- Reactiescore
- 273
We hadden al een heel bericht opgesteld om Liquid uit te nodigen in Cop...Dacht jij effe blij te zijn en dat liquid echt weg was
Blijkt dat die gewoon even uit de stam stapt om een 26p dorpje van zn stamgenoot te kunnen pakken

We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
We hadden al een heel bericht opgesteld om Liquid uit te nodigen in Cop...Dacht jij effe blij te zijn en dat liquid echt weg was
Ja toen stonden we eerste in de wereld, als je veel PP wilt verdienen dan moet je eerst veel uitgeven, dat was nog met Dagobert Duck, eerste worden is niet zo moeilijk, maar blijven wel!Dit werd 4 dagen na de start van de wereld gepost door een random speler. Misschien net de 13e maand gehad John?![]()
Tja, fout bij de stamleiding dat dat niet gefixed is danNoodVV kan als sinds begin van de wereld neergezet zijn
Rotte appels filter je er niet tussenuit maar laat je gewoon dorpen verliezen aan de tegenstander? Nice.Dat hebben we ook geregeld, alleen zit er wel eens een rotte appel tussen( de leiding is super geregeld bij Cop, maar dat komt omdat ik er zelf in zetel)
Kan je beter niet doen man. Is volgens mij geen verrassing dat gs in het begin van een wereld veel duurder is dan later.Ja toen stonden we eerste in de wereld, als je veel PP wilt verdienen dan moet je eerst veel uitgeven, dat was nog met Dagobert Duck, eerste worden is niet zo moeilijk, maar blijven wel!
Beetje laat maar Rednex is nu weggewerkt, CoP is nu dus uiteraard terug de nummer één stam!Rotte appels filter je er niet tussenuit maar laat je gewoon dorpen verliezen aan de tegenstander? Nice.
Beetje raar, ik zie Final 24 niet in de ledenlijst staan.Vgm staat Crew! op #1![]()
Jij hebt vast alleen maar spiegels in je huisBeetje raar, ik zie Final 24 niet in de ledenlijst staan.
Misschien een glitch?
Anders had ik zeker kunnen begrijpen dat Crew op nummer 1 stond!
Jij hebt vast alleen maar spiegels in je huis![]()
Jij hebt vast alleen maar spiegels in je huis![]()
Als je al iets verwacht van je reflectie zijn je verwachtingen al te hoog =)Ja, maar helaas hebben alle 120 spiegels een afwijking denk ik... De reflectie ziet er niet zo mooi uit als ik verwacht.
Ja je zou verwachten dat zijn spiegels al gesprongen waren..Als je al iets verwacht van je reflectie zijn je verwachtingen al te hoog =)
Als je het licht uit laat zie je ook je eigen reflectie niet en blijven de spiegels heelJa je zou verwachten dat zijn spiegels al gesprongen waren..
Wel knap dat je ondanks je lage IQ toch nog simpele dingen kunt begrijpen