Tribalwars weekblad

DeletedUser

Guest
Maak een artikel over alle backstabs die er zijn gedaan op w20. D.m.v. ingezonden verhalen kom je waarschijnlijk al een hele hoop te weten, dus dat iedereen die een mooi stabverhaaltje heeft dit in kan zenden en jij een selectie maakt van de leukste/belangrijkste
:D
 

DeletedUser

Guest
Maak een artikel over alle backstabs die er zijn gedaan op w20. D.m.v. ingezonden verhalen kom je waarschijnlijk al een hele hoop te weten, dus dat iedereen die een mooi stabverhaaltje heeft dit in kan zenden en jij een selectie maakt van de leukste/belangrijkste
:D

Backstab van Duckje op Zone X kunnen we mee beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Maak een artikel over alle backstabs die er zijn gedaan op w20. D.m.v. ingezonden verhalen kom je waarschijnlijk al een hele hoop te weten, dus dat iedereen die een mooi stabverhaaltje heeft dit in kan zenden en jij een selectie maakt van de leukste/belangrijkste
:D
ik wil mijn verhaal doen over: plaagbeest, moneyconnect, gregorian, merveille1 en boss iron :D
 

DeletedUser52174

Guest
Wedstrijd: wie haalt de hoogste plunderaar award op een bepaalde dag?:p ... ik kies jou! kom maar uit je pokéball.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor de komende weken heb ik enkele kleine stammen in het TWw staan ;)
Natuurlijk komt de Para. openstamdag er ook in :D
 

DeletedUser

Guest
intervieuw vampire, die heeft nu zone,s front:p

Hmmm, en die Vampire ben jij zeker :p

Update
Check aankomende maandag zeker het forum+het weekblad!
Aankondiging van het clustercontest zal erin staan + de prijzen + de voorwaarden ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, en die Vampire ben jij zeker :p

Update
Check aankomende maandag zeker het forum+het weekblad!
Aankondiging van het clustercontest zal erin staan + de prijzen + de voorwaarden ;)

Clustercontest? Is toch net geweest of niet?
 

DeletedUser52174

Guest
Boeoeh!

Wij hebben onze farmdorpen geedelt dus nu lijkt het net alsof we allemaal clusterfuck noobs in ons cluster hebben:p
 
Bovenaan