Topstammen.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Dat is waar.
Waaronder veel verloren dorpen van schadowwar.
Maar verloren dorpen zijn verloren dorpen ;)
dus geen excuus.

Waarom zou je het dat wel als excuse willen gebruiken, dat de dorpen die verloren zijn o.a. van shadowwar waren?:)
 

DeletedUser

Guest
Aah joh, wat boeien die stats?
Deze wereld is toch veel te traag & inactief om een goede oorlog te voeren.

Al zou Sangu vanaf nu elke dag 20 Credo-dorpen edelen. (wat ik me al niet kan voorstellen)
Dan zouden we over een jaar nog niet klaar zijn.
En aan de andere kant komen ze 2x zo snel terug.
Dusjaaaaa.........

Ik denk dat de oorlog alleen gewonnen kan worden als 1 van de partijen uit elkaar valt door interene redenen.
Of stoppende spelers, maar op het gebied van dorpen veroveren vind ik de oorlog beetje nutteloos worden.

(kom maar met die reacties, dit forum is toch n00b)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou je het dat wel als excuse willen gebruiken, dat de dorpen die verloren zijn o.a. van shadowwar waren?:)

omdat ik denk dat er dorpen bij zaten die behouden konden worden, door de betreffende speler die toen speelde.
Maar zo'n dingen gebeuren altijd.
 

DeletedUser37432

Guest
hadden jullie mij maar gevraagt om op dat acc te spelen dan ga ik edel toertje maken ;)
 

DeletedUser

Guest
omdat ik denk dat er dorpen bij zaten die behouden konden worden, door de betreffende speler die toen speelde.
Maar zo'n dingen gebeuren altijd.

Dat weet ik wel zeker ja:D

Maar dat gebeurd altijd zoals je al zei. Aan beide kanten. Maar dorpen worden toch verloren, en daar is waar het uiteindelijk om draait.
 

DeletedUser

Guest
Precies :)

Maar zoals Tha Punisher zei, uiteindelijk wint de stam die het langste overeind blijft.
 

DeletedUser

Guest
Aah joh, wat boeien die stats?
Deze wereld is toch veel te traag & inactief om een goede oorlog te voeren.

Al zou Sangu vanaf nu elke dag 20 Credo-dorpen edelen. (wat ik me al niet kan voorstellen)
Dan zouden we over een jaar nog niet klaar zijn.
En aan de andere kant komen ze 2x zo snel terug.
Dusjaaaaa.........

Ik denk dat de oorlog alleen gewonnen kan worden als 1 van de partijen uit elkaar valt door interene redenen.
Of stoppende spelers, maar op het gebied van dorpen veroveren vind ik de oorlog beetje nutteloos worden.

(kom maar met die reacties, dit forum is toch n00b)

"Captain Blackadder: Millions have died, but our troops have advanced no further than an asthmatic ant with some heavy shopping."
 
Bovenaan