Topstammen

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
We zitten op het cas10 forum wat per definitie irrelevant is :confused2:
 

DeletedUser84257

Guest
Combino speelt op meerdere top accs op verschillende werelden kan ik je vertellen...
 
Reactiescore
59
doe eens kalm joh, jij kon vroeger ook enkel beetje starten daarna werd je altijd weg gespeeld.
Dit soort domme opmerkingen zijn gewoon te ondervangen door tw-stats. Je zet jezelf dus flink voor lul. Nu wel even klaar, ga met elkaar maar weer kinderen bashen, ik pas er iig voor. :tongue:
 
Reactiescore
468
Dit soort domme opmerkingen zijn gewoon te ondervangen door tw-stats. Je zet jezelf dus flink voor lul. Nu wel even klaar, ga met elkaar maar weer kinderen bashen, ik pas er iig voor. :tongue:
knipsel.jpg

doe eens kalm joh, jij kon vroeger ook enkel beetje starten daarna werd je altijd weg gespeeld.
 
Reactiescore
468
En dit bedoel ik nou. Wat een fucking noob. Al die werelden gestopt en als je doorklikt zie je dat het om interns gaat.
Stoppen omdat het te heet werd onder de voetjes bedoel je?
Die twee linkse kan ik geloven maar sinds wanneer Recap je dorpen als je geinternd word? :redface:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
ach fritske laat het, geen enkele zichzelf respecterende speler gaat vrijwillig casual spelen én er nog eens cool over doen ook
 
Reactiescore
59
Ik heb je in mijn vorige bericht blijkbaar beledigt en daarom is deze volledig verwijderd door een mod.

Wereld op zn kop. Dag AF tot nooit meer.
 
Reactiescore
468
haa Drogyn weg gespeelt van het AF.
of valt dit onder internen in jou wereldje?
 
Bovenaan