Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
in ieder geval bedankt dat jullie weer zo lekker volwassen kunnen discussieren... :eek::eek:

waar rook is, is vuur...

Als Make weer begint dwaze beweringen spuien over bd, dan komen wij die weerleggen;)
 

DeletedUser2626

Guest
Re: A

En nu praat jij je volledig uit de kwestie.
Dat verhaal heeft alles te maken met de kwestie met Inco en DT.
Inco wilde zich wreken ivm DT, en deed dit via Gui.
En wat deed de Lockleiding.
Ach ja, een oude vete, we laten inco zijn pleziertje.
Wat ook al weer toont wat voor een niveau er ginds aan de macht is...
Tsjaa als jij niet de discussie gaat lezen maar gewoon gaat reageren om maar Lock in ,t ongelijk te stellen dan snap je het niet helemaal. Ik praat uit de kwestie?
Nee hoor het ging namelijk hierover:

Ontevreden leden die overstappen naar een stam die wel gezellig is = leden stelen.
Kuch kuch ..:rolleyes:

En je moet is beter lezen ik zei niet dat dat verhaal niks met Inco en DT. te maken heeft, ik zei dat dat verhaal niks te maken had met wat ik zei, en dat was dat -BD- een speler aannam ondanks dat een NAP stam waar mee samen word gewerkt, vroeg om dat niet te doen. Vanwege de manier waarop DT. zich gedroeg in Lock.
Het was overigens niet alleen een vete tussen 2 spelers, want hij had een grote mond naar meerdere spelers, alleen omdat ze een andere mening hadden, Toen die dus weer uit de stam stapte hadden we schoon genoeg van hem en vroeg we (toen) onze "vrienden" bij -BD- om hem niet te inviten, -BD- invite hem toch en zodoende eindigde de nap.

Dus voordat je mee discussieert en zelfs stelt dat ik uit de kwestie praat, lees eerst even waar de discussie over gaat zodat jij dat zelf niet doet.

Zie verhaaltje van helder licht.
Dat verhaaltje illustreert perfect de ruzie tussen inco en DT.
Oohja? vertel dat verhaal van helder licht, hoe die ruzie is gekomen en waar die over ging?
Je bent twee zaken die niks met elkaar te maken hebben, door elkaar aan het halen, wss expres.


En dat van die emails.
Och jongen toch.
Die verzinsels zijn dikke bullshit, en jij hoopt ze hier nog wat te kunnen doen opleven.
Stap naar Hotmail of Msn ofzo als je probs hebt met je mail he.
Maar kom hier daarover niet klagen.
Tzal ons een worst wezen dat jij probs hebt met je mail door het teveel downloaden van .....:D
Goh heel veel leden ondervinden ineens problemen met hun emails, na die actie met Gui.
Basje krijgt zelf spam-mails ondertitelt door -BD-, die die hier al eens op het forum heeft gezet. En de manier waarover jij er dan praat geeft toch echt wel de indruk dat jij er wat mee te maken hebt. :)

Wederom loze beschuldigingen.
Doe zo voort make, je bewijst enkel steeds meer en meer dat je aantijgingen nergens op slaan:)
Ik heb je al eens verteld waarop ik die beschuldigingen baseer, dat jij daarover heen praat en daar helemaal niet naar kijkt maakt je alleen maar verdacht.

Als je volgens de regels speelt, en er niet mee sjoemelt, dan kun je niet gepakt worden he;)

Alleen ben jij daar wat te dom/naief voor, om dat in te zien:)
Nee hoor ik speel al 3,5 volgens de regels gewoon, Ik ben alleen benieuwd waarom Pro-Deffer human niet aangaf toen ze nog hoop had via Frank het account te bemachtigen, maarja daar blijven we maar overheen praten.

waar rook is, is vuur...

Als Make weer begint dwaze beweringen spuien over bd, dan komen wij die weerleggen;)
Je ontkent een deel, je leest een deel verkeerd, en de rest praat je gewoon overheen.
Weerleggen betekende volgens mij iets anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hm had een mooie discussie kunnen op gang brengen het artikel van K.C.

Maar zoals steeds zijn er hier spelers die liever zwart maken en onzinnige praat uitslaan waardoor het dus weer verziekt wordt.

Jammer maar helaas bende snotneuzen uit kleuterklas reageren soms beter dan wat ik hier weer zie verschijnen.

pro-deffer
 

DeletedUser

Guest
Zoals KC al vroeg graag topic schoonhouden.
Loze beschuldigingen lijden tot niets
 

DeletedUser37852

Guest
Re: A

Ik hoop dat je het dan met me eens bent, dat het wel erg domme vijanden moeten zijn, die OS sturen he.
Kom, laat ik ff OS aan RF vragen, en daarna hen aanvallen, wie weet lukt het nog ook, met hun IQ:D:D

En jullie vinden de verhalen raar dat jullie 'minder populair' zijn op deze wereld??
Daarom wilde je #1 ODD halen?? zodat je weer lekker overal arrogant kan gaan doen over dingen die je helemaal niet kunt weten.

Deze opmerking zegt niet alleen veel over jouw IQ, ook over je persoon..

Gooi d'r maar weer stats tegenaan, ja, jullie staan voor, maar dat is nog geen rede tot zoveel arrogantie.
een beetje hollandse bescheidenheid zou je goed doen (zonder daarbij te generaliseren)
 

DeletedUser36429

Guest
K.C.

Een hele late reactie mijnerzijds, maar helaas stoot het AF mij vaak af (lees: tegen de borst, maar ik kon het even niet laten die eenvoudige woordspeling te maken).
Een keurig stuk dat jij hebt geschreven.
Je toont skills die ik nog niet vaak heb gezien binnen het TWw.

Het zou leuk zijn als jij deze objectieve verslaggeving kan blijven volhouden (is er een BD-er die er op aan wilt sluiten? zo ja, graag!)

Als iedereen dan inderdaad zo vriendelijk zou willen zijn om dit item niet te vervuilen met on- en echte waarheden, dan kan dit een een item worden, waardoor in elk geval ik mijn aversie tegen het AF misschien kan kwijtraken.

Ga alsjeblieft zo door,
Johan (aka JeeGee)
 

DeletedUser

Guest
DoubleTrouble. Joined 08th April 2010 - 07:00 6,422,132
dus vanaf 8 april is de nap ge-einidgt
en zo lang gaat het door? :eek::eek::eek::eek: xD overdrijven is een echte kunst :eek:
2 maanden en wat ik allemaal lees

wordt ik verward dus no comment
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ter info

de nap is pas beëindigd eind mei..

waarom Lock daar zolang heeft overgedaan moet je hén vragen...

groetjes
 

DeletedUser2626

Guest
Ter info

de nap is pas beëindigd eind mei..

waarom Lock daar zolang heeft overgedaan moet je hén vragen...

groetjes

Je weet zelf dat we gezamenlijk afgesproken hadden met de leiding van -BD- dat de nap de 23ste zou eindigen zodat beide kanten 2 weken te tijd hadden zich voor te bereiden, hou toch op met die leugens verspeiden. Zelf zitten zeuren over mensen die zogenaamd dit topic verzieken maar wel lekker het vuur aanwakkeren, damn wat ben jij een eng persoon zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42600

Guest
Je weet zelf dat we gezamenlijk afgesproken hadden met de leiding van -BD- dat de nap de 23ste zou eindigen zodat beide kanten 2 weken te tijd hadden zich voor te bereiden, hou toch op met die leugens verspeiden. Zelf zitten zeuren over mensen die zogenaamd dit topic verzieken maar wel lekker het vuur aanwakkeren, damn wat ben jij een eng persoon zeg.

En volgens mij stond het zelf op het forum dat het de 23ste was^^
 

DeletedUser

Guest
En jullie vinden de verhalen raar dat jullie 'minder populair' zijn op deze wereld??
Daarom wilde je #1 ODD halen?? zodat je weer lekker overal arrogant kan gaan doen over dingen die je helemaal niet kunt weten.

Deze opmerking zegt niet alleen veel over jouw IQ, ook over je persoon..

Gooi d'r maar weer stats tegenaan, ja, jullie staan voor, maar dat is nog geen rede tot zoveel arrogantie.
een beetje hollandse bescheidenheid zou je goed doen (zonder daarbij te generaliseren)

Lolz^^

Arcticz komt weer es:D

euhm, ODD?
Nee hoor:D
Die rang mag Darchy van mij pakken, tis ODA;)
Geen reden tot arrogantie?
De helft van de wereld spot en mokt met ons.
Wij bijten van ons af.
Als je dat als arrogantie ziet, dat is jou zaak./
Mij lijkt het eerder het tegendeel bewijzen./
Wat we wel doen he;)
Vooral tegen ~RF~!
Wat een topstam ginds!


K.C.

Een hele late reactie mijnerzijds, maar helaas stoot het AF mij vaak af (lees: tegen de borst, maar ik kon het even niet laten die eenvoudige woordspeling te maken).
Een keurig stuk dat jij hebt geschreven.
Je toont skills die ik nog niet vaak heb gezien binnen het TWw.

Het zou leuk zijn als jij deze objectieve verslaggeving kan blijven volhouden (is er een BD-er die er op aan wilt sluiten? zo ja, graag!)

Als iedereen dan inderdaad zo vriendelijk zou willen zijn om dit item niet te vervuilen met on- en echte waarheden, dan kan dit een een item worden, waardoor in elk geval ik mijn aversie tegen het AF misschien kan kwijtraken.

Ga alsjeblieft zo door,
Johan (aka JeeGee)

+ 1.
Indien de rest ophoudt met spammen, hou ik eveneens men mond:p


En volgens mij stond het zelf op het forum dat het de 23ste was^^

Datum was de 23e, maar de NAP duurde voort hoor;)
Lock was te bang om aan te vallen, en -BD- was afwachtende tot de confrontatie kwam.



Tsjaa als jij niet de discussie gaat lezen maar gewoon gaat reageren om maar Lock in ,t ongelijk te stellen dan snap je het niet helemaal. Ik praat uit de kwestie?
Nee hoor het ging namelijk hierover:

En je moet is beter lezen ik zei niet dat dat verhaal niks met Inco en DT. te maken heeft, ik zei dat dat verhaal niks te maken had met wat ik zei, en dat was dat -BD- een speler aannam ondanks dat een NAP stam waar mee samen word gewerkt, vroeg om dat niet te doen. Vanwege de manier waarop DT. zich gedroeg in Lock.
Het was overigens niet alleen een vete tussen 2 spelers, want hij had een grote mond naar meerdere spelers, alleen omdat ze een andere mening hadden, Toen die dus weer uit de stam stapte hadden we schoon genoeg van hem en vroeg we (toen) onze "vrienden" bij -BD- om hem niet te inviten, -BD- invite hem toch en zodoende eindigde de nap.

Dus voordat je mee discussieert en zelfs stelt dat ik uit de kwestie praat, lees eerst even waar de discussie over gaat zodat jij dat zelf niet doet.

Oohja? vertel dat verhaal van helder licht, hoe die ruzie is gekomen en waar die over ging?
Je bent twee zaken die niks met elkaar te maken hebben, door elkaar aan het halen, wss expres.

Lees nog eens goed make;)
Ik reageer slechts op een paar zinnen uit je gehele tekstje, niet het geheel;)
Het is compleet niet naast de kwestie.
En waarom zou ik dat express doen.
Wat heb ik eraan dat jij verward bent:rolleyes:





Goh heel veel leden ondervinden ineens problemen met hun emails, na die actie met Gui.
Basje krijgt zelf spam-mails ondertitelt door -BD-, die die hier al eens op het forum heeft gezet. En de manier waarover jij er dan praat geeft toch echt wel de indruk dat jij er wat mee te maken hebt. :)

Oe?
Nu is het al veel leden, een week of 3 geleden was het nog maar een 4 tot 5tal...:rolleyes:

Waw Make, je doet je eigen beweringen geen goed:D

En dat Basje zo'n spammail krijgt, is wel easy he;)
Vele mensen lezen dit forum, en zoals al eerder vermeld, kan het erg gemakkelijk zijn dat een ander zich hiermee bezig houdt, om de ruzie aan te wakkeren.
Maar nee, dat kan niet.
Want make met zijn paardenbril, zegt dat enkel -BD- dit kan gedaan hebben:rolleyes:




Ik heb je al eens verteld waarop ik die beschuldigingen baseer, dat jij daarover heen praat en daar helemaal niet naar kijkt maakt je alleen maar verdacht.

Joepie:D:D

Ik ben verdacht door make:D:D

Wow, ik voel me vereerd:rolleyes:



Nee hoor ik speel al 3,5 volgens de regels gewoon, Ik ben alleen benieuwd waarom Pro-Deffer human niet aangaf toen ze nog hoop had via Frank het account te bemachtigen, maarja daar blijven we maar overheen praten.

Ik praat er niet over heen, lees mijn reactie;)
Ik zwijg er over, doordat ik er niet alle details van afweet...


Je ontkent een deel, je leest een deel verkeerd, en de rest praat je gewoon overheen.
Weerleggen betekende volgens mij iets anders.

Ik ontken een deel?
Welk deel?

Deel verkeerd, nee hoor;)

En ik praat niet over iets waar ik niet alles van af weet, oa Human kwestie.
 

DeletedUser2626

Guest
Datum was de 23e, maar de NAP duurde voort hoor;)
Lock was te bang om aan te vallen, en -BD- was afwachtende tot de confrontatie kwam.
Sure:rolleyes:

Lees nog eens goed make;)
Ik reageer slechts op een paar zinnen uit je gehele tekstje, niet het geheel;)
Het is compleet niet naast de kwestie.
En waarom zou ik dat express doen.
Wat heb ik eraan dat jij verward bent:rolleyes:
Pff ik hoop echt voor je dat je je nu dommer voordoet dan je bent, en anders maar hopen dat je geen nakomelingen krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Waarom durfde Lock in die tijd dan niets doen?:rolleyes:

Geen slap gestook Careless, zelf jij kan beter.
Dat wij van de nap af wilde en geen onderlinge relaties meer wilden met -BD- betekent niet dat wij op dag 1 vol de oorlog in moeten.

Mvg, Bas
 

DeletedUser

Guest
K.C probeert in mijn ogen objectief een artikel te maken.

In zijn 1e poging wou -BD- daar niet aan mee werken waardoor er voor de sollicitatie iets anders verzonnen moest worden.

Hij heeft dit in mijn ogen zeer objectief en proffesioneel gedaan.



-BD- heeft zich hierin weer laten kennen door een gigantische discussie te gaan vormen in een topic waar deze alleen voor het posten van het artikel bedoeld is.

Ik kan hier geen andere mening over geven dan, bedankt -BD- voor het opnieuw vertonen van jullie grootste talent.
 

DeletedUser

Guest
Het zoveelste voorbeeld van over 1 kam scheren :mad:

Als 80% van de stam op manier A reageerd en 20% op manier B reageerd.

Dan noem ik reacties van de 80% spelers als de gehele stam.

Dit komt omdat een zeer grote meerderheid er op deze manier over denkt.

De mensen die er anders over denken moet dit daardoor niet persoonlijk opvatten.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel mensen van BD posten hier?
Geloof niet dat je in de buurt kom van die 80%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan