Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zover ik weet bestaat BD nog steeds uit 24 of heb ik wat gemist :confused:
 

DeletedUser

Guest
Alleen ikke:D:D

Maja, kan toch moeilijk leugens over ons laten vertellen door dat onmens maketje...:D

Deze onmens manneke doet het in mijn ogen wel even 10 maal zo beter als jij.

Deze manneke zet zich niet alleen voor de stam maar ook voor Wereld13 in door het TWw in wereld13 levend proberen te houden.


Dus zolang jij niks beters hebt hou dan a.u.b je mond.
 

DeletedUser

Guest
3 van de 4 mensen die reageren zeggen A 1 van de 4 zegt B is in mijn ogen 80%;)

Dus, er reageren hier 5 Fresh'ers(denkik)(don, jezelf, hanjo, KC en thym(soms))

allen brabbelen volgens mij maar wat, dus moet ik dan denken dat Fresh! een domme en dwaze stam is?:confused:

Veralgemeen zo niet es sneakie.
Je kent niet eens 1 vierde van BD, laat staan dat je 80% kent...
Zwijg over mensen waarover je niet oordelen kunt...


Deze onmens manneke doet het in mijn ogen wel even 10 maal zo beter als jij.

Bwa, ik doe men best:p

Deze manneke zet zich niet alleen voor de stam maar ook voor Wereld13 in door het TWw in wereld13 levend proberen te houden.

Werd mij iets gevraagd voor TWw?

Nee:)
Dus zwijgen aub;)

Dus zolang jij niks beters hebt hou dan a.u.b je mond.

Ik heb al een artikel geschreven:D
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet gevraagd te worden om het TWw levend proberen te houden voor wereld13.

Zoiets noem je iniciatief wat jij blijkbaar niet voor andere wil tonen.

Dus blijf overal maar reacties op geven wat wal nog kant raakt.

En laat mensen die het iniciatief wel willen nemen in hun waarde.

En dat jij beweerd een artikel te hebben geschreven kan iedereen zeggen.
Maar zolang je er geen feiten bij neerlegd geef ik hier geen waarde aan.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet gevraagd te worden om het TWw levend proberen te houden voor wereld13.

Zoiets noem je iniciatief wat jij blijkbaar niet voor andere wil tonen.

Dus blijf overal maar reacties op geven wat wal nog kant raakt.

En laat mensen die het iniciatief wel willen nemen in hun waarde.

Tis initiatief...

Als je dan grote woorden wil gebruiken, schrijf ze dan juist, ondanks hetgeen je hebben mag...


Tevens moet je beter lezen;)
Ik heb ook stukjes geschreven;)
Iets wat ik make niet zag/zie doen;)
 

DeletedUser

Guest
Tis initiatief...

Als je dan grote woorden wil gebruiken, schrijf ze dan juist, ondanks hetgeen je hebben mag...


Tevens moet je beter lezen;)
Ik heb ook stukjes geschreven;)
Iets wat ik make niet zag/zie doen;)

Dat ik een typfout heb gemaakt is menselijk en kan gebeuren.

Dit zal niet vaak voorkomen, en jou reactie erop hecht ik dus ook geen waarde aan.

Je mag betreft stukjes schrijven wel feiten neerleggen.

Want tot nu toe heb ik een ander beeld van jou dan iemand die zich inzet voor Wereld13 in het algemeen.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik een typfout heb gemaakt is menselijk en kan gebeuren.

Dit zal niet vaak voorkomen, en jou reactie erop hecht ik dus ook geen waarde aan.

Je mag betreft stukjes schrijven wel feiten neerleggen.

Want tot nu toe heb ik een ander beeld van jou dan iemand die zich inzet voor Wereld13 in het algemeen.

Ik hou het forum lekker actief terwijl de rest banned is:D^^
 

DeletedUser17153

Guest
Fresh, van harte gefeliciteerd met jullie 200 miljoen!!

Eens zullen jullie en Lock 300 miljoen punten hebben, mede dankzij de dorpen van BD uiteraard :D
 

DeletedUser9420

Guest
K.C probeert in mijn ogen objectief een artikel te maken.

In zijn 1e poging wou -BD- daar niet aan mee werken waardoor er voor de sollicitatie iets anders verzonnen moest worden.

Hij heeft dit in mijn ogen zeer objectief en proffesioneel gedaan.



-BD- heeft zich hierin weer laten kennen door een gigantische discussie te gaan vormen in een topic waar deze alleen voor het posten van het artikel bedoeld is.

Ik kan hier geen andere mening over geven dan, bedankt -BD- voor het opnieuw vertonen van jullie grootste talent.

Niet mee eens. Het is er maar 1 ( of 2) van BD en 1 van lock die de discussie aangaan. De andere hebben niet gereageerd. Ja, eentje via mededeling naar mij toe. En die persoon gaf precies aan waar de schoen wringt en waarom hij hier zo weinig is. Ik was het compleet met hem eens !!
Het is gewoon niet mogelijk om hier op deze wereld in 1 topic, 1 klein topic, normaal te discussieren over een lullig artikel. Best jammer....
 

DeletedUser

Guest
Mwa dat er niet precieze bewijzen voor zijn, betekent niet dat het uit de lucht is gegrepen. 1. -BD- staat toch wel bekend om het niet meest eerlijke spel.


Een speler die ging lopen schelden in de stam omdat spelers het niet met hem eens waren, die Inco ect. voor van alles uitmaakte en toen uit de stam stapte, waarvan wij vroegen of -BD- die niet wilde aannemen. 2. maar -BD- kon de verleiding niet aan vanwege de puntjes.


Human account proberen af te pakken, en als dat niet lukt aangeven?
Spelers om def vragen om ze daarna aan te vallen?
Emails saboteren van spelers, inclusief de mijne.


Ect. ect. ect. Happy?


Vertel?

1. Kijk naar je leider zou ik zeggen?
2. Heel grappig.. Maar meen je toch niet serieus? Het feit dat het account nu nog bestaat met zijn ligging bewijst dat DT een aanwist is geweest.
3. Blabla, wie zegt dat we Human hebben aangegeven (en zoja was het terecht geweest, aangezien hij nogsteeds z'n eigen BB's aan het edelen is..)
En die email, kop op zeg.. Als je dat serieus gaat menen blokkeer ik je per direct op het forum..

Dat hele verhaal van je over Gui heeft helemaal niks te maken met wat ik zei, als een speler in jou stam er een potje van maakt, mensen loopt uit te schelden ect. Verwacht je toch niet van de stam waarmee je samenwerkt dat ze hem uit gaan nodigen?
En als wij vragen omdat Doubletrouble. over de schreef is gegaan aan onze nap om hem niet uit te nodigen, ben je wel een hele vage nap waarvan de leiders constant rond te pot draait als we die vraag op msn stellen, en maar geen antwoord willen geven om het uiteindelijk toch uit te nodigen.
Je had dat gesprek moeten zien, gewoon urenlang om de pot heen draaien en maar geen antwoord op die vraag kunnen geven, waaruit toch bleek dat ze wisten dat wat ze van plan waren (DT. uitnodigen) toch niet helemaal fair was.


Dan een vraag: Mocht pro-deffer het account via frank hebben weten af te pakken, hadden jullie dat ook bij de mods aangegeven dat er daar een foute wissel afspeelde?


No Army vroeg geen ost van monique hoor, dat doen ze alleen in -BD- de def opvragen van de vijand.


Wel precies na de actie van die vv,s, worden allemaal emails van Lock besmet, en worden er vage mailtjes gestuurd met de groeten van -BD-, kom zeg je hoeft niet al teveel hersens in je kop hebben om te snappen dat iemand van -BD- daarachter zit.
Over grof gesproken, zitten zeuren over Gui maar zelf het lef te hebben om je dommer voor te doen dan je bent, door te stellen dat -BD- hier misschien niet achter zit. Ik vraag me toch af heb jij er ook mee te maken gehad? Of keur je die acties van je stamgenoten gewoon goed?
Moet iig een van de 2 zijn, even leuk weetje: Ik heb nog steeds na al die tijd probs met inloggen op mijn mail. :)

Vooral het laaste stukje is heel erg grappig:
Als je ook maar enig verstand hebt (ik begin te twijfelen in jou geval) zou je absoluut inzien dat ALS wij uberhaupt zulke dingen doen, we er niet onderzetten: 'Met vriendelijke groet, de vrienden van BD'
Lol, nogmaals, als je serieus denkt dat wij hierachter zitten vind ik mezelf te goed om met je in discussie te gaan.. Dan blokkeer ik je gewoonweg
En dat 2de dikgedrukte stukje:
- BD zit hier helemaal niet achter, je trekt conclusies zonder ENIG bewijs of een doordacht standpunt.. Goedzo, echt de manier waarop je een discussie wint, roepen en niet nadenken.
- 'Of keur je die acties van je stamgenoten gewoon goed' Tss, kijk naar je leider met z'n streken, hoe krijg je het voormekaar om dit schaamteloos te typen..
- Misschien moet je een een andere internetprovider zoeken, aangezien je zo moeilijk doet over je mail.. Of wacht, geef BD de schuld, lekker mislukte propaganda spuien..:rolleyes:

Waarom verbaasd me de reactie van bd nu weer eens niks:)

Er zijn totaal geen accounts verknald, overdrijven is ook een vak.
1/10 van gui is leeg gezet, oei oei oei oei, wat is het verknald zeg, zelfde voor Ratje, amper iets leeg gezet.

Doolhof was domweg een sukkelig bezig door vv's weg te geven.

Bij bd denk ik aan Roomser dan de Paus. Zo schijnheilig, gewoon lachwekkend.
Als iemand van onze 3 stammen de vv zou geven? Zetten zij het helemaal leeg.
(wordt ongetwijfeld hevig ontkent)

En loophondje voor Inco? Laat maar weer zien dat hij het woord vriendschap niet kent.

Laat bd maar weer eens supportjes indienen, hebben ze weer wat te doen.
Niet te vergeten via vv's doen alsof ze in RF willen (lachtertje)
Oh ja, ook al om in Lock te komen.

Normaal een spel spelen, kunnen ze niet.

Laat me dan ook maar even een middagje VV'en op bijv. Darchy of Impressiv, zal eens laten zien hoe erg je een account kunt vern**ken door def en de defwall weg te zenden.. Al is het in feite niet nodig, we komen er nu ook al doorheen..

als je goed verder leest, kindje, dan zie je dat ik later aangeef dat ze er best bij hadden gemogen. Ga jij maar weer uit van het slechte in de mens uit en denk maar dat ik het express heb weggelaten. Jouw manier van posten ken ik ondertussen wel en kan er niet veel meer zinnigs over zeggen dan dat het altijd negatief is en je ook geen enkele poging zal doen hier een keer normaal te posten.



Leuk dat je hieraan voorbij gaat Janno. Ach ja, jij haalt er alleen negatieve dingen uit, dat is waar...




Verklaar jij je even nader ? Wat is no-army style ? En wat heeft dat in godsnaam te maken met het artikel ?

Bravo, zat je achter je PC denkt dat je weer een nuttige post in de wereld hebt geholpen?
Ten eerste is dit kindje alles behalve gecharmeerd van onze Kc, dus ik doe ook lekker negatief over je.. En je mag best een keer ophouden over je 'mislukte' Tw krantje, had je maar een beter bericht met meer info over de plannen naar ons moeten sturen.. maar is veel makkelijker zo hé

in ieder geval bedankt dat jullie weer zo lekker volwassen kunnen discussieren... :eek::eek:

Jij bent ook een kei (zie bericht hierboven, dat dikgedrukte bevestigd jou niveau..

Je weet zelf dat we gezamenlijk afgesproken hadden met de leiding van -BD- dat de nap de 23ste zou eindigen zodat beide kanten 2 weken te tijd hadden zich voor te bereiden, hou toch op met die leugens verspeiden. Zelf zitten zeuren over mensen die zogenaamd dit topic verzieken maar wel lekker het vuur aanwakkeren, damn wat ben jij een eng persoon zeg.

Weet je uberhaupt wat leugens zijn?

K.C probeert in mijn ogen objectief een artikel te maken.

In zijn 1e poging wou -BD- daar niet aan mee werken waardoor er voor de sollicitatie iets anders verzonnen moest worden.

Hij heeft dit in mijn ogen zeer objectief en proffesioneel gedaan.



-BD- heeft zich hierin weer laten kennen door een gigantische discussie te gaan vormen in een topic waar deze alleen voor het posten van het artikel bedoeld is.

Ik kan hier geen andere mening over geven dan, bedankt -BD- voor het opnieuw vertonen van jullie grootste talent.

BD dit BD dat, typisch :)
Ik begin toch ten zeerste te betwijfelen of ik persoonlijk ooit nog wil meewerken aan het TWW.. Als het zo gaat hier (Ik heb ook nooit gezegt dat ik niet wou meewerken met de stukjes van KC, maarja, als je een plaat voor je kop hebt :rolleyes:)

Fresh, van harte gefeliciteerd met jullie 200 miljoen!!

Eens zullen jullie en Lock 300 miljoen punten hebben, mede dankzij de dorpen van BD uiteraard :D

Ik ben benieuwd wanneer jij de 'PLOP' hoort..
 

DeletedUser9420

Guest
1

BD dit BD dat, typisch :)
Ik begin toch ten zeerste te betwijfelen of ik persoonlijk ooit nog wil meewerken aan het TWW.. Als het zo gaat hier (Ik heb ook nooit gezegt dat ik niet wou meewerken met de stukjes van KC, maarja, als je een plaat voor je kop hebt :rolleyes:)


-BD- - Goldorac vandaag om 17:01 uur Citeren Bewerken Verwijderen
wie heeft deze nog meer gehad?
-BD- - gui878 vandaag om 17:06 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik;-) En ik heb m een serieus antwoord teruggegeven XD had die niet verwacht XD
-BD- - jandew vandaag om 17:13 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ook. Ik antwoord niet.
-BD- - Ratiasu vandaag om 17:15 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ook, dacht dat die het meende, maar als die hem ook naar Goldorac heeft gestuurt (die heeft toch niks nieuws erop?) stuur ik maar niks

I rest my case...


verder @ mods.
gooi er maar een slotje op. Verspilde moeite dit.
 

DeletedUser

Guest
Zie het, glashard bewijs dat ik zeg niet mee te willen werken :) Daarom heb ik ook geen berichtje gestuurt met de vraag of het idd niet serieus is, heb ik echt niet gedaan hoor..

Slotje lijkt me gepast ja
 

DeletedUser9420

Guest
Slotje lijkt me gepast ja

idd, door jouw toedoen gaat dat weer gebeuren. Je verziekt elk topic waar je tevoorschijn komt. Puur omdat je alleen maar negatief kan posten...

dus aan allen, stuur een bedankje aan Janno voor het weer verzieken van een topic. T mag in een aantal clears verpakt zitten, maar hoeft niet...
 

DeletedUser

Guest
Goeie argumenten, zou niet weten wat ik ertegenin moet brengen.. Jullie Freshers brengen toch altijd zulke logische en goeie dingen naar voren..

En misschien dat nog meer clears hun werk wel doen, de laaste keer was het nogal mislukt hé
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan