Topstammen.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Sensueel Seduction, wilde je zo graag alle topics openen? :D

Maar..mensen kom op..de wereld is nog niet eens gestart.
 

DeletedUser17931

Guest
Dat klopt Gildor, maar toch zijn er al stammen die voorbereidingen aan het treffen zijn. Je had van te voren al kunnen raden dat Star een Topstam zou worden. Dat kun je zien aan de kwaliteit die binnen die stam ligt ;)
 

DeletedUser

Guest
Mja jongens, laat die wereld nu lekker maar is beginnen. Jullie bezorgen de mods alleen maar veel werk haha.


Hehe, daarom zijn we hier toch :)


on-topic: premade stammen doen het meestel vrij goed, natuurlijk niet als het een premade noobstam is, maar meestal behoren deze stammen tot de top.
 

DeletedUser

Guest
Er gaat opnieuw een premade stam opgericht worden zoals STAR* , maar heb gehoord dat er nog meer ervaren spelers zullen in zitten.
Al is dat nog af te wachten..
 

DeletedUser

Guest
Er gaat opnieuw een premade stam opgericht worden zoals STAR* , maar heb gehoord dat er nog meer ervaren spelers zullen in zitten.
Al is dat nog af te wachten..

Kan.., naar mijn weten zijn dat er al 3:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik ga mij hier nog niet over uitspreken, maar volgens mij gaan het hard worden om de top te behalen.
 

DeletedUser

Guest
Mensen, er zijn nog geen stammen, als er stammen al in voorbereiding zijn, raad ik deze aan hun smoel te houden totdat ze zich bewezen hebben. Je zet jezelf en je stam voor schut als je nu iets iets beweerd van je lang van je leven niet waar gaat maken... :eek:

Met vriendelijke groet,

-Tim-
 

DeletedUser

Guest
Memo. gaat mss ook in dit wereldje spelen. Ik ga het eens met me m8s bespreken en wie weet zie je ons dan wel :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb memo. al in de ranglijst gevonden :p dus jullie doen mee of niet?

ben nooit in aanraking met memo gekomen dus weet niet of jullie goed zijn;) maar op de speed kunnen jullie er volgens mij wel iets van
 

DeletedUser

Guest
dat komt omdat w10 net bezig is. nu is het alleen maar vrienden erin. ook al is het aan de andere kant van het continent :p

denk dat er over 1 week pas wat vorm in komt te zitten.
 

DeletedUser

Guest
de eerste massastam begint nu al te komen:eek:

Naam: Glory Roman Empire
Tag: GRE
Aantal leden: 71
Punten van de 40 beste spelers: 1.599
Puntentotaal: 2.562
Puntengemiddelde: 36
Rang: 1


net bezig :rolleyes: ze hebben er zin in :D
 

DeletedUser

Guest
hehe ja had het gezien

ook trots probeert hun herintrede te doen
 

DeletedUser

Guest
Omschrijving
TROTS werd door killerbee11 opgericht. Vragen kun je richten aan: killerbee11.

PROBEER ZOVEEL MOGELIJK UIT TE NODIGEN :eek:

leuk profiel xD
 

DeletedUser22145

Guest
Typisch iets voor TROTS.

Die gaan het helemaal maken! :D
 

DeletedUser22277

Guest
Zelf nooit speed gedaan, lijkt me niet tof omdat je gewoon daarna alles kwijt bent. Maar ik zie hier nu in verschillende topics die naam verschijnen, een goede stam? speler? ik weet het niet:p Stam toch?
 
Bovenaan