1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Tribalwars weekblad

Discussie in 'Wereld 20' gestart door Heulsen, 22. feb 2012.

Deel Deze Pagina

1. Heulsen

Heulsen Guest

Beste speler van W20,

Zoals jullie weten zijn ik (Heulsen) en Killercookie tribalwars weekblad reporters.

Omdat het soms moeilijk is om een juist onderwerp te vinden, en wij toch vinden dat W20 er wekelijks in moet komen, hebben wij dit topic opgesteld.

Je kan hier je ideeën posten. En wij zullen dan kijken of we er over kunnen schrijven!

Alvast bedankt!

Heulsen & Killercookie

Laatst bewerkt door een moderator: 27. apr 2012
  2. evi til

evi til Guest

Over enkele weken onze open stam dag? Datum wordt hier nog wel vermeld binnenkort

3. Heulsen

Heulsen Guest

Aankondiging staat er deze week in. Over de dag zelf gaan we ook al schrijven ;)

4. astrakiller

astrakiller

Lid geworden:
    2. mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    De historie Zone X?

Laatst bewerkt: 23. feb 2012
  5. killercookie

killercookie Guest

Bij Zone X mag je de bann niet vermelden hè, bovendien zal het voor mij moeilijk worden aangezien hij me geblokkeerd heeft. Para. vs COR is niet relevant... dat is met een olifant een mier plattrappen en over bots mogen we al evenmin schrijven. (Tribalwars weekblad policy)

6. killercookie

killercookie Guest

Tja, je zou zeggen dat na 2 halveringen en een week aanval-bare bann gecombineerd met zen rang 3 support binnenkort over Insane ook hun ogen openen :p

7. insane in the membrane

insane in the membrane

Lid geworden:
    28. okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bot op mijn laptop staan, en ik heb een zeer groot vermoeden dat Zone X deze ook heeft gebruikt. Dit weet ik niet zeker, dat is maar een speculatie.

Die bot staat op mijn computer omdat ik het even wilde bekijken (nieuwsgierig persoon). Dat is het enige wat ik ooit heb gedaan, verder is het nooit geopend en ik heb er al helemaal nooit op ingelogd met Insane.

Dus, dat was even om de speculaties uit de lucht te helpen:)

Edit: Duckje weet hiervan ;)

8. pinguinz

pinguinz Guest

de comeback van handvat yeaah

geplanned over een tijdje

9. pr0sieeb

pr0sieeb Guest

ja, daarover kan je schrijven :D

10. Heulsen

Heulsen Guest

We zouden iets 'wekelijks' willen doen. Maar we zijn nog aan het denken wat.

Ideeën? --> posten :p

11. Eek a mouse

Eek a mouse Guest

Elke week een stam/speler bespreken?
    Eens een minder bekende speler ipv de bekendste..

12. Heulsen

Heulsen Guest

Is misschien wel een idee ja. Maar is het niet saai om elke week een bespreken van een stam/speler te lezen?

13. evi til

evi til Guest

Interview een MB stam en kijk hoe ze staan ten opzichte van hun hoofdstam?

14. .No Love

.No Love Guest

Of kijken wat de hoofdstam vind van hun mb stam :p

15. insane in the membrane

insane in the membrane

Lid geworden:
    28. okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Andersom lijkt me leuker, dan kun je vragen over hoe ze vinden dat ze behandeld moeten worden en of ze eraan voldoen etc.

Anders krijg je van die standaard antwoorden van Ja onze MB stam is wel goed want ze clearen veel!

16. Heulsen

Heulsen Guest

Goede ideeën zijn te lezen in de eerste post.

Ook als er oorlogen zijn tussen stammen mag je dit hier zeggen ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 23. feb 2012
  17. Dat ligt aan de vragen die jij gaat stellen.

18. King Raggie

King Raggie Guest

geef mij nou es intervieuw ik heb zoveel leuke verhalen/sappige roddels...
    :D:D:D:D:D

19. Heulsen

Heulsen Guest

Je moet weten dat ik nog maar een beginnende reporter ben (zoals je waarschijnlijk al weet). Dus is het voor mij soms moeilijk om de juiste vragen te stellen bij een artikel. Binnenkort krijg ik reporterbegeleiding, en dan zal het waarschijnlijk een heel pak vooruit gaan.

Het weekblad is er niet voor roddels :p, het moeten wel echte waarheden zijn, doch als echt een interview wilt kan je altijd PM'en naar Killercookie of Heulsen. Via het AF of ingame (Killercookie of AlexanderII).

Verder wil ik even kwijt dat ik en killercookie aan het brainstormen zijn over wat we nog allemaal kunnen doen, en of we misschien iets wekelijks kunnen doen (zoals ik hierboven al vermeld heb ;)). Alle ideeën (mits ze realistisch zijn) zijn welkom! (Misschien een wedstrijd ofzo, we zijn er nog niet uit.)

Verder zijn onbekende oorlogen waarvan niemand op de hoogte is ook welkom. En voor de mensen die zeker eens in het weekblad willen komen kunnen ook altijd vragen. Mits ze iets te vertellen hebben natuurlijk :p.

20. Heulsen

Heulsen Guest

Update

Hallo iedereen,

We zijn nu op zoek naar een wedstrijd die we kunnen organiseren. Liefst iets waar iedereen aan mee kan doen.

Afgekeurde ideeën

• Mooiste profielfoto (door mezelf voorgesteld en afgekeurd door Killercookie. Mensen laten soms hun profielfoto door desingers, dus is het niet eerlijk)

Mogelijke ideeën

Dit staat ook in het eerste topic.

De TWw W20 reporters