Topstammen

DeletedUser

Guest
Hoe kunnen sommige mensen nou gummi afkraken.

Ik ben misschien dan wel een toekomstige banaan, maar gummi kan degelijk spelen. Ik kijk vaak naar de gummispelers. Khad al veel gemerkt. Ik weet ook dat nebin niet zo'n hele goede schakel bij gummi is in vergelijking met de rest. Hij valt druipkaarsz aan maar nebin maakt nauwelijks winst omdat druipkaarsz gewoon dorpen terugedelt.


In iedere stam kom je wel examenperiodes tegen. Dus dat kan je er eigenlijk wel buiten laten.
 

DeletedUser21298

Guest
Hoe kunnen sommige mensen nou gummi afkraken.

Ik ben misschien dan wel een toekomstige banaan, maar gummi kan degelijk spelen. Ik kijk vaak naar de gummispelers. Khad al veel gemerkt. Ik weet ook dat nebin niet zo'n hele goede schakel bij gummi is in vergelijking met de rest. Hij valt druipkaarsz aan maar nebin maakt nauwelijks winst omdat druipkaarsz gewoon dorpen terugedelt.


In iedere stam kom je wel examenperiodes tegen. Dus dat kan je er eigenlijk wel buiten laten.

ik zeg niet dat Gummi niet kan spelen, het was om te laten zien dat Gummi niet of niet veel beter is dan FOG
 

DeletedUser

Guest
misschien bedoelde ik het in het algemeen ;). FOG mag zich denk ik wel een topstam noemen omdat er weinig andere goede stammen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Lol. ik heb jullie al aangeboden om te bewijzen dat gummi wel degelijk beter is dan fog; maar geen reactie daar ;)
 

DeletedUser21298

Guest
dat Gummi wanhopig begint/begon te worden qua recruits? je zei toch dat FOG noobs zijn?
 

DeletedUser

Guest
Zoek 1 post waar ik dat beweer.

Wat ik zeg is dat gummi de enige topstam is;)
 

DeletedUser15947

Guest
Als je alle ODA van de FOG leden optelt komt je uit op 91,13, dat is nog steeds een eind onder Gummi (en Chiq..) :)
 

DeletedUser

Guest
dat klopt dan misschien wel, maar om nou te zeggen dat gummi de enige topstam is:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jongens, gummi is wel degelijk een topstam. Ik zeg het niet graag. Maar het is zo. Hun hebben over het algemeen de beste spelers. Natuurlijk heeft elke stam mensen die aan dat niveau tippen, maar niet veel. En Gummi heeft gewoon alleen maar goede spelers, op een paar uitzonderingen na.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, gummi is wel degelijk een topstam. Ik zeg het niet graag. Maar het is zo. Hun hebben over het algemeen de beste spelers. Natuurlijk heeft elke stam mensen die aan dat niveau tippen, maar niet veel. En Gummi heeft gewoon alleen maar goede spelers, op een paar uitzonderingen na.

zoals?

Ikzelf hoor bij de mindere spelers dat geef ik grif toe ;)
 
Bovenaan