Tribalwars weekblad

DeletedUser

Guest
Beste speler van W20,

Zoals jullie weten zijn ik (Heulsen) en Killercookie tribalwars weekblad reporters.

Omdat het soms moeilijk is om een juist onderwerp te vinden, en wij toch vinden dat W20 er wekelijks in moet komen, hebben wij dit topic opgesteld.

Je kan hier je ideeën posten. En wij zullen dan kijken of we er over kunnen schrijven!

Alvast bedankt!

Heulsen & Killercookie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Over enkele weken onze open stam dag? Datum wordt hier nog wel vermeld binnenkort
 

DeletedUser57808

Guest
De historie Zone X?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De historie Zone X? De aankomende massa van Para. Op COR? De soorten bots van Insane?

Bij Zone X mag je de bann niet vermelden hè, bovendien zal het voor mij moeilijk worden aangezien hij me geblokkeerd heeft. Para. vs COR is niet relevant... dat is met een olifant een mier plattrappen en over bots mogen we al evenmin schrijven. (Tribalwars weekblad policy)
 

DeletedUser

Guest
Tja, je zou zeggen dat na 2 halveringen en een week aanval-bare bann gecombineerd met zen rang 3 support binnenkort over Insane ook hun ogen openen :p
 

DeletedUser52174

Guest
Ik heb een bot op mijn laptop staan, en ik heb een zeer groot vermoeden dat Zone X deze ook heeft gebruikt. Dit weet ik niet zeker, dat is maar een speculatie.

Die bot staat op mijn computer omdat ik het even wilde bekijken (nieuwsgierig persoon). Dat is het enige wat ik ooit heb gedaan, verder is het nooit geopend en ik heb er al helemaal nooit op ingelogd met Insane.

Dus, dat was even om de speculaties uit de lucht te helpen:)

Edit: Duckje weet hiervan ;)
 

DeletedUser

Guest
We zouden iets 'wekelijks' willen doen. Maar we zijn nog aan het denken wat.

Ideeën? --> posten :p
 

DeletedUser

Guest
Elke week een stam/speler bespreken?
Eens een minder bekende speler ipv de bekendste..
 

DeletedUser

Guest
Interview een MB stam en kijk hoe ze staan ten opzichte van hun hoofdstam?
 

DeletedUser52174

Guest
Of kijken wat de hoofdstam vind van hun mb stam :p

Andersom lijkt me leuker, dan kun je vragen over hoe ze vinden dat ze behandeld moeten worden en of ze eraan voldoen etc.

Anders krijg je van die standaard antwoorden van Ja onze MB stam is wel goed want ze clearen veel!
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
geef mij nou es intervieuw ik heb zoveel leuke verhalen/sappige roddels...
:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Dat ligt aan de vragen die jij gaat stellen.

Je moet weten dat ik nog maar een beginnende reporter ben (zoals je waarschijnlijk al weet). Dus is het voor mij soms moeilijk om de juiste vragen te stellen bij een artikel. Binnenkort krijg ik reporterbegeleiding, en dan zal het waarschijnlijk een heel pak vooruit gaan.

geef mij nou es intervieuw ik heb zoveel leuke verhalen/sappige roddels...
:D:D:D:D:D

Het weekblad is er niet voor roddels :p, het moeten wel echte waarheden zijn, doch als echt een interview wilt kan je altijd PM'en naar Killercookie of Heulsen. Via het AF of ingame (Killercookie of AlexanderII).

Verder wil ik even kwijt dat ik en killercookie aan het brainstormen zijn over wat we nog allemaal kunnen doen, en of we misschien iets wekelijks kunnen doen (zoals ik hierboven al vermeld heb ;)). Alle ideeën (mits ze realistisch zijn) zijn welkom! (Misschien een wedstrijd ofzo, we zijn er nog niet uit.)

Verder zijn onbekende oorlogen waarvan niemand op de hoogte is ook welkom. En voor de mensen die zeker eens in het weekblad willen komen kunnen ook altijd vragen. Mits ze iets te vertellen hebben natuurlijk :p.
 

DeletedUser

Guest
Update

Hallo iedereen,

We zijn nu op zoek naar een wedstrijd die we kunnen organiseren. Liefst iets waar iedereen aan mee kan doen.

Afgekeurde ideeën

  • Mooiste profielfoto (door mezelf voorgesteld en afgekeurd door Killercookie. Mensen laten soms hun profielfoto door desingers, dus is het niet eerlijk)

Mogelijke ideeën


Dit staat ook in het eerste topic.

De TWw W20 reporters
 
Bovenaan