Topstammen.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser37432

Guest
ja sangu is goed bezig en nu zal ik de nummer1 stam 1keer afkraken credo jullie vallen zwaar in de klappen van sangu en sangu jullie en apache moet nummer1 en 2 worden julie weten wat dit spelletje betekent alee ik noem dit eigenlijk je lven ;) en credo effe ter info wij vallen jullie mb stam aan alee niet veking maar andere leden die weinig te maken hebben met credo denk ik
 

DeletedUser42569

Guest
ja sangu is goed bezig en nu zal ik de nummer1 stam 1keer afkraken credo jullie vallen zwaar in de klappen van sangu en sangu jullie en apache moet nummer1 en 2 worden julie weten wat dit spelletje betekent alee ik noem dit eigenlijk je lven ;)

Side 1:
Tribes: Credo
Players:

Side 2:
Tribes: Sangu
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 9
Verschil: 4

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48,442
Kant 2: 88,379
Verschil: 39,937


image.php


Sangu is goed bezig (nog steeds).. dat is gewoon duidelijk.
Maar een verschil van 4 dorpjes deze week, vind ik niet bepaald "zware klappen" voor onze kant...

en credo effe ter info wij vallen jullie mb stam aan alee niet veking maar andere leden die weinig te maken hebben met credo denk ik

Sinds wanneer hebben wij een MB-stam?:p
hoe mag deze heten volgens jou? ik ben namelijk erg benieuwd... want bij mij is er niks bekend van een MB-Stam..
 

DeletedUser37432

Guest
ze noemen zich jeullie mb er zit maar 1 lid die iets te maken heeft met credo te maken heeft dat is veking jou mb db
 

DeletedUser38822

Guest
ze noemen zich jeullie mb er zit maar 1 lid die iets te maken heeft met credo te maken heeft dat is veking jou mb db

Tja, zij zeggen dat misschien maar dat betekend denk ik niets... Zoals BadBoy al zij hebben wij geen MB stam.

En vanwaar ben je er zo tegen dat wij ( credo ) op de 1ste plaats staan. Ok ik geef toe dat sangu zeer goed bezig is maar vergeet niet dat wij de oudste stam van W10 zijn wat ook een hele prestatie is waar wij dagelijks aan werken.

Verder betekend eerst staan niets meer dan de meeste punten hebben... Wat dus niet zoveel betekend, dus snap niet waarom je zit te zeuren dat wij op 1 staan.
 

DeletedUser33669

Guest
Onze geliefde nummer 1 stam, Credo, lukt het niet om dorpjes te edelen. Vandaar dat ze maar met Katta's alles proberen af te breken:)

Tja Kez,

Je kunt nu lacherig gaan doen. Maar het gaat wel over jouw dorp xD.
En tja, het lukt niet met edelen maar toch 5 dorpen binnen :rolleyes:.

Dus Kez, jouw beurt. Ga je ons terug pakken. Of blijf je zitten mokken op het AF

Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Maar ik gok het 2de. Je blijft mokken en zeuren en niet te vergeten: Zagen op het AF.

Jouw zaag kunsten zijn briljant. Wil je mij helpen met mijn broertjes school werk? Hij moet een houten figuur maken. Help jij hem met zagen?
 

DeletedUser

Guest
Tja, zij zeggen dat misschien maar dat betekend denk ik niets... Zoals BadBoy al zij hebben wij geen MB stam.

En vanwaar ben je er zo tegen dat wij ( credo ) op de 1ste plaats staan. Ok ik geef toe dat sangu zeer goed bezig is maar vergeet niet dat wij de oudste stam van W10 zijn wat ook een hele prestatie is waar wij dagelijks aan werken.

Verder betekend eerst staan niets meer dan de meeste punten hebben... Wat dus niet zoveel betekend, dus snap niet waarom je zit te zeuren dat wij op 1 staan.

Wanneer is Credo dan opgericht?
 

DeletedUser

Guest
Tja, zij zeggen dat misschien maar dat betekend denk ik niets... Zoals BadBoy al zij hebben wij geen MB stam.

En vanwaar ben je er zo tegen dat wij ( credo ) op de 1ste plaats staan. Ok ik geef toe dat sangu zeer goed bezig is maar vergeet niet dat wij de oudste stam van W10 zijn wat ook een hele prestatie is waar wij dagelijks aan werken.

Verder betekend eerst staan niets meer dan de meeste punten hebben... Wat dus niet zoveel betekend, dus snap niet waarom je zit te zeuren dat wij op 1 staan.

Verwacht je nu een applaus ofwat? Credo is aan zijn punten gekomen door fusies en nog eens fusies.
Dat was al zo toen ik nog speelde op w10, wat moet dat nu wel niet geworden zijn als ze al nr 1 staan?

Tss tss
 

DeletedUser25999

Guest
Wanneer onze stam is opgericht : 20.11. 21:01 De stam is door Mika opgericht.

Kata aanvallen kwamen 99% bij mij vandaan. Zeker geen wanhoops daad, maar was het gedodg een beetje zat.
Heb nu de afgelopen dagen eindelijk wat legers kunnen mollen.

Wel mijn complimenten aan kezmania door voor elke aanval nieuwe troepen te zetten , vond ik zeker een goede actie .
Volgende keer toch maar eens timen in plaats van random aanvallen te versturen.

Mijn mening over top stammen:

als eerst uiteraard mijn eigen stam credo : Ondanks vele problemen die we gehad hebben zijn we er nog steeds.
Die nummer 1 plaats mag me gestolen worden het gaat bij ons om team spirrit
Helaas hebben we te kort edelaars aan het front en 2 accounts waar we problemen mee hebben omdat eigenaars gestopt zijn

En als 2de zet ik beide stammen apache en sangu: Eindelijk 2 stammen die het wel redden in deze wereld
Ze zijn ook goed bezig mijn respect voor bede stammen.

De rest van de stammen maak ik me niet zo druk om , is toch elke keer weer een nieuwe
 

DeletedUser

Guest
Tja Kez,

Je kunt nu lacherig gaan doen. Maar het gaat wel over jouw dorp xD.
En tja, het lukt niet met edelen maar toch 5 dorpen binnen :rolleyes:.

Dus Kez, jouw beurt. Ga je ons terug pakken. Of blijf je zitten mokken op het AF

Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Maar ik gok het 2de. Je blijft mokken en zeuren en niet te vergeten: Zagen op het AF.

Jouw zaag kunsten zijn briljant. Wil je mij helpen met mijn broertjes school werk? Hij moet een houten figuur maken. Help jij hem met zagen?


Ah overdrijf eens niet gek !

Hij wil alleen maar duidelijk maken dat hij het zwak vindt dat jullie op deze manier kez schade willen aandoen.
Dat is het ook, probeer dan die dorpen te edelen hé, zwakkelingen :).
 

DeletedUser

Guest
Tja Kez,

Je kunt nu lacherig gaan doen. Maar het gaat wel over jouw dorp xD.
En tja, het lukt niet met edelen maar toch 5 dorpen binnen :rolleyes:.

Dus Kez, jouw beurt. Ga je ons terug pakken. Of blijf je zitten mokken op het AF

Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Maar ik gok het 2de. Je blijft mokken en zeuren en niet te vergeten: Zagen op het AF.

Jouw zaag kunsten zijn briljant. Wil je mij helpen met mijn broertjes school werk? Hij moet een houten figuur maken. Help jij hem met zagen?

Hoe zo zit ik te zagen op het forum? Ik laat alleen blijken op wat voor manier jullie nu proberen me terug te pakken. Dat noem ik niet nummer1-waardig. Van mij mag je, ik zit er niet mee. Lijkt me alleen dat jullie er niet veel mee opschieten, aangezien de dorpjes die jullie proberen te slopen, niet meer edelbaar zijn nu.

Ik proef trouwens wel wat frustratie in je woorden, loopt het niet zo goed??:)

Trouwens waarom vraag je of ik jullie nu terug pak? Denk dat ik al heel wat Credo-dorpjes heb geedeld. Dus ja, waarom zou ik daar mee gaan stoppen? Beetje domme vraag vindt je niet, maar je zal het vast niet kunnen helpen...
 

DeletedUser37432

Guest
Tja, zij zeggen dat misschien maar dat betekend denk ik niets... Zoals BadBoy al zij hebben wij geen MB stam.

En vanwaar ben je er zo tegen dat wij ( credo ) op de 1ste plaats staan. Ok ik geef toe dat sangu zeer goed bezig is maar vergeet niet dat wij de oudste stam van W10 zijn wat ook een hele prestatie is waar wij dagelijks aan werken.

Verder betekend eerst staan niets meer dan de meeste punten hebben... Wat dus niet zoveel betekend, dus snap niet waarom je zit te zeuren dat wij op 1 staan.

effe ter info hoor FoBie mijn stam bestaat ook al een tijdje dat is toen ik begon op w10 dus ik denk dat wij lagnger bestaan als sangu ook en ik heb me vriend nog altijd alee vriend hij antwoorde altijd op me vragen de ijzeren hertog oprichter .happy die zijn nu al lang weg .en sangu is toen onstaan uit uode .happy leden . en FuS leden .
 

DeletedUser

Guest
effe ter info hoor FoBie mijn stam bestaat ook al een tijdje dat is toen ik begon op w10 dus ik denk dat wij lagnger bestaan als sangu ook en ik heb me vriend nog altijd alee vriend hij antwoorde altijd op me vragen de ijzeren hertog oprichter .happy die zijn nu al lang weg .en sangu is toen onstaan uit uode .happy leden . en FuS leden .

Die info heb je zeker van gefikt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wanneer onze stam is opgericht : 20.11. 21:01 De stam is door Mika opgericht.

13.11.
19:38 De stam is door Priory opgericht.

Dus, Sebiskate, vergeet niet dat Templar de oudste stam is van W10. Dank u :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan