[Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest

Reactiescore
1.777
idd onbegrijpelijk dat een moderator in functie zich tot dit soort uitspraken verlaagt
ik heb alvast gerapporteerd
 
Reactiescore
994
Ronde 8 gaan we denk ik maar liedjes rondom vriendschap en liefde doen :p
 
Reactiescore
1.238
Gratis advies: hou eens rekening met andermans kijk ipv steeds de jouwe. We weten allemaal welke walgelijke praktijken de Vaticaanse navelstaarderij de voorbije decennia voortgebracht heeft.
Zeer naar om weer het verleden erbij te halen. Het meedoen aan de tribalsongcontest als Vaticaanstad was voor ons de route om ons kwetsbaar op te stellen richting de LGBTI community. E.e.a. om @Combino Pastasaus te steunen in zijn coming out. Als je ons dan niet de kans geeft om te veranderen, ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplossing.
 
Reactiescore
1.777
Zeer naar om weer het verleden erbij te halen. Het meedoen aan de tribalsongcontest als Vaticaanstad was voor ons de route om ons kwetsbaar op te stellen richting de LGBTI community. E.e.a. om @Combino Pastasaus te steunen in zijn coming out. Als je ons dan niet de kans geeft om te veranderen, ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplossing.
Dash wentel je niet zo in de slachtofferrol immers is deze al bezet door de vele minderjarige slachtoffers die onder jullie goedkeurend oog gevallen zijn.
 
Reactiescore
1.238
Dash wentel je niet zo in de slachtofferrol immers is deze al bezet door de vele minderjarige slachtoffers die onder jullie goedkeurend oog gevallen zijn.
als iemand je persoonlijk aanvalt is dat een logisch gevolg nietwaar?
waarom twijfel je om mijn intenties? we veroordelen MOH toch ook niet op de daden van het verleden?

het verleden is het verleden. gelieve dat te laten rusten.
 
Reactiescore
1.701
als iemand je persoonlijk aanvalt is dat een logisch gevolg nietwaar?
waarom twijfel je om mijn intenties? we veroordelen MOH toch ook niet op de daden van het verleden?

het verleden is het verleden. gelieve dat te laten rusten.

Laat mij hier buiten.
 
Reactiescore
1.777
idd laat moh hierbuiten dash wat probeer je hiermee nu te bereiken?
 
Reactiescore
994
Ik heb mn puntenlijstje ingestuurd :)
Er zaten voor mij leuke onbekenden in, maar ook oude bekende liedjes tussen...leuk!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Heb me weer door de wansmaak moeten heenslaan
 

Deleted User - 487976997

Guest
Beetje apart dat hij jou wel herinnert maar mij niet :sad:

Blijf het overigens lastig vinden om een balans te vinden tussen wat onbekendere nummers meer punten te geven voor creativiteit en ontdekken van nieuwe nummers, dan de meest simpele keuzes de hoogste punten geven omdat die simpelweg fantastisch zijn. Keuzes keuzes...
 
Reactiescore
1.238
Beetje apart dat hij jou wel herinnert maar mij niet :sad:

Blijf het overigens lastig vinden om een balans te vinden tussen wat onbekendere nummers meer punten te geven voor creativiteit en ontdekken van nieuwe nummers, dan de meest simpele keuzes de hoogste punten geven omdat die simpelweg fantastisch zijn. Keuzes keuzes...
Ik heb comprimerende info over hem, net zoals over jou overigens.
 
Bovenaan