Troepen productie verplaatsen

DeletedUser35678

Guest
gewoon met een primium account kun je je troepen in de productie verplaatsen,
en anders niet!

want soms heb je in 1 keer snel andere soort troepen nodig zoals :verkenner:!
maar heb je nog 1500 :zwaar: in productie!
en als je dat moet afbreken kost dat aardig wat grondstoffen,
en dat is natuurlijk hartstikke zonde van die grondstoffen!
 

DeletedUser

Guest
gewoon met een primium account kun je je troepen in de productie verplaatsen,
en anders niet!


want soms heb je in 1 keer snel andere soort troepen nodig zoals :verkenner:!
maar heb je nog 1500 :zwaar: in productie!
en als je dat moet afbreken kost dat aardig wat grondstoffen,
en dat is natuurlijk hartstikke zonde van die grondstoffen!

ik heb zelf ook PA, maar om dit alleen bij PA in tevoeren is wel heel erg oneerlijk. Dat is net alsof je een spel speelt dat je een poppetje moet besturen. Gratis of Betaald. En dat je alleen met Betaald kan bewegen :rolleyes:.

Het idee uitvoeren is het probleem van de leiding ;)

Maar dan moet het schuiven ook 10% kosten anders kom het er zeker niet :rolleyes:

Komt die 90% er dan niet weer opdagen? Of in ieder geval in de buurt daarvan. Ligt eraan hoeveel troepen in 1 keer je maakt. Dan zou die 90% regel weer bijna nutteloos worden. Behalve voor degene die echt gaan uitrekenen wat goedkoper is. Toch :confused:
 

DeletedUser

Guest
Is gewoon een geval van nadenken voordat je iets doet.
Ik weet niet hoe het bij andere zit, maar ik bedenk altijd van te voren of iets een aanvals-, verdedigings-, verkendorp enz. wordt.

Zoals vaak eerder gemeld; er kunnen onverwachte dingen gebeuren, of een foutje in je strategie zitten. Merk je bijvoorbeeld dat je beter LC dan ZC kan sturen, terwijl je ZC nog in de maak zijn. Die dingen kosten veel ijzer, als je er 666 maakt en daar maar 90% van terug krijgt... Gewoon weggegooid ijzer.

Je kan ook gewoon eerst 100verkenners maken en daarna 2k zc? dat komt op het zelfde neer. , en btw je kan geen 2k:zwaar: maken alleen 666

Ok, bijdehand, nu nog even een nuttig punt maken? Tuurlijk kun je eerst 100 :verkenner: maken, maar daar denk je niet altijd van tevoren aan. Ik denk dat het een simpele, doch nuttige toevoeging is. Je HOEFT het niet te gebruiken als je echt zo slim bent als de 2 die ik hierboven heb gequote, maar het is wel handig voor degenen die nog niet zo ervaren zijn, en soms van strategie veranderen.

Denk ook aan anderen als je een post plaatst, jongens ;)
 

DeletedUser

Guest
Het idee uitvoeren is het probleem van de leiding ;)

Maar dan moet het schuiven ook 10% kosten anders kom het er zeker niet :rolleyes:
Als het schuiven ook 10% extra kosten zou geven is het precies hetzelfde als afbreken en dan opnieuw maken..


Zoals vaak eerder gemeld; er kunnen onverwachte dingen gebeuren, of een foutje in je strategie zitten. Merk je bijvoorbeeld dat je beter LC dan ZC kan sturen, terwijl je ZC nog in de maak zijn. Die dingen kosten veel ijzer, als je er 666 maakt en daar maar 90% van terug krijgt... Gewoon weggegooid ijzer.



Ok, bijdehand, nu nog even een nuttig punt maken? Tuurlijk kun je eerst 100 :verkenner: maken, maar daar denk je niet altijd van tevoren aan. Ik denk dat het een simpele, doch nuttige toevoeging is. Je HOEFT het niet te gebruiken als je echt zo slim bent als de 2 die ik hierboven heb gequote, maar het is wel handig voor degenen die nog niet zo ervaren zijn, en soms van strategie veranderen.

Denk ook aan anderen als je een post plaatst, jongens ;)

Dat je maar 90% terug krijgt is er niet voor niets.
Anders zou de persoon die aangevallen word altijd gewoon de eenheden maken die het best zijn tegen de eenheden van de tegenstander waarvan hij weet dat hij er veel van heeft. Dan zou je gewoon als je word aangevallen tussendoor nog wat troepen kunnen maken, zonder dat het nog maar een beetje meer kost..
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een Topidee :D:D:D

Ik vind dat het mag maar dat dat voor premium is.
Maar dit vind ik onzin. Premium is er voor extra speelgemak, niet voor spelvoordeel.

