- Reactiescore
- 5
Daarom heb ik er ook een aap achter gezet, ik dacht die Final herkent vast zijn soort genoten welWel knap dat je ondanks je lage IQ toch nog simpele dingen kunt begrijpen![]()
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Daarom heb ik er ook een aap achter gezet, ik dacht die Final herkent vast zijn soort genoten welWel knap dat je ondanks je lage IQ toch nog simpele dingen kunt begrijpen![]()
Zeker!Mogen flopstammen hier ook vermeld worden?![]()
Dat jij je hier nog durft te laten zien. Je hebt de wereld voor heel wat stamgenoten van je (en daarbuiten) verpest. Feel proud boy!Rain blijft gewoon de topstam van cas10, of niet? Staat overduidelijk ver boven alle andere stammen.
Beetje domme opmerking omtrent casualwerelden (en richting mij als je gewoon stats bekijkt). Daarnaast zou je t tegen me afleggen, i dare youje speelt casual man lekker janken![]()
@Combino Pastasaus laat je alle hoeken van je casual wereldje zien.Beetje domme opmerking omtrent casualwerelden (en richting mij als je gewoon stats bekijkt). Daarnaast zou je t tegen me afleggen, i dare you![]()
Niet zo onder de indruk van al die pp naabjes vandaag de dag. Kunnen wel even kijken of we een speed kunnen regelen binnenkort @Combino Pastasaus of gaat dat te snel voor je?@Combino Pastasaus laat je alle hoeken van je casual wereldje zien.
NewGen noobje, denken dat ze het spel hebben uitgevondenaha, het zal ook eens niet, een casualnoobke dat zichzelf veel te serieus neemt surprise surprise
doe eens kalm joh, jij kon vroeger ook enkel beetje starten daarna werd je altijd weg gespeeld.NewGen noobje, denken dat ze het spel hebben uitgevonden![]()