Topstammen

DeletedUser

Guest
De fuserende, nebin + el cabanaz. Dermaux. Dat is wie ik zeker weet dat minder zijn. De rest weet ik niet zeker ;).
 

DeletedUser

Guest
En iemand met als naam Billy PSV kan al helemaal niet serieus genomen worden toch? ;)


ps dit is niet club gerelateerd om de ander hooligans uit de tent telokken, gewoonlijk zijn het kleuters die zich beter kunnen associëren met een club, slapen onder hun dekbedje in hun pyjama van hun favoriete club
 

DeletedUser22017

Guest
Je moet iemand niet beoordelen op zijn leeftijd, maar op de manier waarop hij zich gedraagt ;)
 

DeletedUser

Guest
En iemand met als naam Billy PSV kan al helemaal niet serieus genomen worden toch? ;)


ps dit is niet club gerelateerd om de ander hooligans uit de tent telokken, gewoonlijk zijn het kleuters die zich beter kunnen associëren met een club, slapen onder hun dekbedje in hun pyjama van hun favoriete club

Grapjas -.-
 

DeletedUser

Guest
Jemig. Het hoort hier over topstammen te gaan hoor...

We hebben het hier over leeftijd volwassenheid en weet ik veel wat...
 

DeletedUser15947

Guest
Iemand die zeer jong is, kan zich niet volwassen gedragen ;)

Waar baseer je dat op? Er zijn kinderen die op 'zeer jonge' leeftijd naar de universiteit gaan, zijn die onvolwassen? Je hoeft trouwens niet naar de universiteit te gaan om volwassen te zijn, hoor, is maar een voorbeeld :)
 

DeletedUser

Guest
Je kent zeker 35 mensen en trekt daar je oordeel uit Billy? Net als de vele nederlanders over de buitenlanders denken, 1 fout allemaal fout.

Desondanks dwalen jullie hier flink af van het onderwerp..
 

DeletedUser22017

Guest
ON-topic?

Ok! van de volgende top 10 stammen vind ik er een paar topstammen:

Rang Naam
1 Gummi , N°1
2 FOG , hebben nog niet veel gepresteerd vind ik
3 CHIQ. , half 'n half, eindelijk schieten ze in actie
4 [NLS] , N°2, ze houden bijzonder lang stand!
5 |TSB| , van heen hoor je niets..
6 CoA , aan wie verklaren ze de oorlog?
7 VICA , nog niet veel van hen gehoord..
8 Vip , wordt dit nog wat of zijn ze afgeschreven?
9 U.N , massastam, die schuiven wel weer uit de top 10
10 TCA , massastam, samen met U.N zullen ze niet lang in de top 10 blijven vermoed ik

een magere top 10 dus..
 
Bovenaan