Die percentages. Als ze nu zeiden dat afbreken 20% verlies betekent, en verschuiven maar 10%? Voorbeeldje maar...
 

DeletedUser

Guest
dom idee.

reden:

gewoon dom idee.


Domme post. Reden: Waarschijnlijk om je postcount omhoog te halen.

Aan Pingu: Jahaa, want je kan ook echt wel... 20 speervechters maken als een veeg een uur onderweg is. Bereik je ook zoveel mee!

Het gaat om strategiewisselingen die gewoon even makkelijk snel uitgevoerd kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
lijkt een goed idee,
al kan je het wel tactisch aanpakken ook
 

DeletedUser

Guest
Erg goed idee, al zo het wel voor niet pa en pa moeten, dit zou een belangrijke rol in het spel vervullen lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Domme post. Reden: Waarschijnlijk om je postcount omhoog te halen.

Aan Pingu: Jahaa, want je kan ook echt wel... 20 speervechters maken als een veeg een uur onderweg is. Bereik je ook zoveel mee!

Het gaat om strategiewisselingen die gewoon even makkelijk snel uitgevoerd kunnen worden.

wist geen reden..., en als ik mijn postcount op wil halen, ga ik wel spammen in het vrije forum...
 

DeletedUser

Guest
dom idee.

reden:

gewoon dom idee.

wist geen reden..., en als ik mijn postcount op wil halen, ga ik wel spammen in het vrije forum...
Dit is een serieus forum, dus dien je je mening te onderbouwen. Ik zou graag je mening horen, en de Mod's ook waarschijnlijk, dan kan het idee geëvalueerd en misschien ook doorgevoerd worden.

Als je geen argumenten hebt, noem ik het toch spam - zeker je laatste post: dat heeft namelijk niets meer met het idee te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35678

Guest
ik heb zelf ook PA, maar om dit alleen bij PA in tevoeren is wel heel erg oneerlijk. Dat is net alsof je een spel speelt dat je een poppetje moet besturen. Gratis of Betaald. En dat je alleen met Betaald kan bewegen :rolleyes:.

dat is toch met zoveel dingen, je kan met PA toch ook meer gebouwen achterelkaar bouwen! en je hebt veel meer mogelijk heden! ik vindt het wel eerlijk dat je het alleen mag met een PA!!!:cool:
 

DeletedUser

Guest
dat is toch met zoveel dingen, je kan met PA toch ook meer gebouwen achterelkaar bouwen! en je hebt veel meer mogelijk heden! ik vindt het wel eerlijk dat je het alleen mag met een PA!!!:cool:
...
Maar dit vind ik onzin. Premium is er voor extra speelgemak, niet voor spelvoordeel.
...
Nogmaals. Dit staat ook vermeld, al weet ik niet meer waar precies.
 

DeletedUser

Guest
Aan Pingu: Jahaa, want je kan ook echt wel... 20 speervechters maken als een veeg een uur onderweg is. Bereik je ook zoveel mee!

Het gaat om strategiewisselingen die gewoon even makkelijk snel uitgevoerd kunnen worden.

Een veeg doet er meestal wat langer over, en ik zei het als voorbeeld.
Dat je maar 90% terugkrijgt is wss bedoeld om te voorkomen dat je zomaar van strategie kan veranderen zonder dat het extra kost, dat hebben ze met een bedoeling gedaan, en daar ben ik blij mee..
 

DeletedUser

Guest
oow oke daar zie ik het nut niet van maar oke

het nut daarvan is als ze je proberen te scouten als je er neit bent. vaak scouten mensen met 100 of minder scouts dus als je er meer hebt staan (naargelang de wereld) komen ze er niet door en moeten ze hun scoutdorp gebruiken (als ze het al hebben) dat vaak ook verderweg gelegen is en dat zie je dan mss wel aankomen.
 

DeletedUser

Guest
mooi idee ik bouwde keer 3k :boog: en moest echt nodig :zwaard: hebben omdat iemand me aanviel met bijl dus moest ik eerst weer afbreken en ik had lang gespaart voor die 300k :hout:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt ook speler die het tacktisch aanpakken bij hun recruiting..
Met kleine groepjes werken steeds.
Telkens 500 speer i.p.v direct een massa van zo'n 3000 ofzo..
En natuurlijk mensen met Premium hebben massa tools die zijn afgesteld op hun perfect gekozen troepen aantal,

Maar vind het wel een 'relax' idee ;)
 
Bovenaan