[Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest

Reactiescore
1.014
Punten zijn binnen!
 
Reactiescore
1.014
Als toevoeging op de puntenlijst ook nog deze inzending van punten:


Tame Impala, the less I know the better – 8.0. Zeer geslaagde keuze – topper, gejaard, leuk om weer eens te horen. Voldoet aan de eisen!

Hakuna Matata – 7.5. Leuke keuze!

Stick it tot he man. 7.4. Onbekend, maar well euk, precies wat deze contest moet zijn.

Its my life, bon jovi. 7.3. Grijs gedraaid, maar een wat simpele keuze.

Ram Bam, Black Betty – 7.0. Goeie oude.

Jefferson Airplane – 6.5. Goeie keuze! Probleem is dat ik alleen het refrein leuk vind.

Gnarls barkley – going on. 6.4 degelijke plaat.

Lit my worst enemy. 6.3. prima nummertje.

Ocean – John Butler – 6.0. Zeer knap, maar het beginstuk veel te langdradig en niet genoeg toevoegend wmb.

110th street – 5.9. Klinkt prima, maar ik kijk zowaar clips, en die slaat niet echt ergens op erbij.

Your new boyfriend. 5.7. mwoah.

Take yours, ill take mine – 5.5. Niet speciaal, maar niet vervelend om te luisteren.

Jauz Higher – 5.2. Niet mijn smaak, maar prima.

Harrowdown hill – 5.1. Vind hem niet echt speciaal.

Geschwister messner – 5.0. Zou deze persoon er raar van opkijken dat die niet hoog in de ranglijst staat?

Ariana Grande – 4.5. radio-muziek. Jammer.

Joost – Scandinavion boy. 4.4. Die tekst….

Christian Walz – 4.0. Totaal niet mijn smaak, ook dat hoge, gekke stemmetje, alleen Kate Bush hoeft dat wat mij betreft te doen.
 
Reactiescore
1.014
De eerste 9(!) nummers zijn al binnen trouwens. Wordt dit een vervroegd afspeellijstje? :D:cool::p
 
Reactiescore
1.014
Nog maar 6 nummers en we zijn compleet, een thema doen wonderen ^^
 

Deleted User - 487976997

Guest
Oei ben wat laat zie ik hopelijk is mijn pareltje niet reeds gekozen :eek2:

Zeer weinig fatsoenlijke keuze dus snap wel dat veel mensen zsm iets insturen haha
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Klopt!
En na mijn post niks meer binnen gekregen helaas.

En dan is het afspeellijstje nog wel eerder online gekomen, omdat velen er zo veel zin in hadden :p
 
Reactiescore
1.693
tis lastig kiezen met zoveel kwaliteitsnummers. ik verwacht ook gewoon dat iedereen een puntje of 60 haalt behalve dan combino
 
Bovenaan