tribalwars mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser659

Guest
het zou gewoon vet zijn als je gewoon op normale servers (zoals w1) ook met je gsm kon spelen met een aangepast dorpsoverzicht idd. handig onder schooltijd ect ect^^
 

DeletedUser

Guest
dit zal het onmogelijk maken, dit moet op een aparte server.
 

DeletedUser

Guest
Als je Opera Mini gebruikt kan je normaal gezien met vrijwel alle gsm's op TW spelen...
 

DeletedUser

Guest
Met een PDA kun je gemakkelijk op internet en dus ook TW spelen.

Om een nieuwe server speciaal hiervoor te maken, lijkt me teveel van het goede.
 

DeletedUser

Guest
ik kan met mijn ds lite op tribalwars maar het gaat dan wel langzaam, en ik moet toevallig een onbeveiligd netwerk in de buurt hebben
 

DeletedUser7441

Guest
met een ds kun je ook gewoon internetten... (heb je wel een speciaal kaartje nodig als ik me niet vergis:D)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan zowel op mijn psp als mobiel perfect tw'en. Weliswaar niet timen, maar je kan niet alles hebben. Ikzelf heb dorpsoverzicht op klassiek, dus zonder graphics.

Doe dat en je kan gewoon tw'en.
 

DeletedUser3956

Guest
dit vind ik dom zie die werleden hier dan staan



wereld1 wereld2
wereld3 wereld4
wereld5 wereld6
mobiel psp

dan kunnen we ook een wereld psp maken en je kan zo door gaan wereld ps3 ...


dit is egt dom !!
 

DeletedUser

Guest
yep, das van die gratis browser daar met een DS , gewoon een grotere cartridge dan een spelletje...
 

DeletedUser

Guest
met een appart kaartje kan je op internet met je ds

gaat alleen wat langzamer
 

DeletedUser

Guest
zullen docenten leuk vinden:D Laat je je onder de les uitsturen omdat je ff een paar aanvallen moet sturen:rolleyes:
Tevens zullen er wel meer mob worden afgepakt:p
 

DeletedUser3368

Guest
Heel mooi plan aangezien ik met mijn mobiel geen toegang heb tot het spel. Hij pakt hem maar ong. 2 keer per maand en hij is ontzettend traag...ik post wel vaak berichten op het forum met mijn mobiel zoals nu bijv.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben allemaal gvd een pc en dan ook nog met je mobiel!
Jezus wat is next? mijn wc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan