tribalwars private server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik een lan server online zetten?
ik wil graag met een paar van mijn maten spelen.
een soort toernooitje.

wil je mij toevoegen op msn, als het niet toegestaan is.
dan verandert een moderator dat wel hier.
email verwijderd (gegevensbescherming)

en anders! reacties zijn welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Wees gerust, ons adminpaneel is functioneler dan dat van dslan ;)

dus ik klaag niet :)
 

DeletedUser

Guest
dat is wel een functioneel paneel hoor van dslan zeker met de plugins
@ duckje moest je je dslan willen opvrolijken stel ik de filles wel beschikbaar :p

maar het zal misschein wel via hamatchi werken als je de ip controle uitschakelt in het config bestand. daarom ga ik dit maar eens testen
zo gaat het ook niet gaan :p
 

DeletedUser

Guest
1 vraag:
Kan je ook de snelheid even snel laten, maar het toestemming stijgen minder snel? Want elke keer als ik edel verstuur, is de toestemming weer 100.
 

DeletedUser

Guest
1 vraag:
Kan je ook de snelheid even snel laten, maar het toestemming stijgen minder snel? Want elke keer als ik edel verstuur, is de toestemming weer 100.
// Um wie viel Zustimmung soll die Zustimmung pro Stunde steigen? Der Standartwert
// ist 1! Um so kleiner die Zahl, desto langsamer steigst die Zustimmung! (z.B.: 0.5)
$config['agreement_per_hour'] = 0.5;

in de .config file
 

DeletedUser

Guest
Als de seconden in het negatieve doorlopen: waardoor komt dat? hoe kun je dit oplossen?

hmm, das gewoon de snelheid, ik heb dat ook soms maar ik zou nu niet direct weten hoe je het oplost.

Wat raar is, is dat je bij bv snelheid 10k dat hebt op de ene server en bij de ander niet
 

DeletedUser

Guest
hmm, das gewoon de snelheid, ik heb dat ook soms maar ik zou nu niet direct weten hoe je het oplost.

Wat raar is, is dat je bij bv snelheid 10k dat hebt op de ene server en bij de ander niet

idd. Ik heb eventjes snelheid 5 getest en ik had het nog :eek:

ik ga het eventjes melden op de site van dslan
 

DeletedUser

Guest
Aan alle vertalers: ik heb ook vertaald. Maar ik vertaal het VOLLEDIG (tenzij het echt niet kan ^^)
Enkele dingen kan ik echter niet vinden. Dus hoe vertaal ik:

1tos94.jpg


2ljgqqg.jpg

(al de tabs in het algemeen)

2djqp6o.jpg

(alle tijden in het algemeen)
 

DeletedUser

Guest
Aan alle vertalers: ik heb ook vertaald. Maar ik vertaal het VOLLEDIG (tenzij het echt niet kan ^^)
Enkele dingen kan ik echter niet vinden. Dus hoe vertaal ik:

1tos94.jpg


2ljgqqg.jpg

(al de tabs in het algemeen)

2djqp6o.jpg

(alle tijden in het algemeen)

in de map actions kun je dat meestal vertalen hoor
 

DeletedUser

Guest
href="game.php?village={$village.id}&amp;screen=mail&amp;mode=in">Posteingang</a></td></tr><tr><td><a href="game.php?village={$village.id}&amp;screen=mail&amp;mode=out">Postausgang</a></td></tr><tr><td><a href="game.php?village={$village.id}&amp;screen=mail&amp;mode=arch">Archiv</a></td></tr><tr><td><a href="game.php?village={$village.id}&amp;screen=mail&amp;mode=new">Nachricht schreiben</a></td></tr><tr><td><a href="game.php?village={$village.id}&amp;screen=mail&amp;mode=block">Absender blockieren</a></td></tr></table></td>
<td><a

Dit staat in de map game die ervoor zorgt dat alle menu's benoemd worden, het staat in de map templates, voor de servertijd ga ik ook eens kijken;)
 

DeletedUser

Guest
Dit staat in de map game die ervoor zorgt dat alle menu's benoemd worden, het staat in de map templates, voor de servertijd ga ik ook eens kijken;)

niet servertijd maar als je een gebouw bouwt wanneer het voltooid is


EDIT: ook de gebeurtenissen van een stam en de standaard interne aankondiging krijg ik maar niet vertaald!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan