tribalwars private server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik een lan server online zetten?
ik wil graag met een paar van mijn maten spelen.
een soort toernooitje.

wil je mij toevoegen op msn, als het niet toegestaan is.
dan verandert een moderator dat wel hier.
email verwijderd (gegevensbescherming)

en anders! reacties zijn welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat is geen LAN meer :eek: dus mag ook niet meer en het systeem is daar vrij goed tegen beveiligd

ik ga hem lan hosten, maar ik zorg dat alle vrienden die zeg maar lan krijgen, ik sluit al mijn poorten. en host via hamachi, veel mensen zijn bereid om dat te downloade, ik heb het 1x gehost, en meer dan 200 mense ware er op, (allemaal vrienden ^^) tja...
 

DeletedUser

Guest
ik ga hem lan hosten, maar ik zorg dat alle vrienden die zeg maar lan krijgen, ik sluit al mijn poorten. en host via hamachi, veel mensen zijn bereid om dat te downloade, ik heb het 1x gehost, en meer dan 200 mense ware er op, (allemaal vrienden ^^) tja...

Blackcomb heeft hier een een mooie post voor neergeschreven, ik zou dat eens gaan lezen
 

DeletedUser

Guest
ik ga hem lan hosten, maar ik zorg dat alle vrienden die zeg maar lan krijgen, ik sluit al mijn poorten. en host via hamachi, veel mensen zijn bereid om dat te downloade, ik heb het 1x gehost, en meer dan 200 mense ware er op, (allemaal vrienden ^^) tja...
Via hamachi gaat niet. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat het werkt zodra je het pogramma dslan niet aan hebt staan. het pogramma moet je namelijk aan hebben om het spel te starten. maar daarna kan je het wegklikken en blijft het spel het doen. misschien dat dit iemand helpt. laat het me weten wanneer het lukt. zelf ga ik het toch niet proberen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat het werkt zodra je het pogramma dslan niet aan hebt staan. het pogramma moet je namelijk aan hebben om het spel te starten. maar daarna kan je het wegklikken en blijft het spel het doen. misschien dat dit iemand helpt. laat het me weten wanneer het lukt. zelf ga ik het toch niet proberen.

nee want op versie 1.11 moet je dat nieteens aanzetten want het bestand bestaat niet, en ik werk met 1.11 :D
 
Reactiescore
2.490
Dat adminpaneel ziet er mooier uit dan het adminpaneel dat ik heb :(

Achja, best wel nifty allemaal ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan