Combino Pastasaus
Beste Spelleider 20/21
- Reactiescore
- 2.042
haha werelder!!Enkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
haha werelder!!Enkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
In de kier smoren. Waar gaat het met jou eigenlijk heen Bas???Echt schandalig dat we hier al 5 kantjes vollullen over een gegeven ban, @DenDuvel had dit voorheen allang in de kier gesmoord en iedereen een ban van een maand gegeven.
Waar gaat het heen met dit spel????
Verkeerde kant op, sowieso drugs.In de kier smoren. Waar gaat het met jou eigenlijk heen Bas???
Ik ben geen VFer, en ben voorstander van hef afschaffen van CO spelersEnkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
Ik ben geen VF-er en ben voorstander van het afschaffen van het VF.Ik ben geen VFer, en ben voorstander van hef afschaffen van CO spelers
Graag niet generaliseren bvd mvgEnkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
enkele werelders reageren hier al trollend op. Steun uitspreken aan multi accounts omdat ze bang zijn dat de vrij forummers ze verslaan in een eerlijke 1v1.Enkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
Klopt, daarom is dit eigenlijk echt een non-discussie. Het valt niet te controleren. Ondanks dat ik niet echt pro anti co ben om diverse redenen, best leuk om is een wereld te starten waar je maar 1 speler per acc hebt, maar dat is zoals je zei niet te controleren.Het is gezellig om met mensen die je goed kent samen te spelen en dagelijks contact te houden wat toch minder is als je elk op andere accounts speelt.
Hoe kan je ooit controleren hoeveel mensen er op een account spelen is iets wat ik me ook afvraag. Hoe dan ook, met co's of zonder co's spelen, dit spel is uber tijdrovend. De community word ouder en vgm werkt iedereen en/of heeft kids. Ik ben voorstander van alles te automatiseren (kan ook niemand nog cheaten met illegale scriptjes) en van dit spel een puur strategisch (schaak)spel maken. Het is opzich een leuk spel maar zo tijdrovend als je mee aan de top wilt draaien.
Denk eerder dat het boosten en premium een stuk meer invloed heeft op nieuwe spelers dan de co regels.
Ik denk dat je het wat onderschat. In mijn ervaring zijn juist degene die “goed gaan” op massa’s ontvangen degene die op een normale dag maximaal een uur of 2-3 online zijn. In dat geval leg je het gewoon af op activiteit als je 1-speler accounts zou hebben.Ik zie het persoonlijk weinig verschil maken. Als ik een classic premade moet maken met teams, wint mijn premade. Als ik een premade moet maken met solo accounts, wint mijn premade. één op een account, vijf op een account, maakt allemaal weinig uit. Je hebt gewoon iemand nodig op het account die niet opgeeft als er wat tegenstand komt en weet wat die doet in lastige situaties.
Al die "activiteits" teams die je soms tegenkomt, 3 van de 5 loggen al amper, en zodra het lastig wordt loggen ze alle 5 niet meer. Denk eerder dat het boosten en premium een stuk meer invloed heeft op nieuwe spelers dan de co regels.
überhaupt uit mijn ervaring, de best presterende teams hadden maar max 2 spelers op 1 account (met uitzondering 3). Zodra dat meer was, ofwel waren het mascottes die niks deden, ofwel liep het team totaal niet. Ik had sowieso liever 1 betrouwbaar iemand op een account dan 5 van die random gasten die er niks van konden.
Jaa in de tijd dat pp beurs nog niet bestond. Het moment dat de pp beurs er bij kwam is het starten 200x belangrijker geworden.Vroeger toen de werelden nog wat groter waren kon je als niet starter wat makkelijker tot de endgame komen denk ik maar met die kleine werelden van tegenwoordig moet je eigenlijk al gelijk mee zijn.
Kunnen we wel even een feestje doen met dat Duckje is opgestapt?