Trump of Biden? Enquete!

Voor wie zou jij stemmen? Trump of Biden?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
770
Trump geen racist? Was je de afgelopen 4 jaar te druk met lijm snuiven om op het nieuws te letten toevallig?

ik verkoop racisme wil je wat racisme? ik verkoop aan goedkope prijs
 
Reactiescore
770
Ik hoop dat Trump weer wint
 
Reactiescore
448
Trieste bedoeling, heel die verkiezingen. Maar omdat het buitenlandbeleid van Trump me meer aanstaat dan dat van Biden, stem ik hier Trump. Als Amerikaan had ik waarschijnlijk Biden gestemd of blanco, ongezien de tyfus.

Biden gaat waarschijnlijk weer bommetjes gooien op een of ander MO-land (Iran?)
 
Reactiescore
1.804
Biden is zo corrupt als de mofo. + leeft wss niet eens 4 jaar meer.
Trump = legend dus trump :).
Leuk feitje, trump is 1 van de weinige presidenten in de afgelopen tijd voor Amerika, die geen oorlog gestart is ;). + het is GEEN racist.
trump is maar enkele jaren jonger dan biden hoor :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
55
Serieus vij forum wellicht beter geschikt voor dit topic??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
Reactiescore
1.365
Trump geen racist? Was je de afgelopen 4 jaar te druk met lijm snuiven om op het nieuws te letten toevallig?
Geloof jij t nieuws? En kijk jij nu naar de debatten van trump + biden? Zoek en gij zult vinden.
 
Reactiescore
1.365
Wel mooi dat ze je zat zijn op de wereldfora, dus dat je maar hier komt? Nty, wij hoeven je ook niet.
En wat jij vindt boeit me geen ene flikker. Ik typ wat ik wil, of ga je net als bijv twitter trump censureren als die waarheid over de laptop van hunter biden gaat posten? ^^
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
3.586
trump is maar enkele jaren jonger dan biden hoor :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Maar heeft er wel al 4 jaar opzitten, moet niet meer inwerken. Trouwens is leeftijd niet bepaald het probleem. Het gaat om hoe fit je nog bent op die leeftijd. Trump is een energie bom, Biden kan elk moment in elkaar stuiten.
 
Reactiescore
1.365
Wel leuk dat ik jouw nieuws op het woord moet geloven, maar als iemand anders een nieuws kanaal aanhaalt dan is het direct fake en corrupt? Je zal wel gelijk hebben, my bad.
Kom jij zelf maar met "bewijs" en ik kan t zelf omdraaien naar jou. Maar dan ben ik n complotdenker. Tegenwoordig is het vrijheid van meningsuiting in gevaar. Goh hoe komt t toch, iedereen mocht toch n mening hebben..
 
Reactiescore
1.736
Die Biden is aan het dementeren. Dat kan toch niet goed gaan XD.
 
Reactiescore
967
Kom jij zelf maar met "bewijs" en ik kan t zelf omdraaien naar jou. Maar dan ben ik n complotdenker. Tegenwoordig is het vrijheid van meningsuiting in gevaar. Goh hoe komt t toch, iedereen mocht toch n mening hebben..

Telkens als ik wetenschappelijke artikelen aanhaal leave je de chat en zeg je dat het fakenieuws is... Lastig om op die manier een goed gesprek te hebben lijkt me?

Snap niet helemaal wat je met dat laatste bedoeld? Waar zeg ik dat je geen vrijheid van meningsuiting mag hebben? Zit natuurlijk wel een nuance in, je kan inderdaad niet zomaar alles roepen indien het richting smaad/racisme gaat. Dat is gewoon de wet, altijd al geweest. Wat vind je trouwens van die QAnon groepering?
 
Reactiescore
151
Kom jij zelf maar met "bewijs" en ik kan t zelf omdraaien naar jou. Maar dan ben ik n complotdenker. Tegenwoordig is het vrijheid van meningsuiting in gevaar. Goh hoe komt t toch, iedereen mocht toch n mening hebben..

Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als vrijheid van andere mensen die zeggen dat je complete onzin lult. Enkel dat de overheid je niet op je mening mag vervolgen. Wel komisch dat je dat verschil niet snapt kennelijk. https://xkcd.com/1357/ als je het nog een keer uitgelegd moet hebben.

Die Biden is aan het dementeren. Dat kan toch niet goed gaan XD.

Trump wel eens gezien? Die is er duidelijk erger aan toe. Nochtans mogen ze wel eens iemand kiezen die wat jonger is ja.
 
Bovenaan