[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
alsook heeft hij net voor zijn jarenlange celstraf aangekondigd dit forum te verlaten dus bijzonder scherpe opmerking lars
 
Reactiescore
1.018
Speelronde 9

Dames, heren en ander gevogelte.

Het is 10 uur geweest, dit betekent dat de deadline verstreken is. In onderstaande spoiler het format wat ik graag zou willen gebruiken voor de stemronde. Mochten mensen dit format niet makkelijk vinden geef het dan even aan, dan kijken we samen naar of er een gemakkelijker format te vinden is voor de volgende ronde.

Youtube playlist
Spotify playlist* De K3 remix staat niet in deze lijst omdat deze niet op spotify staat helaas

ArtiestNaamPunten
Arctic MonkeysOld Yellow Bricks
ChevelleThe Red
Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, PinkLady Marmelade
Demi LovatoNeon Lights
Frank OceanPink + White
GoldbandWitte Was
Headhunterz ft. TatuColors
Joni MitchellBig Yellow Taxi
Musical JosephJoseph's coat
Nena99 Red Balloons
Nick Cave & The Bad SeedsRed Right Hand
Sam SparroBlack and Gold
The Rolling StonesPaint it, black
Twenty One PilotsHouse of Gold
Wesley PonsenBruine ogen huilen niet
K3 (Robert Dega remix)Waterval

Stemdeadline: 10 januari om 12.00

Stemmen kunnen in mijn af-inbox of naar mijn discord (Dr. Hannibal Lecter#7482)

Speelronde 10
Van speelronde 10 wilde ik een vrije ronde maken om het seizoen mee af te sluiten. Mocht de meerderheid heel graag een thema willen dan hoor ik het graag.

Onderstaande spoiler is voor degenen die niet eerder meegedaan hebben aan TSC.
Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending, voor deze ronde is dat bijvoorbeeld het thema kleur. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
wat heeft waterval remix met kleur te maken, moet ik deze bagger echt uithoren om de link te vinden?
 
Reactiescore
1.018
wat heeft waterval remix met kleur te maken, moet ik deze bagger echt uithoren om de link te vinden?
Was last-minute, heb gewezen op het thema en hoop dat hij de volgende keer zijn leven zal beteren!

Tussenstand stemmen:
3 gestemd, 13 nog niet gestemd
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
993
Reactiescore
1.018
wat is het thema
Kleur, maar je was wel te laat met inzenden! Als je wil mag je wel vast inzenden voor de laatste ronde van het seizoen? Die is zonder thema en dan weet je zeker dat je op tijd bent!

Goed nieuws trouwens, iedereen is van de 0 punten af ondertussen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Als je te veel mensen tagt, krijg je daar geen melding van
Ah oké, wellicht een idee maar je kan ook niet aan 10 mensen tegelijk een pm sturen of wel?

In de hoop dat de eerste 5 personen getagd zijn dan maar het volgende: @Capricorno @ItsDash @bappos vergeten jullie niet te stemmen?

@mohniels1 wanneer heb je tijd en zou een reminder chill zijn?
 
Bovenaan