Topstammen.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser42569

Guest
@ sangu

hoeveel dorpen zijn jullie kwijt geraakt na de massa aanval van credo, ze weten zelf(norial) nieteens hoeveel het er zijn :p.

Naja.. massa aanval van ons?
we hebben inderdaad gewoon redelijk wat clears naar Sangu gestuurd... sommige met succes, sommige zonder.

maar om het nu meteen een "massa aanval" te noemen gaat mij in ieder geval net wat te ver ;)
 

DeletedUser

Guest
Naja.. massa aanval van ons?
we hebben inderdaad gewoon redelijk wat clears naar Sangu gestuurd... sommige met succes, sommige zonder.

maar om het nu meteen een "massa aanval" te noemen gaat mij in ieder geval net wat te ver ;)

ok, dan was het een redelijk goed gecoördineerde aanval ^^.
 

DeletedUser

Guest
OMG! Stam in de top 20? LOLLOLLOLLOLLLOOL Dus FoBie is top stam volgens jou? Faith is topstam volgens jou? ~Soul~ is top stam volgens jou? LOL
Wat hebben hun bewezen? Dorpjes Verliezen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
wtf? 4 edelmannen in 1 aanval? Lol, je moet ze apart versturen :eek: of vergis ik me nu:confused:
 

DeletedUser

Guest


HELD : P.

je vergeet deze
zet je geluid even op z'n hardstklikje
komt het je bekend voor eva?

wtf? 4 edelmannen in 1 aanval? Lol, je moet ze apart versturen :eek: of vergis ik me nu:confused:

Ze gaan stoppen, dus moet je op een manier van je edels af XD.

hoe meer edels.
hoe sneller toestemming daalt, als ze overleven . ;)

nope...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lees is verder dan je neus lang is, zoals ik net zei ze gaan stoppen, dus lekker kutten met edels mag dan :D.

sgaateptaat, ookal stop je.... ik zou toch proberen iets te nemen van de vijand? waarom val je dan aan met 4 edels? Toch niet gewoon voor de lol? waarom precies het getal 4?

Ik denk dat er gewoon een foutje is gebeurt....
 

DeletedUser

Guest
Wordt het je misschien duidelijker als ik zeg dat er 17 edels in dat dorp stonden ^^?
 

DeletedUser

Guest
oh ik snap em.

dan zijn er al 13 kapot gelopen bij de eerste aanval, dit is een ongeluksgetal, daarom liever aanvallen met 4, dat is waarschijnlijk je geluksgetal ?
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan je het gewoon niet hebben dat we per ongeluk een lid van je edelen, het komt allemaal goed hoor priory;).
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan je het gewoon niet hebben dat we per ongeluk een lid van je edelen, het komt allemaal goed hoor priory;).

hij weet niet beter dat 4x4=16, dus dat je een treintje houd gestuurd met 16 edels derin?
 
Bovenaan