-Hoe ben je zelf op W20 begonnen
Samen met een vriend een klein accountje apriliia-rs, snapte geen snars van dit spel, ik ging gewoon zoveel mogelijk bouwen en edelen. Aan troepen deed ik niet. Insane in the membrane, toen nog marco en tim, zagen mijn groei en wilde in hun stam para. hebben. Later kregen ze mijn vv en schrokken zich rot
, ze hebben me het hele spelletje uitgelegd en ik mocht een maand later op insane spelen. Marco ging toen weg, dus waren wij 2e over. Tim en ik hadden een goede band en deelde onze snoden en geniale plannen. Op gegeven moment kreeg ik de overhand en begon meer online te zijn, dus kwamen we met een farm plan die het account insane omhoog zou helpen. We hadden een jaar lang of wel meer 15 vvs onder ons beheer. BWR en andere vijanden lopen treiteren met onze cluster fucks en opslag plaats slopen met katapulten. Voor iedereen die wij als concurrent zagen gingen we ze lastig vallen. oa. gvr, dr freud, wecomeandgo, plaagbeest en zone x
. Mijn of ons doel was om rang 1 te behalen. Maar dat ging niet met een speler als zone x. Dus met een gelukje kregen ze een ban (door ons) (A). En sprongen wij naar rang 2. Waarna alleen jonnie nog in de weg stond. 2 weekjes later hadden we hem eindelijk te pakken. Tussen door zijn luuk en koen op insane gesprongen. Luuk en Tim waren ongveer begin dit jaar allebei gestopt. Rond februari a maart.
-wat ga je zeker niet vergeten. Gezelligheid met para.
-Als Sick niet was samen gegaan, hoe had je dan gedacht dat het zou zijn gegaan?
Um een dikke perma ban voor insane
-Wie gun je de winst naast je eigen stam en waarom?
Tim en Luuk gun ik de winst.