Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hahaha, gelul dit, bij don kon ik idd makkelijk edelen, maar een aantal dorpen daar staan wel heel vol verklaring daarvoor dan:rolleyes:

en wat dacht je van het dorp in c56 van gino en ferdi, na 116 vegen muur nog 20:rolleyes: dat dorp lag op 4 uur van de dorpen die kwijt zijn geraakt, en ligt midden in ons cluster:rolleyes: zeg je nu net niet dat dat zonde van de def is? zeg je nu eigenlijk dan dat gino en ferdi acc het niet goed doet:rolleyes: kan ik me voorstellen BTW:)

hum niks gelul we hadden dat al voor dat de aanvallen kwamen besloten (gino was een logish target ik had de aanvallen al eerder verwacht eigenlijk) maar als je mij de kans geeft om ineens over de 100 clears goedkoop te kunnen killen... hum ja dan zou ik gek zijn dat niet te doen

verder vindt ik dat het gino account het prima doet hoor houd mooi stand en functioneert vooralsnog prima volgens onze verwachtingen voor dat account, wellicht binnenkort zelfs wel boven verwachting

je kan het ook zien aan fronten die wel en niet vol staat hoe wij onze keuzes hebben gemaakt, maar verder kunnen jullie deze winsten wel verdient bijschrijven hoor. Hadden jullie bd niet aangevallen op meerdere fronten hadden wij wellicht gekozen deze dorpen wel te os-en, wat wij nu door jullie tactiek niet gedaan hebben..chapeau!


btw misschien eens beginnen met wat minder je aangevallen te voelen en je wat vriendelijker opstellen, zou je sieren gezien jullie zo vaak aangeven dat jullie zo'n respectvolle stam zijn....

maar goed laten we het hier maar bij gaan laten voordat we dit topic weer aan het volspammen zijn met een welles nietes verhaal. ik ken mijn keuzes jij denkt het anders te weten en dat is prima zou het allemaal veel minder leuk maken als je alle keuzes van je vijand al van te voren zou weten he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10597

Guest
ik voel me niet aangevallen hoor:D ik wilde alleen even kwijt dat het gelul was:) ik zal de volgende keer het woord ''onzin'' gebruiken, mischien heb jij dan minder het gevoel dat ik je aanval:D



dus mijn 116 vegen wel killen, met die def had je die dorpen voor gino niet hoeven te verliezen, maar ach:rolleyes: laten we goedkoop vegen killen:eek: en daarvoor wel 60 dorpen verliezen.



p.s voordat ik dat verwijt weer krijg op een andere manier;) ik ben ook niet geirriteerd omdat mijn vegen dood zijn gegaan, daarvoor zijn ze :D
 

DeletedUser

Guest
ik voel me niet aangevallen hoor:D
mischien heb jij dan minder het gevoel dat ik je aanval:D
:confused: wie valt nu wie aan? :rolleyes:

dus mijn 116 vegen wel killen, met die def had je die dorpen voor gino niet hoeven te verliezen, maar ach:rolleyes: laten we goedkoop vegen killen:eek: en daarvoor wel 60 dorpen verliezen.
*zucht* ik hoop dat je dit niet serieus meent zodat ik dit niet behoef uit te leggen...
zoja stuur maar pm dan houden we dit topic schoon :D
 

DeletedUser2626

Guest
je kan het ook zien aan fronten die wel en niet vol staat hoe wij onze keuzes hebben gemaakt, maar verder kunnen jullie deze winsten wel verdient bijschrijven hoor. Hadden jullie bd niet aangevallen op meerdere fronten hadden wij wellicht gekozen deze dorpen wel te os-en, wat wij nu door jullie tactiek niet gedaan hebben..chapeau!
Front tegen mijn(van gino) staat toch wel ellendig vol, alleen maar rode bolletjes same bij stamgenoten die daar aanvielen. :p
 

DeletedUser

Guest
Tsja ook stam genoot op andere wereld hea.:rolleyes:

Nee dat staat er meer dan 100% buiten.

Tsja makedonija we komen er wel door hoor rustig aan komt alles goed.




wellicht binnenkort zelfs wel boven verwachting
waar doel je op^^
Donstef
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Moet je nog eens lezen
stam genoot andere wereld voor de duidelijkheid geen w13 dus.
En het we zullen nooit over andere werelden praten dus.

Opnieuw

Lolz, daar doel ik ook op hoor;)

Ik weet dat jij een hunter bent...
Dat jullie daar niet over andere werelden praten is jullie zaak:D

@ K.C.

Read between the lines;)
 

DeletedUser9420

Guest
Lolz, daar doel ik ook op hoor;)

Ik weet dat jij een hunter bent...
Dat jullie daar niet over andere werelden praten is jullie zaak:D

@ K.C.

Read between the lines;)

ik heb al moeite met normaal lezen kerel, nu ook nog tussen de lijntjes ? de enige lijntjes die ik zie zijn die lijntjes die ik opsnuif... :D
 

DeletedUser20308

Guest
dus mijn 116 vegen wel killen, met die def had je die dorpen voor gino niet hoeven te verliezen, maar ach:rolleyes: laten we goedkoop vegen killen:eek: en daarvoor wel 60 dorpen verliezen.

p.s voordat ik dat verwijt weer krijg op een andere manier;) ik ben ook niet geirriteerd omdat mijn vegen dood zijn gegaan, daarvoor zijn ze :D

hahaha xD
Te geinig, omgekeerde wereld bij BD hé, dont you forget that :D

Aangezien Kc niet bij het TWw zit, maar toch graag Artikel's maakt, is het niet leuk om dat meer artikelen te maken :D?
Bedoel ik mee niet alleen maandag een artikel (wanneer het tww zou uitkomen) posten.. maar bijv ook donderdag?
Of ook vrijdag?
 

DeletedUser17153

Guest
Dat zou zeker leuk zijn!

Voor TWw, is het een gemiste kans om hem tot nu toe nog niet toe te laten.
Is er eindelijk iemand die kan schrijven, en nog aandacht vast weet te houden van lezers, gebeurt er steeds maar niks.
 

DeletedUser9420

Guest
hahaha xD
Te geinig, omgekeerde wereld bij BD hé, dont you forget that :D

Aangezien Kc niet bij het TWw zit, maar toch graag Artikel's maakt, is het niet leuk om dat meer artikelen te maken :D?
Bedoel ik mee niet alleen maandag een artikel (wanneer het tww zou uitkomen) posten.. maar bijv ook donderdag?
Of ook vrijdag?

wordt geregeld ;) Tww gaat toch niks worden, zie onderstaande prive-berichten uitwisseling ;)


k.c. zei:
ik heb afgelopen week een mooi artikel verstuurd naar weekblad@tribalwars.nl.
tot op heden geen reactie gehad. kan er iemand een keertje naar kijken ? t zou namelijk leuk zijn als er een keer een artikel over w13 inkomt :D:D

dank je

K.C.

Lil-John zei:
Hoef je daar niet te plaatsen? Ik heb geen tijd om het gehele forum te gaan lezen.
Ik zal de mails vanavond nog checken. Krijgt u vanavond nog geen reactie dan ben ik er simpelweg mee bezig.


Met vriendelijke groet,
Warre (Lil-John)
Tribalwars Weekblad leidingsteam

k.c. zei:
eh, daar niet plaatsen ? ik heb het eerst verstuurd naar jullie ( vorige week al) voordat ik het daar plaatste. Heeft niks te maken met het forum lezen, t staat gewoon in jullie mail ;)

was afgelopen dinsdag ochtend.. tot op heden geen reactie.. Ik snap best dat het Tww steeds slapper en slechter wordt op deze manier :D
 

DeletedUser17153

Guest
Het gewone tw-weekblad volgde ik al niet echt.
Maandag dus weer niet, wacht wel op jouw artikelen!
 

DeletedUser

Guest
Aan de andere kant, als hij t elke maandag doet heb je ook wat om naar te verlangen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan