat jammer :rolleyes: willen de mensen die niet in willen (?) sturen dit als nog doen?

Zo zal een ronde 8 ook niet starten, of wordt dit een WvW-dingetje?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Terugkomen op mijn vorige post, we zijn nog niet begonnen. Ik vind dat jammer :rolleyes: willen de mensen die niet in willen (?) sturen dit als nog doen?

Zo zal een ronde 8 ook niet starten, of wordt dit een WvW-dingetje?

2 dagen deadline is gewoon wat krap

Niet zo ongeduldig
 
Reactiescore
1.804
Echt verwerpelijk hoe verschillende deelnemers zo lang mogelijk lijken te wachten met insturen zodat de spellijder hen meermaals privé moet aanmanen...
 
Reactiescore
1.271
STATEMENT VAN TEAM DASH

Omwille van de beperkte tijd had ik besloten niks in te sturen. simpelweg omdat ik wist dat dit me niet ging lukken op tijd.
Ik ben mij onvoldoende bewust geweest van de negatieve impact dat mijn besluit had op de mentale schade jegens de mentaal minderbedeelden.
Ik wil hiervoor @Combino Pastasaus, @simeco en @anthraxxol mijn excuses aanbieden. Ik zag net in de TW discord en hier op het forum hoe moeilijk jullie het hebben met enige verandering in het leven. Ik zal als Team DASH mijn best doen in het vervolg rekening te houden met jullie beperking.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
STATEMENT VAN TEAM DASH

Omwille van de beperkte tijd had ik besloten niks in te sturen. simpelweg omdat ik wist dat dit me niet ging lukken op tijd.
Ik ben mij onvoldoende bewust geweest van de negatieve impact dat mijn besluit had op de mentale schade jegens de mentaal minderbedeelden.
Ik wil hiervoor @Combino Pastasaus, @simeco en @anthraxxol mijn excuses aanbieden. Ik zag net in de TW discord en hier op het forum hoe moeilijk jullie het hebben met enige verandering in het leven. Ik zal als Team DASH mijn best doen in het vervolg rekening te houden met jullie beperking.
ik ik ik ik ik
 
Reactiescore
1.271
ik ik ik ik ik
het betreft een statement vanuit mij als persoon en de mensen die ik vertegenwoordig (vaticaanstad)
daarin bespreek ik mijn kijk op de afgelopen dagen. vandaar geschreven vanuit de ik vorm.
niet de kritiek die jij dagelijks krijgt over de ik ik ik vorm waarin je alledaagse gesprekken voert op mij projecteren
Mvg
 
Reactiescore
1.804
het betreft een statement vanuit mij als persoon en de mensen die ik vertegenwoordig (vaticaanstad)
daarin bespreek ik mijn kijk op de afgelopen dagen. vandaar geschreven vanuit de ik vorm.
niet de kritiek die jij dagelijks krijgt over de ik ik ik vorm waarin je alledaagse gesprekken voert op mij projecteren
Mvg
Gratis advies: hou eens rekening met andermans kijk ipv steeds de jouwe. We weten allemaal welke walgelijke praktijken de Vaticaanse navelstaarderij de voorbije decennia voortgebracht heeft.
 
Bovenaan