tribalwars het nieuwe grepo

Reactiescore
1.094
Co-spelen verbieden is gewoon domweg het probleem wat 2-6 mensen hebben verplaatsen naar een probleem voor 1 iemand.
Hebben alle werklozen, mensen die veel thuiswerken of op een andere manier veel vrijheid hebben (chronisch ziek of whatever) opeens veel meer voordeel dan de mensen die overdag naar school gaan of werken.
Gewoon een groot non-argument.

überhaupt uit mijn ervaring, de best presterende teams hadden maar max 2 spelers op 1 account (met uitzondering 3). Zodra dat meer was, ofwel waren het mascottes die niks deden, ofwel liep het team totaal niet.

Op normale werelden eens, maar op classics heb ik denk 3 of 4x met 3 op een acc gezeten, 2x met z'n 4e en zelfs 1x met 5 man. Slechts 2x met z'n 2e.
 
Reactiescore
549
Co-spelen verbieden is gewoon domweg het probleem wat 2-6 mensen hebben verplaatsen naar een probleem voor 1 iemand.
Hebben alle werklozen, mensen die veel thuiswerken of op een andere manier veel vrijheid hebben (chronisch ziek of whatever) opeens veel meer voordeel dan de mensen die overdag naar school gaan of werken.
Gewoon een groot non-argument.



Op normale werelden eens, maar op classics heb ik denk 3 of 4x met 3 op een acc gezeten, 2x met z'n 4e en zelfs 1x met 5 man. Slechts 2x met z'n 2e.
Eens, het zal mogelijk ook te maken hebben met de opbrengsten. Ik heb er geen berekening voor, maar solo-accounts brengen denk ik meer geld in het laatje dan accounts met meerdere bespelers. Daarvan zijn de pp toch al grotendeels gefarmd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zie het persoonlijk weinig verschil maken. Als ik een classic premade moet maken met teams, wint mijn premade. Als ik een premade moet maken met solo accounts, wint mijn premade. één op een account, vijf op een account, maakt allemaal weinig uit. Je hebt gewoon iemand nodig op het account die niet opgeeft als er wat tegenstand komt en weet wat die doet in lastige situaties.

Al die "activiteits" teams die je soms tegenkomt, 3 van de 5 loggen al amper, en zodra het lastig wordt loggen ze alle 5 niet meer. Denk eerder dat het boosten en premium een stuk meer invloed heeft op nieuwe spelers dan de co regels.

überhaupt uit mijn ervaring, de best presterende teams hadden maar max 2 spelers op 1 account (met uitzondering 3). Zodra dat meer was, ofwel waren het mascottes die niks deden, ofwel liep het team totaal niet. Ik had sowieso liever 1 betrouwbaar iemand op een account dan 5 van die random gasten die er niks van konden.
Bedankt ik voel me persoonlijk aangesproken
 
Reactiescore
140
Eens, het zal mogelijk ook te maken hebben met de opbrengsten. Ik heb er geen berekening voor, maar solo-accounts brengen denk ik meer geld in het laatje dan accounts met meerdere bespelers. Daarvan zijn de pp toch al grotendeels gefarmd.
Als je een account hebt waar er bijvoorbeeld 3 man op speelt en er is een of andere aanbieding en de 3 man gaan dan elks 1x de aanbieding kopen
en de solo account dat ook maar 1x de aanbieding koopt heb je als tw zijnde meer wins op de account waar dus 3 man op zit.
 
Reactiescore
112
Kom kom, laten we ook niet achterlijk doen hè hiervoor moet je zelfs geen doorgewinterder speler voor zijn.

je speelt thuis tw (ip1)
Dan zit je op de trein (ip2)
dat weekend ga je naar Nederland (ip 3 in een ander land)

Of

Speler 1 speelt thuis (ip1)
Speler 2 speelt van zijn huis (ip2)
Speler 3 speelt in het weekend vanuit NL (ip3)

Is dit nou 1 speler of zijn dit meerdere, dat valt toch niet te controleren?
 
Reactiescore
5.701
Eens, het zal mogelijk ook te maken hebben met de opbrengsten. Ik heb er geen berekening voor, maar solo-accounts brengen denk ik meer geld in het laatje dan accounts met meerdere bespelers. Daarvan zijn de pp toch al grotendeels gefarmd.
Dat wel. Ik heb zelden PP gekocht op accounts want dat deden andere(@FarmoX ). Terwijl als ik nu solo zou moeten spelen zou ik het ook moeten doen. Daarbij, om bij te blijven met de big spenders, zou ik ook meer moeten spenden.

Gaat 100% meer opleveren voor TW. Zo doorzichtig als het maar zijn kan.
 
Reactiescore
2.039
Dat wel. Ik heb zelden PP gekocht op accounts want dat deden andere(@FarmoX ). Terwijl als ik nu solo zou moeten spelen zou ik het ook moeten doen. Daarbij, om bij te blijven met de big spenders, zou ik ook meer moeten spenden.

Gaat 100% meer opleveren voor TW. Zo doorzichtig als het maar zijn kan.

Thorsten nr. 1 sugar daddy
 
Reactiescore
99
Kom kom, laten we ook niet achterlijk doen hè hiervoor moet je zelfs geen doorgewinterder speler voor zijn.

je speelt thuis tw (ip1)
Dan zit je op de trein (ip2)
dat weekend ga je naar Nederland (ip 3 in een ander land)

Of

Speler 1 speelt thuis (ip1)
Speler 2 speelt van zijn huis (ip2)
Speler 3 speelt in het weekend vanuit NL (ip3)

Is dit nou 1 speler of zijn dit meerdere, dat valt toch niet te controleren?
Beetje technisch maar als je het zelfde device gebruikt blijft je MAC adress gelijk. Ook niet bij alle apparaten, want dan kunnen ze dus tracken.
 
Reactiescore
112
Beetje technisch maar als je het zelfde device gebruikt blijft je MAC adress gelijk. Ook niet bij alle apparaten, want dan kunnen ze dus tracken.
Als ik de Privacyverklaring voor eindgebruikers lees staat er niks over een MAC-adres
Dus hoe willen ze dan identificeren of je 1 of meerdere spelers bent, kom je terug op je ip, toch?

Log je s'ochtends in, voor je naar je werk vertrekt en onderweg nog eens op mobiel en eventueel tijdens je pauze op je werk.
Of
Zijn dit drie verschillende mensen?



Puntje 5.1. Privacyverklaring voor eindgebruikers
Aanbieden van onze websites en mobiele apps; aanmaken van logbestanden,​
Beschrijving en omvang van de gegevensverwerking​
Telkens wanneer een van onze services wordt geopend, verzamelt ons systeem automatisch gegevens van het computersysteem die toegang heeft.​
Bij toegang tot een website worden de volgende gegevens verzameld:​
  • Internetprotocol en IP-adres;
  • URL van de verwijzende website vanwaar het bestand is opgevraagd (indien overgedragen);
  • naam, versie en taal van het besturingssysteem en de browser;
  • ondersteunde technieken en formaten (bijv. cookies, Java);
  • de door jou bezochte pagina's op de website;
  • datum en tijd van toegang en type HTML-verzoeken;
  • hoeveelheid overgedragen gegevens;
  • toegangsstatus (bestand overgedragen, bestand niet gevonden etc.);
  • duur en gebruiksfrequentie.
Bij toegang tot een mobiele app worden de volgende gegevens verzameld:​
  • internetprotocol en IP-adres;
  • apparaattype, waaronder ook schermresolutie, -grootte en pixeldichtheid;
  • naam, versie en taal van het besturingssysteem;
  • marketingidentificatie zoals IDFA of GAID (als toestemming voor toegang is verleend);
  • store-identificatie zoals Game Center ID of Google Play ID (indien gedownload uit app store);
  • datum en tijd van toegang;
  • hoeveelheid overgedragen gegevens;
  • toegangsstatus (bestand overgedragen, bestand niet gevonden etc.);
  • duur en gebruiksfrequentie.
De datum, het tijdstip en het IP-adres worden ook opgeslagen in de logbestanden. Als er een fout optreedt tijdens het gebruik van onze services en wij dit willen rechtzetten, kunnen wij ook andere gegevens verzamelen, bijv. speler-ID en gebruikersnaam.​
 
Reactiescore
438
Jij waant je blijkbaar onaantastbaar, denkende dat je kunt ontsnappen aan de meedogenloze geavanceerde surveillancesystemen van InnoGames.
 
