tribalwars het nieuwe grepo

Reactiescore
1.167
Graag meer info! Welke wereld, welk account?
 
Reactiescore
271

Er is zelfs een forumonderdeel aan cospelers werven gewijd :tongue:


5.8 in die algemene voorwaarden gaat eigenlijk verder hierop in om die bans uit te delen
  1. 5.8 Indien wij vermoeden dat derden kennis hebben gekregen van toegangsgegevens, hebben wij het recht, maar niet de plicht, om zonder voorafgaande kennisgeving de toegangsgegevens te wijzigen of de account te blokkeren. Wij zullen u daarvan onmiddellijk op de hoogte brengen en u op verzoek binnen redelijke termijn nieuwe toegangsgegevens doen toekomen. Meer uitgebreide rechten van u ingevolge de voorbijgaande blokkering van uw account of een wijziging van uw toegangsgegevens zijn uitgesloten.

zijn deze aangepast ofzo? Dit is (gelukkig) echt nooit gehandhaafd
 
Reactiescore
548
Dit is natuurlijk ontzettend juicy en dan slikt men het als zoete koek. Maar waarom betreft het een/enkele account(s)? Volgens deze regelhandhaving zou haast elk account geband moeten zijn. Ik hoop dat er dus meer aan de hand is dan wat OP zegt.
 
Reactiescore
68
wellicht is duckje jarenlang te soft geweest en hebben jullie al die tijd de regels wel mogen overtreden. Het is belangrijk om hier paal en perk aan te stellen en weer volgens het boekje te handelen.
Dit gebeurt op meerdere servers van Tribalwars. Dus heeft niks met Duckje te maken.
 
Reactiescore
5
Goedenavond allemaal,


Ik wil graag de aandacht vestigen op een recente ontwikkeling binnen Tribal Wars, waarbij een speler vandaag is verbannen vanwege het delen van zijn account. Het is opmerkelijk dat dergelijk handelen, waarbij meer dan één persoon actief is op een account, nu resulteert in een ban. Hoewel deze situatie op het eerste gezicht de schijn van een 1 april grap zou kunnen hebben, is het onfortuinlijk genoeg werkelijkheid geworden. verschillende accounts hebben een ban ontvangen vanwege het delen met meerdere personen.


het team heeft benadrukt dat het VV-systeem specifiek is ontworpen om deze situaties aan te pakken en vraagt zich af hoe het idee is ontstaan dat het toegestaan zou zijn om accounts te delen.


Deze gebeurtenis doet ernstige vragen rijzen over de afstand die deze moderator tot de community heeft en doet ons twijfelen aan zijn begrip van de situatie. Is er voldoende overleg geweest voordat deze ban werd opgelegd voor een handeling die wellicht niet als ernstig kan worden beschouwd? Het roept de vraag op of dit het einde betekent voor Tribal Wars NL. Het is moeilijk voor te stellen dat een nieuwe moderator binnen een week na zijn aanstelling meent dat het verstandig is om spelers te verbannen voor het delen van hun account. Dit doet ons afvragen of deze persoon wel ervaring heeft met het spel en waarom hij überhaupt als moderator is aangesteld bij Tribal Wars NL.


Het is duidelijk dat het nieuwe TW-NL-team een koers volgt die vragen oproept, vooral gezien opmerkingen in de support als: "Weet wel dat er Innogames breed een discussie gaande is over deze verre van ideale situatie waarbij wachtwoorden zomaar worden doorgegeven."

Ik wens het nieuwe team succes met hun verdere activiteiten, maar ik hoop dat ze zich bewust zijn van de potentiële impact op de opgebouwde community van Duckje, die binnen een week al lijkt te worden aangetast.


Nicky
Ah fijn te zien dat men Tribalwars weer een leuk spel wilt maken. Blijven bannen die cheaters!!
 
Reactiescore
5
Duckje is nog maar net weg en het begint nu al een bende te lijken.
Oh is die eindelijk verdwenen? Mooi, kan die toch nog wat proberen te maken van zijn leven.
 
Reactiescore
5
terechte bans. met meerdere op 1 account is gewoon een vorm van cheaten. Ik durf bijna te stellen dat iedereen het daar mee eens is?
100% eens ja!
 
Reactiescore
140
Dit gebeurt op meerdere servers van Tribalwars. Dus heeft niks met Duckje te maken.
Maar hebben wel een eigen forum gedeelte om co spelers te zoeken en op Net discord hebben ze zelf een kanaal voor co's te zoeken.
Logica kennen ze niet.
 
Reactiescore
12
Het is al jaar en dag dat er word gewerkt met co-spelers. Ik ben zelf sinds W14 actief en ben gestopt na W43. Er was toen niets veranderd omtrent regelgeving qua co-spelers. Support / mods zeiden altijd dat je wachtwoord doorgeven steeds op eigen risico is. Nooit dat dit niet toegelaten was.

Nu ik sinds kort terug ben was dit ook nooit een probleem en was het gewoon business as usual. Het zou mij enorm jammer lijken dit opeens te gaan veranderen. Het zou zelfs een grafput delven zijn in mijn ogen.
 
Reactiescore
430
Er worden onzinnige bans uitgedeeld.

Wat is precies het verschil met het Duckje-tijdperk?

Janken dat bans niet besproken mogen worden en een minuut later je mening erover geven, nice Rogier! :biggrin:

1705831143634.png
 
Reactiescore
5.693
De nieuwe wind op TW stinkt!!!!!!
 
Bovenaan