Topstammen.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Is toch niet nodig lijkt mij? Er is nog niks serieus zichtbaar..
 

DeletedUser

Guest
Is toch niet nodig lijkt mij? Er is nog niks serieus zichtbaar..

Je haalt me de woorden uit de mond.

Als je een kaartje wilt met de topstammen, hoef je jezelf er niet op te zetten over 't algemeen proberen topstammen op de achtergrond te blijven en niet steeds kenbaar te maken op 't algemeen forum, of is dat weer eens een redenatie loze beredenering ?
 
Reactiescore
1.736
de John MCcain stam is opgericht :p. dat wordt de nieuwe topstam :).
 

DeletedUser

Guest
ja, en trots ziet er super uit, ze hebbe 11 leden, netjes trots, (en nu komt het moeilijkste) hou het vol!

en mccain, tot nu toe hebbe jullie 1 w10 vote meer dan obama, de stam obama bestaat (nog?) niet..
 
Reactiescore
1.736
ja, en trots ziet er super uit, ze hebbe 11 leden, netjes trots, (en nu komt het moeilijkste) hou het vol!

en mccain, tot nu toe hebbe jullie 1 w10 vote meer dan obama, de stam obama bestaat (nog?) niet..

hehe :p. nu hebben we er 2 :).
 

DeletedUser

Guest
pffff laat het forum voortaan maar na het ontstaan van de wereld open gaan. wat een stelletje spammers bij elkaar.:rolleyes:

dacht trouwens dat dit een wereld voor gevorderde zou worden?

nog maar weinig echte toppertjes gezien.

momenteel zie ik trouwens nog maar 1 stam die de moeite waard is.

memo

dus hup zet die gs leveltjes allemaal omhoog. moet uiteindelijk wel wat te farmen hebben.:p
 

DeletedUser

Guest
nou ik heb nu al genoeg keuze...:)

ivoorman heeft je in de stam Only Masters uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 16:45
kARENAI heeft je in de stam Dragonfighters uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 16:40
giriel heeft je in de stam MindFocus uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 16:13
Skwenskwen heeft je in de stam Zneakers uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 16:11
marcohulsen heeft je in de stam The Roman Legion uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 15:27
unknown jordy heeft je in de stam D@rk Broth3rhood uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 15:00
kingcobra2411 heeft je in de stam United Heroes uitgenodigd. (nieuw) 06.11.08 14:25
jesemo heeft je in de stam The New Reign uitgenodigd. 06.11.08 12:51
 

DeletedUser17361

Guest
hoezo? ik speel op W7 met 267.000 punten! samen met Powerpatser(fusie) en die was vroeger héél goed en dat kan je nagaan als je het vraagt aan Darky1988 of G33rt!
 

DeletedUser5025

Guest
hoezo? ik speel op W7 met 267.000 punten! samen met Powerpatser(fusie) en die was vroeger héél goed en dat kan je nagaan als je het vraagt aan Darky1988 of G33rt!

Woooooow, dat is veel! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hoezo? ik speel op W7 met 267.000 punten! samen met Powerpatser(fusie) en die was vroeger héél goed en dat kan je nagaan als je het vraagt aan Darky1988 of G33rt!

das niet veel... helemaal niet als je gefuseert bent
 

DeletedUser14228

Guest
Man man man, wat een ramp is me dat hier zo. Je hoort nog van me binnen enkele maanden, nu is het hier op en top noobspam :D.
 
Bovenaan