Topstammen

DeletedUser21298

Guest
ON-topic?

Ok! van de volgende top 10 stammen vind ik er een paar topstammen:

Rang Naam
1 Gummi , N°1
2 FOG , hebben nog niet veel gepresteerd vind ik
3 CHIQ. , half 'n half, eindelijk schieten ze in actie
4 [NLS] , N°2, ze houden bijzonder lang stand!
5 |TSB| , van heen hoor je niets..
6 CoA , aan wie verklaren ze de oorlog?
7 VICA , nog niet veel van hen gehoord..
8 Vip , wordt dit nog wat of zijn ze afgeschreven?
9 U.N , massastam, die schuiven wel weer uit de top 10
10 TCA , massastam, samen met U.N zullen ze niet lang in de top 10 blijven vermoed ik

een magere top 10 dus..

NLS de nr2 stam? LOL!!!
 

DeletedUser15947

Guest
ON-topic?

Ok! van de volgende top 10 stammen vind ik er een paar topstammen:

Rang Naam
1 Gummi , N°1
2 FOG , hebben nog niet veel gepresteerd vind ik
3 CHIQ. , half 'n half, eindelijk schieten ze in actie
4 [NLS] , N°2, ze houden bijzonder lang stand!
5 |TSB| , van heen hoor je niets..
6 CoA , aan wie verklaren ze de oorlog?
7 VICA , nog niet veel van hen gehoord..
8 Vip , wordt dit nog wat of zijn ze afgeschreven?
9 U.N , massastam, die schuiven wel weer uit de top 10
10 TCA , massastam, samen met U.N zullen ze niet lang in de top 10 blijven vermoed ik

een magere top 10 dus..

Waarom acht jij CHIQ. lager dan [NLS], terwijl ze in een week tijd grote voorsprong op hun nemen, in de algemene ranglijst een stuk hoger staan en ook bij ODA voorlopen met meer dan 1,5x minder leden? :rolleyes:
Oh en ik heb de lijst van TwStats gebruikt, die neemt de ODA van elke speler en telt die bij elkaar op, dus dat ze minder lang bestaan is geen smoes :)

EDIT: [NLS] bestaat nog langer ook :D

Shannontje Joined 24th June 2008 - 23:34 16,911
Great General Joined 18th June 2008 - 02:57 120
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tsja, met Gummi moet ik het wel eens zijn.. Dat heb je ook als je in de beginfase zit, dan is er veel meer kwaliteit aanwezig (Veel speler waarvan alleen de betere kunnen overleven). Hoe later je start hoe minder kwalititeit je kunt vinden.

[NLS] vind ik als ik de rapportjes van CHIQ zie maar een lachertje, er word door die terra nieteens om def gevraagt.. Zullen zien of de andere hun eer wel hoog kunnen houden.

De rest ken ik niet zo heel..
 

DeletedUser

Guest
TCA schuift de top 10 inderdaad zo weer uit:)

1 dag aanvallen en ze geven op noobs:p Verder oordeel je zonder teveel medeweten hell-fish,

TSB, als je je niks van je laat weten, betekent het niet dat je slecht bent, alleen dat je niet arrogant je kop overal laat zien:p

CoA ook niet,
[NLS] De kern lijkt goed te zijn, daarnaast? rekruteren ze mensen die aangevallen en verslagen worden.
VICA, ken je niet
U.N ,ken je niet
TCA, ken je niet, maar je hebt wel gelijk, al basseer ik dat op feiten, al vind ik wel dat ze voor plezier zorgen:D
FOG, ken je niet....

Basseer je meningen op feiten, niet op getallen.
 

DeletedUser

Guest
TCA schuift de top 10 inderdaad zo weer uit:)

1 dag aanvallen en ze geven op noobs:p Verder oordeel je zonder teveel medeweten hell-fish,

TSB, als je je niks van je laat weten, betekent het niet dat je slecht bent, alleen dat je niet arrogant je kop overal laat zien:p

CoA ook niet,
[NLS] De kern lijkt goed te zijn, daarnaast? rekruteren ze mensen die aangevallen en verslagen worden.
VICA, ken je niet
U.N ,ken je niet
TCA, ken je niet, maar je hebt wel gelijk, al basseer ik dat op feiten, al vind ik wel dat ze voor plezier zorgen:D
FOG, ken je niet....

Basseer je meningen op feiten, niet op getallen.


Veel mensen zullen toch echt FOG kennen omdat ze 2e staan. Maar ze hebben nooit echt acties gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Aan rang, punten, en statistieken kan je redelijk veel afhalen. Maar je kan er niet vprecies van zeggen hoe goed een stam loopt, hoe actief de stam is, en of de spelers skills hebben..
 

DeletedUser22017

Guest
we zijn toch terug ON-topic hé :p

inderdaad, ik heb geen opzoekwerk gedaan, dan heb ik wel een grotere post nodig, misschien zelf een nieuw topic voor elke stam, zoals bappos en DC dat doen..

[NLS] vind ik hun plaats waard, ondanks het feit dat ze er wat roote appels bij hebben gehaald.. Ze houden immers al een tijdje stand tegen een aantal andere stammen, waaronder Chiq.

Chiq. is de laatste tijd aardig in mijn achting gestegen, ze zorgen voor wat leven op W8 en verklaarden als eersten op de wereld (?) de oorlog aan een andere top 5 stam! Maar tot daarvoor heeft de stam niet veel aangericht in mijn ogen.. ( mijn beeld ervan )
 

DeletedUser

Guest
ON-topic?

Ok! van de volgende top 10 stammen vind ik er een paar topstammen:

Rang Naam
1 Gummi , N°1
2 FOG , hebben nog niet veel gepresteerd vind ik
3 CHIQ. , half 'n half, eindelijk schieten ze in actie
4 [NLS] , N°2, ze houden bijzonder lang stand!
5 |TSB| , van heen hoor je niets..
6 CoA , aan wie verklaren ze de oorlog?
7 VICA , nog niet veel van hen gehoord..
8 Vip , wordt dit nog wat of zijn ze afgeschreven?
9 U.N , massastam, die schuiven wel weer uit de top 10
10 TCA , massastam, samen met U.N zullen ze niet lang in de top 10 blijven vermoed ik

een magere top 10 dus..

Deels mee eens. Gummi verdiende 1e plaats.
FOG, tja wat moet ik daar eens over zeggen..
CHIQ. van mij mag deze op de tweede plaats..
De rest vind ik wel kloppen. VICA houdt zich stil.. Absolute underdog. ^^
 

DeletedUser15947

Guest
wij posten onze acties niet in het wilde weg op het forum, al hebben we die al genoeg ondernomen

Hoeft ook niet in het wilde weg, maar een aantal kort-samengevatte acties van jullie zou ik wel eens willen zien :)

En Hellfish, we zijn 1-2 weken bezig tegen [NLS], dus van 'lang' stand houden is nog niet echt sprake..
 

DeletedUser22017

Guest
Hoeft ook niet in het wilde weg, maar een aantal kort-samengevatte acties van jullie zou ik wel eens willen zien :)

En Hellfish, we zijn 1-2 weken bezig tegen [NLS], dus van 'lang' stand houden is nog niet echt sprake..

In hun andere oorlog doen ze het toch goed naar mijn weten ;)
 

DeletedUser19099

Guest
Veel mensen zullen toch echt FOG kennen omdat ze 2e staan. Maar ze hebben nooit echt acties gedaan.

Ik doe liever niks dan een noob actie. een oorlogje tegen een noob stam en CHIQ voelt zich meteen cool :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22320

Guest
Als je alle ODA van de FOG leden optelt komt je uit op 91,13, dat is nog steeds een eind onder Gummi (en Chiq..) :)

jippie! en die oda score die komt hierna onze dorpen edelen ?

oda is leuk en zegt misschien wel iets!
maar snap niet waarom iedereen zo op oda geilt?
bedoel in principe is de kans groter dat een speler met weinig oda meer legers beschikbaar heeft dan iemand met een hele hoge oda ranking!?
bedoel als je nooit legers hoeft te verspillen blijven je dorpen vol! of je valt slim aan met minimale verliezen!

wie zegt dat iemand met een lage oda minder goed is dan iemand met een hoge oda! ?

maar een hoge oda staat idd leuk op je profiel! :cool:

mijn mening!
 

DeletedUser15947

Guest
jippie! en die oda score die komt hierna onze dorpen edelen ?

oda is leuk en zegt misschien wel iets!
maar snap niet waarom iedereen zo op oda geilt?
bedoel in principe is de kans groter dat een speler met weinig oda meer legers beschikbaar heeft dan iemand met een hele hoge oda ranking!?
bedoel als je nooit legers hoeft te verspillen blijven je dorpen vol! of je valt slim aan met minimale verliezen!

wie zegt dat iemand met een lage oda minder goed is dan iemand met een hoge oda! ?

maar een hoge oda staat idd leuk op je profiel! :cool:

mijn mening!

Legers die je stukloopt kun je weer herbouwen, handig eigenlijk hè? ODA zegt hoeveel moeite je hebt moeten doen voor je dorpjes, als de nr 1 bijvoorbeeld een lage ODA heeft en de nr 2 een hoge heb ik toch meer respect voor de nr. 2.

Ik doe liever niks dan een noob actie. een oorlogje tegen een noob stam en CHIQ voelt zich meteen cool :D

We zijn ook cool :D

Nee, maar als [NLS] ook al noob is, is het ver te zoeken, dan is de enige kans van Chiq. om zich te bewijzen FOG of Gummi. aan te vallen, toch redelijk beperkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19099

Guest
Je hoeft je toch niet te bewijzen? Doe gewoon wat je moet doen^^ maar geen oorlog om je te bewijzen lol
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Medeleden Puntendoorsnede speler Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 Gummi 53.588.799 53.588.799 22 2.435.855 5529 9.692
2 FOG 44.599.408 44.599.408 23 1.939.105 4672 9.546
3 CHIQ. 40.983.877 40.983.877 23 1.781.908 4349 9.424
4 [NLS] 32.131.102 32.131.102 36 892.531 3789 8.480
5 |TSB| 30.311.380 30.311.380 37 819.226 3419 8.866
6 CoA 29.942.496 29.942.496 37 809.257 3359 8.914
7 VICA 29.845.021 29.865.599 41 728.429 3530 8.461
8 Vip 29.599.982 29.599.982 19 1.557.894 3108 9.524
9 U.N 29.146.228 30.068.997 45 668.200 3616 8.316
10 TCA 28.952.639 30.146.510 47 641.415 3697 8.154

Je vraagt of het nog wat wordt met Vip.. Volgens mij zijn wij van plaats 16 weer opgeschoven naar plaats 8... Dat heet veerkracht.. En dat doen we met slechts 19 leden.. We bezitten nu 2 continenten en staan in 3 andere op de tweede plaats.. Dus of het nog wat wordt.. Dat zal je moeten afwachten..

Hoe gaat het eigenlijk met jou nieuwe stammetje? Hoor er bar weinig over.
 

DeletedUser20173

Guest
Je vraagt of het nog wat wordt met Vip.. Volgens mij zijn wij van plaats 16 weer opgeschoven naar plaats 8... Dat heet veerkracht.. En dat doen we met slechts 19 leden.. We bezitten nu 2 continenten en staan in 3 andere op de tweede plaats.. Dus of het nog wat wordt.. Dat zal je moeten afwachten..

Hoe gaat het eigenlijk met jou nieuwe stammetje? Hoor er bar weinig over.

respect ^^ veel respect
 
Bovenaan