tribalwars mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1. Ik heb een iPod dus spreek uit ervaring, jij hebt hoogstens al eens die van iemand mogen lenen
2. Safari Mobile is een van de beste mobiele browsers en het "afsnijden" van een pagina is tot nu toe het enige probleem dat ik heb ondervonden
 

DeletedUser26850

Guest
Microsoft levert brak werk omdat ze toch al monopolie hebben. Apple levert wel mooi werkt af (qua design en stabiliteit) maar dan houden ze je wel flink in de gaten.
Doe mij maar opensource:cool:
 

DeletedUser

Guest
Idd, das jammer aan Apple... Maar ik vind hun disign en vormgeving stukken beter!
 

DeletedUser

Guest
Waarom? Je kan het makkelijk samenvatten... "Apple is the best"
Moeilijk? Snappie met dat Windows 95-brein van je??
 

DeletedUser

Guest
Waarom? Je kan het makkelijk samenvatten... "Apple is the best"
Moeilijk? Snappie met dat Windows 95-brein van je??

Toch, ik deed dat enkel omdat ik anders een ban voor off-topic krijg als we hier over doorgaan op deze plaats. Consequentieanalyse, dat zit nog niet inbegrepen in OS X denk ik...
 

DeletedUser

Guest
zelf speel ik tw zeer veel op men mobiel nu ook trouwens bij mij werkt alles prima.Ik vind het jammer dat je zoiets als idee aankaart word terwijl het er al is.
Ik wil hiermee zeggen dat je het wiel ook geen 2e keer uitvinden is ik hoop zelf dat de makers er niet mee bezig gaan en het een Microsoft product word (ps sorry voor de liefhebbers maar ik hou het bij apple)maar om terug te komen als iets werkt waarom moet je het dan aanpassen


bij deze have fun and play the game
 

DeletedUser

Guest
dat vind ik ook dffmol, op mijn ipod kan ik alles makkelijk uitbouwen en op het forum zitten! alleen miss niet timen maarja ik weet niet of dat dan ook zou kunnen op zo'n '' tribalwars mobiel'' want het ligt natuurlijk aan de snelheid waarmee je het doet en mijn ipod touch doet er wel wat langer over dan mijn pc:p

alleen 1 ding lijkt me wel fijn, dat tribalwars een app maakt in de appstore!:rolleyes: (gewoon een app met bijna geen software er in) en als je die app koopt je eigenlijk premium punten koopt!
mij lijkt dat wel handig, even klikken en je hebt je premium punten:D
 

DeletedUser

Guest
ik speel al TW op mijn vaders mobiel... alleen dan moet je erg veel scrollen :)
 

DeletedUser

Guest
Op mijn mobiel werkt tw wel, maar is vaak traag.
Ik denk dat dat sowieso niet gaat aanslaan dat je enkel met mobiel een wereld in kan.
Wie gaat nou op z'n mobiel spelen terwijl hij een pc heeft..

En straks krijgen mensen gedwongen ontslagen omdat ze tijdens werk de hele tijd met hun mobiel aan het spelen zijn. xD
 

DeletedUser

Guest
Op mijn mobiel werkt tribalwars helemaal niet!
Ik heb nokia 60 serie ofsow, ze zeggen dat het goed werkt maar dat is gelul :mad:
 

DeletedUser

Guest
sorry rickman64

als ik je beledig heb maar hoe weet jij dat het slecht werkt op mijn Iphone mischien snap je het niet en zeg je maar dat het onzin is maar ik zit nu ook op mijn iphone tw te doen ik weet niet of het bij elke mobiel is maar mischien moet je soms nederig toekijken hoe je iets brengt wand dat het gelul is dat het niet werkt is jou probleem maar ik moet nog even zeggen dat ik het een goed idee vind van de app store het enigste nadeel is de betaal methode wand ik heb men iphone op gratis staan omdat ik geen zin heb in een te hoge rekening maar ik blijf erbij dat mensen die denken dat het beter moet zullen zelf maar eens dingen moeten verbeteren

"ïk zal op een pentium 4 geen grysis instaleren "

wat dit er mee te maken heefd simpel upgrade of vernieuw je mobiel of denk er niet aan wand als je tw niet op je mobiel kunt heb je altijd nog je pc,mac,notebook of laptop en voor die géne die het wel kunnen have fun

maar nog een ding timen wil ik ook niet op mijn mobiel wand niet alleen gat het traag maar het is ook heel onhandig 1x geproeerd in de speed.nls
geloof mij je bent er aan als de ander oplet zo niet veel plezier met je nieuwe dorp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan