Trump of Biden? Enquete!

Voor wie zou jij stemmen? Trump of Biden?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
1.019
doe mij maar trump, tenminste iemand met een eigen mening, en die die 80% van de tijd ook nakomt
 
Reactiescore
1.278
Je snapt toch ook niet hoe het mogelijk is dat zo'n groot land twee van die idioten naar voren schuift.
 
Reactiescore
1.733
Ik zou op Trump stemmen. Ik heb erg genoten van de laatste 4 jaar. Dus graag nog 4 jaar.
 
Reactiescore
999
Trump. Weg met het establishment.

Ik snap echt niet dat de democraten weer zo eentje naar voor schuiven. Een Pete Buttigieg of Kamela Harriss zou 100 keer beter geweest zijn maar nu hebben ze weer zo'n oude vent neergezet, snap dat echt niet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik las eigenlijk de titel iets te vluchtig. Ik zou voor Biden stemmen (puur voor de partij), ik denk dat Trump gaat winnen.

Gelukkig!!

Denk overigens dat Trump ook niet gaat winnen, maar kan nog wel eens interessant worden als hij volgens de geruchten vervroegd de overwinning uitroept.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
770
MAGA 2020
 
Reactiescore
723
Trump gaat weer voor die kleine staten met veel kiesmannen/zetels
Die staten stemmen meer voor tgeldt dan een goed beleid.
 
Reactiescore
1.365
Biden is zo corrupt als de mofo. + leeft wss niet eens 4 jaar meer.
Trump = legend dus trump :).
Leuk feitje, trump is 1 van de weinige presidenten in de afgelopen tijd voor Amerika, die geen oorlog gestart is ;). + het is GEEN racist.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
151
Biden is zo corrupt als de mofo. + leeft wss niet eens 4 jaar meer.
Trump = legend dus trump :).
Leuk feitje, trump is 1 van de weinige presidenten in de afgelopen tijd voor Amerika, die geen oorlog gestart is ;). + het is GEEN racist.

Trump geen racist? Was je de afgelopen 4 jaar te druk met lijm snuiven om op het nieuws te letten toevallig?
 
Bovenaan