tribalwars mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Met mn N96 kom ik er gewoon op, alles is snel, plaatjes laden perfect, Alles is gewoon hetzelfde alleen op een klein schermpje.
 

DeletedUser26978

Guest
met wlan kan ik er gewoon op. maar zodra ik wap diensten "mobiel internet" gebruik krijg ik de pagina dat er cookies nodig zijn. is hier een oplossing voor?
 

DeletedUser34763

Guest
Anno 2007 hebben veel mensen een goed mobiel, deze nieuwere mobieltjes hebben vrijwel allemaal internet, en waarvan ongeveer de helft onbeperkt internet.
Een nadeel is dat veel sites nog geen aangepaste site hebben.
daarom mijn suggestie: kan er een aparte wereld komen, voor mobieltjes, wereld mobiel.

enkele ideeën om het realiseerbaar te maken:
- Bij het inloggen kan je kiezen tussen touch en knop, met touch heb je een cursor om alles te bedienen en met knop kan je alles met de navigatie toetsen doen.
- Alleen beschikbaar met premium account, aangezien er een heel andere wereld word gemaakt worden er kosten gemaakt die daarmee terugverdiend kunnen worden.
-Reclame voor ringtones op de reclame plekken, dit zal effectiever werken dan op de computer.
-Snelheid van ongeveer 15, omdat je op een mobieltje vaker online kan zijn.

Zelf denk ik vereenvoudigde graphics omdat een mobieltje veel minder graphics kan laden.
Deze wereld alleen beschikbaar maken voor mobiel, dus niet op de homepage van tribalwars.
De startpagina van tribalwars is te zwaar voor de meeste pagina's een andere homepage voor tribalwars mobile zal dan wel moeten: bijv. www.tribalwars.nl/mobile
De graphics van het dorpoverzicht veranderen naar iconen, die zijn kleiner dus sneller te laden, dit is voor de touch.Een klassiek dorpoverzicht voor de mobieltjes met een knop.
een vereenvoudigd stammenforum door aan het begin een keuzemenu weer te geven waar je heen wilt (algemeen, aangevallen, fun etc.)

Hierbij is ook geen vakantiemodus nodig want je mobiel neem je altijd mee.
zelf denk ik wel aan een slaapmodus, omdat je altijd online kan zijn, en er ander te veel word gespeeld.

Een email adres om te activeren is niet nodig, ik denk zelf aan een mobiel nummer, om in plaats van te emailen te smsen.
het onderdeel berichten en mededelingen (evt. voor een extra premium saldo) als sms versturen.

ik hoop genoeg informatie gepost te hebben en als er nog vragen zijn vraag dat hieronder of stuur me een pm.

Ook iets met PSP ?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een super idee! Ik had hier zelf ook al aan gedacht! Moet er zeker komen!!! Ik heb een iPhone, maar door die reclame kan ik maar de helft lezen!
 

DeletedUser26945

Guest
Overstap van versie 4 naar versie 5+ de ondertussen allemaal uitgevoerde updates alweer, is toch een sterke verandering lijkt me:)
 

DeletedUser

Guest
Overstap van versie 4 naar versie 5+ de ondertussen allemaal uitgevoerde updates alweer, is toch een sterke verandering lijkt me:)

Het principe etc is hetzelfde en verder is de site technisch gezien niet zoveel veranderd dat het niet meer compatibel zou zijn met een PSP...
 

DeletedUser26945

Guest
Het principe etc is hetzelfde en verder is de site technisch gezien niet zoveel veranderd dat het niet meer compatibel zou zijn met een PSP...

Op die manier niet nee. Misschien iets software matig met psp? Zelf heb ik er geen en heb eigenlijk geen idee hoe ze zouden werken;)

Als je al zonder computer tw wilt gaan spelen, geef me dan toch maar een touchscreen gsm:)
 

DeletedUser

Guest
Op die manier niet nee. Misschien iets software matig met psp? Zelf heb ik er geen en heb eigenlijk geen idee hoe ze zouden werken;)

Als je al zonder computer tw wilt gaan spelen, geef me dan toch maar een touchscreen gsm:)

Jup, met een touchscreen is het inderdaad veeeeeel handiger :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn mobiel blokkeert automatisch reclame :D
Komt omdat de browser dan sneller werkt!
 

DeletedUser26945

Guest
ik koop normaal volgende week de nokia 5800, zou dan wel handiger zijn om die s nachts te gebruiken ipv m'n laptop:p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat accu mobiel langer meegaat dan van een laptop :D
Weet niet zkr hoor
 

DeletedUser26945

Guest
m'n laptop gaat iets van 2uur mee maar ik heb stopcontact binnen handbereik aan m'n bed dus maakt opzich niet uit:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan