Trump of Biden? Enquete!

Voor wie zou jij stemmen? Trump of Biden?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
1.365
Telkens als ik wetenschappelijke artikelen aanhaal leave je de chat en zeg je dat het fakenieuws is... Lastig om op die manier een goed gesprek te hebben lijkt me?

Snap niet helemaal wat je met dat laatste bedoeld? Waar zeg ik dat je geen vrijheid van meningsuiting mag hebben? Zit natuurlijk wel een nuance in, je kan inderdaad niet zomaar alles roepen indien het richting smaad/racisme gaat. Dat is gewoon de wet, altijd al geweest. Wat vind je trouwens van die QAnon groepering?
Ach, omdat mensen domme dingen aanhalen kan ik t bs vinden ja. Maarja, geloof die domme artikelen van jou maar lekker xD. Ik de mijne. Aangezien jij toch lekker mij belachelijk wilt maken.
Mwa, die Iraanse premier mag gewoon alle Joden etc haten op twitter.. Wordt er niet afgehaald. Zet trump wat erneer over Biden, wordt het gecensureerd. Ga je nu openbaar op fb tegen het cojonsgejank in, krijg je in 1x waarschuwingen of word je account verwijderd of geblokkeerd.. Zelfde met twitter grotendeels.. Je mag t complotdenken vinden. Ik vind het raar.

En @JdeVisser hou gewoon je waffel man. Niks nuttigs ;). Lees maar wat ik hierboven typ.
 
Reactiescore
151
Ach, omdat mensen domme dingen aanhalen kan ik t bs vinden ja. Maarja, geloof die domme artikelen van jou maar lekker xD. Ik de mijne. Aangezien jij toch lekker mij belachelijk wilt maken.
Mwa, die Iraanse premier mag gewoon alle Joden etc haten op twitter.. Wordt er niet afgehaald. Zet trump wat erneer over Biden, wordt het gecensureerd. Ga je nu openbaar op fb tegen het cojonsgejank in, krijg je in 1x waarschuwingen of word je account verwijderd of geblokkeerd.. Zelfde met twitter grotendeels.. Je mag t complotdenken vinden. Ik vind het raar.

En @JdeVisser hou gewoon je waffel man. Niks nuttigs ;). Lees maar wat ik hierboven typ.

Op een schaal van 1 tot een complete nonreactie op wat ik zei blijf je helaas bij de 0 steken.
 
Reactiescore
967
Op een schaal van 1 tot een complete nonreactie op wat ik zei blijf je helaas bij de 0 steken.


Het heeft ook weinig zin... Je kan 50 artikelen naar hem sturen met grootschalig onderzoek naar allerlei verschillende kwesties, maar hij zal dit direct ontkennen wanneer een youtube kanaal, wat wel in lijn staan met zijn narrative, het tegenovergestelde zegt. Het is namelijk erg makkelijk voor hem om gewoon in de dingen te geloven die hem wel aanstaan, ongeacht of het wel of niet daadwerkelijk klopt.
 
Reactiescore
1.736
Hallo Niels goede vriend,
Dementie is niet iets om mee te spotten, deze mensen verdienen ook een positie in de samenleving.
Zorghuissystemen zoals in Nederland zie je weinig in Amerika.

Hoi, geen idee wie je bent.

Maar dat ze geen zorghuissystemen hebben in de USA, dan zet je zon persoon toch niet neer in het witte huis.
 
Reactiescore
1.736
Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als vrijheid van andere mensen die zeggen dat je complete onzin lult. Enkel dat de overheid je niet op je mening mag vervolgen. Wel komisch dat je dat verschil niet snapt kennelijk. https://xkcd.com/1357/ als je het nog een keer uitgelegd moet hebben.



Trump wel eens gezien? Die is er duidelijk erger aan toe. Nochtans mogen ze wel eens iemand kiezen die wat jonger is ja.

En Capabeler.
 
Reactiescore
55
Hoi, geen idee wie je bent.

Maar dat ze geen zorghuissystemen hebben in de USA, dan zet je zon persoon toch niet neer in het witte huis.

Als jij dol op je opa bent, je opa had altijd goede ideeën maar raakt dement en heeft veel verzorging nodig.
Je werkt 80 uur om al je kinderen elke 6 maanden iphones te fixen en tablets te kopen dus jij kan het niet doen.

Dan waar krijgt je opa betere zorg dan het witte huis?!
Je schrijft briefjes met wat hij moet zeggen en voilá concurrentie voor Trump.
 
Reactiescore
7.944
Het heeft ook weinig zin... Je kan 50 artikelen naar hem sturen met grootschalig onderzoek naar allerlei verschillende kwesties, maar hij zal dit direct ontkennen wanneer een youtube kanaal, wat wel in lijn staan met zijn narrative, het tegenovergestelde zegt. Het is namelijk erg makkelijk voor hem om gewoon in de dingen te geloven die hem wel aanstaan, ongeacht of het wel of niet daadwerkelijk klopt.

Ik snap überhaupt niet waarom je de moeite er in steekt, Chicks staat nou niet bepaald bekend een helder licht te zijn.

Dat is overigens ook direct het grootste issue in Nederland, laagopgeleiden/laaggeletterden die zich tegen wetenschap keren en puur bronnen zoeken om hun eigen standpunt te bevestigen (wat de bron ook is).
 
Reactiescore
967
Ik snap überhaupt niet waarom je de moeite er in steekt, Chicks staat nou niet bepaald bekend een helder licht te zijn.

Dat is overigens ook direct het grootste issue in Nederland, laagopgeleiden/laaggeletterden die zich tegen wetenschap keren en puur bronnen zoeken om hun eigen standpunt te bevestigen (wat de bron ook is).

Leer veel over zijn doelgroep bij mijn studie en vind het oprecht interessant om ook andere opinies te horen. Wellicht hoop ik hem stiekem ooit een ander perspectief te kunnen laten zien over dit soort onderwerpen, zal wel naïviteit zijn van mij.
 
Reactiescore
1.804
ok de exit poll heeft gesproken
wie maakt deze over aan het kiescollege?

1604340561213.png
 
Reactiescore
770
 
Reactiescore
770
GO TRUMP

MAGA 2020


WE WILL MAKE AMERICA GREAT AGAIN
 

Deleted User - 487971571

Guest
Mark Rutte is van de VVD.
ik zal mezelf iets beter uitdrukken
trump prikt door fake news/linkse media heen, hier is het allemaal maar kruipen voor .....
achterlijke organisaties als BLM/antifa moeten kei en kei hard aangepakt worden, ik sta achter de boodschap dat racisme afgelopen moet zijn, maar zeg dan All lifes matters, maar nee hoor, zodra je dat zegt bent je al een racist, die zwartenpieten discussie is ook toch in en in en in triest, lekker haat zaaien en dan nog een subsidie krijgen.
heel het land is naar de klote en met Nederland nog zo veel meer landen door al dat gekloot wat ik hier boven typte, maar einde rant iig denk dat mn punt duidelijk is
 
Bovenaan