Reactiescore
1.237
Beetje technisch maar als je het zelfde device gebruikt blijft je MAC adress gelijk. Ook niet bij alle apparaten, want dan kunnen ze dus tracken.
1: MAC mogen ze niet eens checken op websites as far as I know;
2: MAC kunnen ze niet eens checken op websites op een legale manier. :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als ik de Privacyverklaring voor eindgebruikers lees staat er niks over een MAC-adres
Dus hoe willen ze dan identificeren of je 1 of meerdere spelers bent, kom je terug op je ip, toch?

Log je s'ochtends in, voor je naar je werk vertrekt en onderweg nog eens op mobiel en eventueel tijdens je pauze op je werk.
Of
Zijn dit drie verschillende mensen?



Puntje 5.1. Privacyverklaring voor eindgebruikers
Aanbieden van onze websites en mobiele apps; aanmaken van logbestanden,​
Beschrijving en omvang van de gegevensverwerking​
Telkens wanneer een van onze services wordt geopend, verzamelt ons systeem automatisch gegevens van het computersysteem die toegang heeft.​
Bij toegang tot een website worden de volgende gegevens verzameld:​
  • Internetprotocol en IP-adres;
  • URL van de verwijzende website vanwaar het bestand is opgevraagd (indien overgedragen);
  • naam, versie en taal van het besturingssysteem en de browser;
  • ondersteunde technieken en formaten (bijv. cookies, Java);
  • de door jou bezochte pagina's op de website;
  • datum en tijd van toegang en type HTML-verzoeken;
  • hoeveelheid overgedragen gegevens;
  • toegangsstatus (bestand overgedragen, bestand niet gevonden etc.);
  • duur en gebruiksfrequentie.
Bij toegang tot een mobiele app worden de volgende gegevens verzameld:​
  • internetprotocol en IP-adres;
  • apparaattype, waaronder ook schermresolutie, -grootte en pixeldichtheid;
  • naam, versie en taal van het besturingssysteem;
  • marketingidentificatie zoals IDFA of GAID (als toestemming voor toegang is verleend);
  • store-identificatie zoals Game Center ID of Google Play ID (indien gedownload uit app store);
  • datum en tijd van toegang;
  • hoeveelheid overgedragen gegevens;
  • toegangsstatus (bestand overgedragen, bestand niet gevonden etc.);
  • duur en gebruiksfrequentie.
De datum, het tijdstip en het IP-adres worden ook opgeslagen in de logbestanden. Als er een fout optreedt tijdens het gebruik van onze services en wij dit willen rechtzetten, kunnen wij ook andere gegevens verzamelen, bijv. speler-ID en gebruikersnaam.​

Ze kijken dan denk ik eerder naar relatieve posities. Als een co je kickt van je sessie op een heel andere locatie, geeft dat natuurlijk wat weg.
 
Reactiescore
1.145
Ja dit beleid wordt ook gehanteerd bij Grepo en TW2 dus het kan gewoon dat is het probleem niet.
Maar bij Grepo werkt het overnamen systeem heel anders waardoor je als solo speler altijd 24 uur (op speed 1 werelden) hebt tussen de eerste edel aanval (kolo) en de daadwerkelijke overnamen.
Met hoe tw werkt gaat dat gewoon niet.
 
Reactiescore
1.237
Je kan gelijk hebben, maar waar zit het verschil tussen Inno en bijvoorbeeld xbox die zelfs mogen bannen op Mac adressen?
Het bannen van MAC-adressen is iets dat meestal op het niveau van het netwerk gebeurt, zoals Xbox Live. In webbrowsers hebben gebruikers doorgaans geen toegang tot deze functie.

Ben geen netwerk expert maar browsers kunnen normaal nooit aan je MAC-adres, eveneens zijn zo banns niet bepaald effectief aangezien je je mac gewoon kan spoofen, wat volgens mij dan moeilijker zou gaan op een XBOX dan een PC :p
 
Bovenaan