Tribalwars weekblad

DeletedUser

Guest
Wanneer komt mijn stukje eigenlijk in het TWW.. Das ook al een maand terug onderhand... Je doet moeite om een stukje te schrijven en vervolgens hoor je er nooit meer wat van... Beetje jammer van zo'n reporter..:(

Je moet je PM's eens nalezen ;)
 

DeletedUser55041

Guest
excuses, mijn medeschatje had hem al gelezen. Maar dan nog vind ik dat het lang geduurd heeft:D
 

DeletedUser

Guest
Gezocht

Hallo W20'ers,

Nu de wereld op zijn einde aan het lopen is, zou ik graag mijn allerlaatste artikel schrijven (na w20 stop ik bij het weekblad). Ik zou graag een artikel maken met de geschiedenis van de wereld.

Spijtig genoeg heb ik niet op deze wereld gespeeld vanaf het begin. Ik zoek nu enkele mensen om me te helpen met info te geven. Als je interesse hebt dan kan je me een forumPM sturen.

Ook zoek ik ook nog mensen die andere dingen van de wereld hebben (plaatjes, kaartjes ...). ALLES is welkom! Ook hiermee kan je me contacteren via een forumPM.

Voor mensen die liever mailen: stuur me een forumPM voor het mailadres.

Ik dank jullie alvast op voorhand.

Met vriendelijke groeten

Heulsen
 

DeletedUser54204

Guest
Zou leuk zijn als wat meer mensen ook een stukje gaan schrijven voor Heulsen.
 

DeletedUser62901

Guest
Waarom vraag je Joshualoos niet om een leuk stukje te schrijven over hoe hij een loer gedraaid werdt met een onbewijsbare onzinnige smoes!! Zet dat maar in je weekblad!

Remember Joshualoos!
 

DeletedUser

Guest
Wel, ik heb het hier gezegd, en op de chat. Ik zou dan wel denken dat mensen het zelf zouden zien :p
 

DeletedUser57892

Guest
-Hoe ben je zelf op W20 begonnen
Samen met een vriend een klein accountje apriliia-rs, snapte geen snars van dit spel, ik ging gewoon zoveel mogelijk bouwen en edelen. Aan troepen deed ik niet. Insane in the membrane, toen nog marco en tim, zagen mijn groei en wilde in hun stam para. hebben. Later kregen ze mijn vv en schrokken zich rot :D, ze hebben me het hele spelletje uitgelegd en ik mocht een maand later op insane spelen. Marco ging toen weg, dus waren wij 2e over. Tim en ik hadden een goede band en deelde onze snoden en geniale plannen. Op gegeven moment kreeg ik de overhand en begon meer online te zijn, dus kwamen we met een farm plan die het account insane omhoog zou helpen. We hadden een jaar lang of wel meer 15 vvs onder ons beheer. BWR en andere vijanden lopen treiteren met onze cluster fucks en opslag plaats slopen met katapulten. Voor iedereen die wij als concurrent zagen gingen we ze lastig vallen. oa. gvr, dr freud, wecomeandgo, plaagbeest en zone x :). Mijn of ons doel was om rang 1 te behalen. Maar dat ging niet met een speler als zone x. Dus met een gelukje kregen ze een ban (door ons) (A). En sprongen wij naar rang 2. Waarna alleen jonnie nog in de weg stond. 2 weekjes later hadden we hem eindelijk te pakken. Tussen door zijn luuk en koen op insane gesprongen. Luuk en Tim waren ongveer begin dit jaar allebei gestopt. Rond februari a maart.

-wat ga je zeker niet vergeten. Gezelligheid met para.

-Als Sick niet was samen gegaan, hoe had je dan gedacht dat het zou zijn gegaan?

Um een dikke perma ban voor insane

-Wie gun je de winst naast je eigen stam en waarom?

Tim en Luuk gun ik de winst.
 

DeletedUser

Guest

*Gaat op zoek in Skype*

Oh yeah, got it:

[9/17/2012 7:37:17 PM] Insane|Jeroen: nee
[9/17/2012 7:37:23 PM] Insane|Jeroen: ze zegt dat ik respect hebt
[9/17/2012 7:37:24 PM] Insane|Jeroen: tov haar
[9/17/2012 7:37:27 PM] Insane|Jeroen: maar ik ken haar niet
[9/17/2012 7:37:35 PM] Insane|Jeroen: Epische shit
[9/17/2012 7:37:40 PM] Insane|Jeroen: er zitten 3 judassen in BWR
[9/17/2012 7:37:47 PM] Insane|Jeroen: alle 3 hebben ze Jasjes aan :D
 

DeletedUser62454

Guest
:eek:
lol xd


Aanmelden in deze wereld niet mogelijk.

wat dorpen uitbouwen x(
 

DeletedUser57892

Guest
Lol niels je kent me nog steeds niet, ik vertel alles waar ik in mijn voordeel uit haal. Blufz0r? Wat care ik about normen en waarden in dit spel. Het zijn allemaal internet dudes.
 

DeletedUser62454

Guest
Lol niels je kent me nog steeds niet, ik vertel alles waar ik in mijn voordeel uit haal. Blufz0r? Wat care ik about normen en waarden in dit spel. Het zijn allemaal internet dudes.

je bent dus gewoon een rat. :eek:
Eer is niet voor idereen weg gelegd, maar het verhaal hierboven neem ik dan ook niet serieus.
misschien bedank je tim wel alleen omdat je graag zijn internet bilmaatje wilt zijn, :eek:

neeh hoor jeroen, ik heb respect voor je en ben blij dat je topsport eigen gaat maken? als dit wel waar is?
 

DeletedUser

Guest
No shit, ik wil je geeneens kennen. Helaas is onmogelijk om niet te zien dat je een teringleier ben.
 

DeletedUser57892

Guest
Ik ben een vos op computer spelletjes. Zolang het allemaal binnen de regeltjes past vind ik het best. Internet dudes en real life moet je gescheiden houden. Zometeen gaan ze je rot kop nog zien.
 

DeletedUser57892

Guest
Owja :D ach ja de contact relatie is anders. Dat kan meer onder de half life friends.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben een vos op computer spelletjes. Zolang het allemaal binnen de regeltjes past vind ik het best. Internet dudes en real life moet je gescheiden houden. Zometeen gaan ze je rot kop nog zien.

Oooh fuck, dat is toch weer balen. Nu heeft Jeffrey me juist bevestigd dat je toch wel degelijk illegale scripts heb gebruikt. Ohnee, wacht, het was er maar eentje toch? Maar laten we de meerdere functies daarvan maar niet vergeten. Zal ik dat bewijs ook nog even hier neerzetten? Ik doe het met liefde hoor.

Zeker Jeroennemans! Jij hebt altijd binnen de regeltjes gespeeld :eek:!
 
Bovenaan