tribalwars mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Anno 2007 hebben veel mensen een goed mobiel, deze nieuwere mobieltjes hebben vrijwel allemaal internet, en waarvan ongeveer de helft onbeperkt internet.
Een nadeel is dat veel sites nog geen aangepaste site hebben.
daarom mijn suggestie: kan er een aparte wereld komen, voor mobieltjes, wereld mobiel.

enkele ideeën om het realiseerbaar te maken:
- Bij het inloggen kan je kiezen tussen touch en knop, met touch heb je een cursor om alles te bedienen en met knop kan je alles met de navigatie toetsen doen.
- Alleen beschikbaar met premium account, aangezien er een heel andere wereld word gemaakt worden er kosten gemaakt die daarmee terugverdiend kunnen worden.
-Reclame voor ringtones op de reclame plekken, dit zal effectiever werken dan op de computer.
-Snelheid van ongeveer 15, omdat je op een mobieltje vaker online kan zijn.

Zelf denk ik vereenvoudigde graphics omdat een mobieltje veel minder graphics kan laden.
Deze wereld alleen beschikbaar maken voor mobiel, dus niet op de homepage van tribalwars.
De startpagina van tribalwars is te zwaar voor de meeste pagina's een andere homepage voor tribalwars mobile zal dan wel moeten: bijv. www.tribalwars.nl/mobile
De graphics van het dorpoverzicht veranderen naar iconen, die zijn kleiner dus sneller te laden, dit is voor de touch.Een klassiek dorpoverzicht voor de mobieltjes met een knop.
een vereenvoudigd stammenforum door aan het begin een keuzemenu weer te geven waar je heen wilt (algemeen, aangevallen, fun etc.)

Hierbij is ook geen vakantiemodus nodig want je mobiel neem je altijd mee.
zelf denk ik wel aan een slaapmodus, omdat je altijd online kan zijn, en er ander te veel word gespeeld.

Een email adres om te activeren is niet nodig, ik denk zelf aan een mobiel nummer, om in plaats van te emailen te smsen.
het onderdeel berichten en mededelingen (evt. voor een extra premium saldo) als sms versturen.

ik hoop genoeg informatie gepost te hebben en als er nog vragen zijn vraag dat hieronder of stuur me een pm.
 

DeletedUser

Guest
minibrowser

eventueel een overzichtje wat wel op de computer kan worden gelezen, de in het portaal staat de wereld wel, de hulp is ook beschikbaar
 

DeletedUser659

Guest
mooi uitgewerkt. zou wel leuk zijn eigelijk als het er was^^
 

DeletedUser

Guest
pm

Ik heb 2 redenen genoemd:
1. Alleen beschikbaar met pm-punten.
2. Reclame, en dan speciaal voor ringtones.

maar dan zal het in het begin toch erg duur worden, als het aanslaat kan er
money.gif
mee verdiend worden.
 

DeletedUser

Guest
Met een fatsoenlijk mobieltje kun je gemakkelijk op tribalwars spelen.
Tenminste,.. ik heb er geen problemen mee.

Dus tegen de tijd dat er een "mobiele" tw site is heeft iedereen wel mobieltjes die de gewone site ook aankunnen.
 
Reactiescore
2.490
ER zullen lang niet genoeg spelers zijn om een tw-mobiel wereld mogelijk te kunnen maken....

+ een aantal GSM's kunnen ook perfect de gewone werelden laden :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee, maar of je het kan halen?? dat is het probleem, en of er mods zijn die dit willen doen??

daar liggen toch wel wat problemen.

(no hard feelings to the MODS)
 
Reactiescore
2.490
ik vind het een goed idee, maar of je het kan halen?? dat is het probleem, en of er mods zijn die dit willen doen??

daar liggen toch wel wat problemen.

(no hard feelings to the MODS)

Het zijn overigens de developpers die dit moeten maken, niet de mods ;)
 

DeletedUser

Guest
commentaar

dat zal minder tijd kosten dan gedacht:
veranderingen in ieder geval:
1. hoofdpagina
vereenvoudigde graphics en makkelijkere interface.
2. touch/toets
klassiek dorpoverzicht/dorpoverzicht met vereenvoudigde graphics
3. minder tekst en minder/kleindere plaatjes.
pictogrammen inplaats van volledige plaatjes
4. geheel andere stambediening
hierin heb ik nog weinig ideeën, dat word een puntje
5. evt. sms inplaats van email en berichten
vrij eenvoudig, sms en computers

dan nog wat kleine dingen, niet onbelangrijk maar al goed te doen
 

DeletedUser974

Guest
/me ziet zich al timen met zijn mobieltje, omg:p

Misschien 4 mobieltjes naast elkaar ?:rolleyes:

Verder wel leuk bedacht;)
 

DeletedUser659

Guest
ja zou handig zijn onder schooltijd aangezien ik daar niet op die pc's tw mag spelen:)
 

DeletedUser

Guest
En je kan in die mobiele ronde ook gewoon meedoen met de pc?

Hoe wil je de ronden eigenlijk uitsluiten voor de computer?

Dit zal een probleem zijn, want met een computer ben je uiteraard veel sneller en beter als met een GSM, dat is een feit.

Als de mods nu een systeem kunnen uitvinden dat de wereld alleen toegankelijk maakt voor mobiels, is het een goed idee, maar ik zie het ook nog niet zo snel gebeuren moet ik zeggen....
 

DeletedUser

Guest
de psp is een te kleine doelgroep om wat voor te ondernemen.
en je hebt toch wel een mobiel naast je psp?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan