- Reactiescore
- 1.042
Alleen @nonkel jos en @Combino Pastasaus nog, al klinkt het alsof die laatste niet meer gaat posten als ik het zo zie
Artiest | Naam | Punten |
Arctic Monkeys | Old Yellow Bricks | |
Chevelle | The Red | |
Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink | Lady Marmelade | |
Demi Lovato | Neon Lights | |
Frank Ocean | Pink + White | |
Goldband | Witte Was | |
Headhunterz ft. Tatu | Colors | |
Joni Mitchell | Big Yellow Taxi | |
Musical Joseph | Joseph's coat | |
Nena | 99 Red Balloons | |
Nick Cave & The Bad Seeds | Red Right Hand | |
Sam Sparro | Black and Gold | |
The Rolling Stones | Paint it, black | |
Twenty One Pilots | House of Gold | |
Wesley Ponsen | Bruine ogen huilen niet | |
K3 (Robert Dega remix) | Waterval |
Was last-minute, heb gewezen op het thema en hoop dat hij de volgende keer zijn leven zal beteren!wat heeft waterval remix met kleur te maken, moet ik deze bagger echt uithoren om de link te vinden?
Ik geniet van je enthousiasmeIk ga morgen wel stemmen denk ik.
Kleur, maar je was wel te laat met inzenden! Als je wil mag je wel vast inzenden voor de laatste ronde van het seizoen? Die is zonder thema en dan weet je zeker dat je op tijd bent!wat is het thema
Dames en heren, nog 2 dagen om te stemmen!
Eens kijken of ik ook zo veel mensen kan mentionen
@Afterglow., @miketijger, @Twiga, @materlotti, @Calamus Incendium, @Capricorno, @DenDuvel, @ItsDash, @bappos, @mohniels1 vergeten jullie niet te stemmen?
Ah oké, wellicht een idee maar je kan ook niet aan 10 mensen tegelijk een pm sturen of wel?Als je te veel mensen tagt, krijg je daar geen melding van
Ah oké, wellicht een idee maar je kan ook niet aan 10 mensen tegelijk een pm sturen of wel?
In de hoop dat de eerste 5 personen getagd zijn dan maar het volgende: @Capricorno @ItsDash @bappos vergeten jullie niet te stemmen?
@mohniels1 wanneer heb je tijd en zou een reminder chill zijn?
Niels..Vgm is 10 de max
Ik zal iedereen eens taggen, maar niet zo evident, aangezien het maar per 5 kan.
Niels..![]()