Troepen productie verplaatsen

DeletedUser12435

Guest
mooi idee ik bouwde keer 3k :boog: en moest echt nodig :zwaard: hebben omdat iemand me aanviel met bijl dus moest ik eerst weer afbreken en ik had lang gespaart voor die 300k :hout:


Boog is even goed tegen bijl als zwaard hoor:rolleyes:

of bedoel je de productietijd?
 

DeletedUser

Guest
Slecht idee.
Als je in een dorp bijlmaakt en ineens zwaard nodig hebt omdat je aangevallen word stuur je toch gewoon os vanuit een ander dorp?
En als je zonder na te denken verkenners maakt, maar eigenlijk cav nodig hebt is dat je eigen fout..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey

Ik vind het soms erg irritant dat als je bijvoorbeeld 2000:licht: aan het produceren bent je die moet annuleren om snel bv. verkenners te maken.

Dus wat ik voorstel, is dat als je troepen bouwt, je de productie kan verplaatsen.

voorbeeld.
2000:zwaar: in productie, en je hebt 100 verkenners nodig

Je klikt 100 verkenners aan, drukt op het pijltje naar boven (dat zich er dan langs zal bevinden) en dan worden eerst de 100 verkenners gemaakt en daarna de ZC.

Lijkt jullie dit iets?

Mvg!

goed idee;)
 

DeletedUser

Guest
je verkent mss iemand en je verkenners dood dus meot je eert nieuwe hebben om weer te kunnen verkenen dit kun je niet regelen met plannen!! super idee
 

DeletedUser

Guest
je verkent mss iemand en je verkenners dood dus meot je eert nieuwe hebben om weer te kunnen verkenen dit kun je niet regelen met plannen!! super idee

Jij bent ook niet 1 van de slimste he?


Ik ben ook tegen dit voorstel. Dit is geen handige tool meer maar een aanpassing van dit spel. Er zit een regel bij TW dat als je troepen afbreekt dat je dan maar 90% terug krijgt. Als je gewoon elke maar voor 24 uur troepen bouwt en je hebt in 1 keer andere troepen nodig breek ze dan gewoon af en dan verlies je 90% van je troepen, so what!! Dat probleem heeft tog iedereen. Behalve ik en een paar andere PRO's die wel nadenken voor ze iets doen. Owja of je moet natuurlijk Co's hebben die noob zijn en dingen gaan produceren die je eigenlijk niet wilt.

Ik las net ook een argument over dat als je verkenners in 1 keer dood gaan dat je dan snel nieuwe moet hebben, it's just a part of the game. Dat is dan met alles zo he.

Leer het spel te spelen en leer te leven met deze regel, it's just a way to live :D

De mazzel iedereen. :ridder:


P.S.
Het is wel leuk verzonnen hoor maar vindt het gewoon niet goed om dit te doen.
 

DeletedUser

Guest
maar dat is egt nie rlx voor de aanvaller. dan heb je niks meer aan verkenners :S als je ziet oh hij heeft hier een aanvalsdorp dan is het voor hem een kwestie van paar keer klikken en voordat jij er bent is het een volwaardig defence dorp. het moet wel leuk blijven. zowiezo moet dit spel wel een béétje op de oudheid lijken en ook daar konden ze niet alles voorzien. er zijn zoveel veldslagen verloren of gewonnen door goede of slechte voorbereiding. dat is nou net het leuke element ;) zonde als je dat weg gooit. ik ben het eens met de stelling "het weegt niet op tegen de nadelen"
 

DeletedUser

Guest
het zou best handig kunnen zijn maar dan vind ik wel dat het alleen voor pa leden moet komen :D ( mijn mening)
 
Bovenaan