Troepen productie verplaatsen

DeletedUser

Guest
Maar om dan voor de meeste toch een duidelijk voorbeeld te geven:

Je wordt aangevallen door een speler die veel te veel :bijl: heeft. Je hebt echter nog 3000:speer: in de kazerne die nog gemaakt moet worden. Maar :zwaard: of :boog: is veel effectiever tegen :bijl: (infanterie). Dan kun je je :zwaard:/:boog: eerst maken en je :speer: pas daarna.
 

DeletedUser

Guest
Maar om dan voor de meeste toch een duidelijk voorbeeld te geven:

Je wordt aangevallen door een speler die veel te veel :bijl: heeft. Je hebt echter nog 3000:speer: in de kazerne die nog gemaakt moet worden. Maar :zwaard: of :boog: is veel effectiever tegen :bijl: (infanterie). Dan kun je je :zwaard:/:boog: eerst maken en je :speer: pas daarna.

Ook een slechte planner dus ;)

Of gewoon pech hebben dat je net wordt aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een goed idee..
Maar wordt TW op den duur dan niet iets te gemakkelijk?

Er moet toch nog altijd wat miserie inzitten ;)
 

DeletedUser22812

Guest
Maar om dan voor de meeste toch een duidelijk voorbeeld te geven:

Je wordt aangevallen door een speler die veel te veel :bijl: heeft. Je hebt echter nog 3000:speer: in de kazerne die nog gemaakt moet worden. Maar :zwaard: of :boog: is veel effectiever tegen :bijl: (infanterie). Dan kun je je :zwaard:/:boog: eerst maken en je :speer: pas daarna.

Een aanval duurd, als je geluk hebt, 5 uur voordat hij aankomt. In 5 uur kan je met kazerne level 25 ongeveer 80 zwaard (en nog minder boog) maken.
Is dat nou het nut van dit hele idee? Dat je in geval van aanval 80 zwaard kan maken ipv 100 speer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30809

Guest
Het zou gewoon handig zijn als het er in komt, en nu kunnen we ook elke situatie gaan opzoeken om te kijken of het daar nuttig bij is maar dat lijkt me nutteloos..

het is gewoon een normaal iets waar altijd wel gebruik van zou worden gemaakt, toch.. ?
 

DeletedUser22812

Guest
Tuurlijk is het handig. Maar ik vind dat de voordelen niet opwegen tegen de moeite om het idee uit te voeren.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk is het handig. Maar ik vind dat de voordelen niet opwegen tegen de moeite om het idee uit te voeren.

Het idee uitvoeren is het probleem van de leiding ;)

Maar dan moet het schuiven ook 10% kosten anders kom het er zeker niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Een aanval duurd, als je geluk hebt, 5 uur voordat hij aankomt. In 5 uur kan je met kazerne level 25 ongeveer 80 zwaard (en nog minder boog) maken.
Is dat nou het nut van dit hele idee? Dat je in geval van aanval 80 zwaard kan maken ipv 100 speer?

Ik weet niet in welke werelden jij speelt. Maar In de ouderre werelden duren aanvallen tussen 10-120u ongeveer. Dan heeft het nog best veel zin

Voor
 

DeletedUser

Guest
doen!!!das veel handiger (al heb ik er geen last van;hoe meer snufjes hoe mooier :D)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een goed idee..
Maar wordt TW op den duur dan niet iets te gemakkelijk?

Er moet toch nog altijd wat miserie inzitten ;)

hier ben ik het mee eens. ik vindt wel dat het een beetje bij het spel hoort dat je net de pech hebt dat je de troepen maakt die je niet nodig hebt, anders wordt het veel te makkelijk om bijv een aanval af te weren
 
Bovenaan