Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Wat een anti-post. Ik zeg niet dat farmen niet goed of niet nuttig is. Ik zeg alleen dat het een skill-loos iets waar het enige wat je nodig hebt, tijd en bereidheid zijn. Dat ie farmt heb ik natuurlijk niks op tegen, maar farmen is een veel minder belangrijk iets dan goed kunnen spelen/er voor je stam zijn etc. Farmen kan namelijk in principe iedereen. Bedankt dat je me uitlegt waar farmen goed voor is, dat had ik in die paar jaar nog niet door.

Koen is niet de meest vechtende speler nee, dat zeker. En dat dat komt door zijn positie en manier van spelen is ook duidelijk. Maar juist zijn positie is iets waar ik hem op afreken. Zo'n grote account in een stam met zoveel front en hij weigert naar een front toe te edelen en is plaats daarvan content om noobjes uit te schakelen. Dominatie is enkel goed als je er iets mee kunt, wat in dit geval niet zo is. Een continent in het centrum domineren is goed. Een rim continent willen overheersen is een onnozel streven.

Wat een onzin Hokuz. Jij wilt dus zeggen dat mensen die farmen geen goeie teamspelers kunnen zijn ? Ik farm, maar ik hoor niemand hier klagen dat ik een slechte teamspeler ben. Kom op, had verwacht dat je iets beter bij je verstand was dan dit. Overigens zit er een gehele tactiek & techniek achter farmen, maar dat ga ik niet eens uitleggen.

Overigens. Wie zegt dat Koen weigert naar het front toe te edelen ? Er zijn zat redenen waarom dat niet gebeurt en geen enkele is de schuld van Koen. Dus stop aub met het doen alsof je feiten kent, want duidelijk mis je plank geheel.

Een continent in het centrum domineren is goed ? Varieert. Omringt door vijanden is het uitermate slecht want je zal vanaf iederekant nog makkelijk te aanvallen zijn. Een continent overnemen in de rim kost enige uitbouw en iets minder moeite. Maar het is wel zeer handig indien je ooit aanvallen binnen krijgt. Aangezien je simpelweg minder fronten hebt die je moet verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Een continent in het centrum domineren is goed ? Varieert. Omringt door vijanden is het uitermate slecht want je zal vanaf iederekant nog makkelijk te aanvallen zijn. Een continent overnemen in de rim kost enige uitbouw en iets minder moeite. Maar het is wel zeer handig indien je ooit aanvallen binnen krijgt. Aangezien je simpelweg minder fronten hebt die je moet verdedigen.

Daar geef ik jou gelijk in, maar speel jij het spelletje om te "overleven" of speel je het spelletje voor de actie. Als jij het einde van de wereld perse wilt halen moet je vooral rustig gaan rimmen. Zou je voor de actie op een account spelen. Dan kan je beter zorgen dat je front hebt.
 

DeletedUser3368

Guest
Daar geef ik jou gelijk in, maar speel jij het spelletje om te "overleven" of speel je het spelletje voor de actie. Als jij het einde van de wereld perse wilt halen moet je vooral rustig gaan rimmen. Zou je voor de actie op een account spelen. Dan kan je beter zorgen dat je front hebt.

Je moet dit spelletje wel spelen voor de actie. Het spelletje heeft niet voor niets deze naam. De rest die daar niet voor is gaan spelen kunnen denk ik meer plezier beleven aan simcity.
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin Hokuz. Jij wilt dus zeggen dat mensen die farmen geen goeie teamspelers kunnen zijn ? Ik farm, maar ik hoor niemand hier klagen dat ik een slechte teamspeler ben. Kom op, had verwacht dat je iets beter bij je verstand was dan dit. Overigens zit er een gehele tactiek & techniek achter farmen, maar dat ga ik niet eens uitleggen.

Overigens. Wie zegt dat Koen weigert naar het front toe te edelen ? Er zijn zat redenen waarom dat niet gebeurt en geen enkele is de schuld van Koen. Dus stop aub met het doen alsof je feiten kent, want duidelijk mis je plank geheel.

Een continent in het centrum domineren is goed ? Varieert. Omringt door vijanden is het uitermate slecht want je zal vanaf iederekant nog makkelijk te aanvallen zijn. Een continent overnemen in de rim kost enige uitbouw en iets minder moeite. Maar het is wel zeer handig indien je ooit aanvallen binnen krijgt. Aangezien je simpelweg minder fronten hebt die je moet verdedigen.

Je leest weer selectief...
Doe dat nou eens niet Teun...
Ik lees elke post van jouw en je probeert hoe dan ook Het recht te praten.


Hij observeert iets Ventileert zijn mening.
En ik ben het daar eigenlijk totaal mee eens;)

p.s Hij kan elke maand zowiezo een ronde clear doneren daar wordt je bang van.
Aangezien hij toch safe ligt daar;)
 

DeletedUser35742

Guest
Wat een onzin Hokuz. Jij wilt dus zeggen dat mensen die farmen geen goeie teamspelers kunnen zijn ? Ik farm, maar ik hoor niemand hier klagen dat ik een slechte teamspeler ben. Kom op, had verwacht dat je iets beter bij je verstand was dan dit. Overigens zit er een gehele tactiek & techniek achter farmen, maar dat ga ik niet eens uitleggen.

Overigens. Wie zegt dat Koen weigert naar het front toe te edelen ? Er zijn zat redenen waarom dat niet gebeurt en geen enkele is de schuld van Koen. Dus stop aub met het doen alsof je feiten kent, want duidelijk mis je plank geheel.

Een continent in het centrum domineren is goed ? Varieert. Omringt door vijanden is het uitermate slecht want je zal vanaf iederekant nog makkelijk te aanvallen zijn. Een continent overnemen in de rim kost enige uitbouw en iets minder moeite. Maar het is wel zeer handig indien je ooit aanvallen binnen krijgt. Aangezien je simpelweg minder fronten hebt die je moet verdedigen.

Je begint al helemaal verkeerd, dat is absoluut niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat het lijkt alsof Koen zich focust op een continent domineren en zich kapot farmen ipv op het leveren van actie. Dat ie farmed zeg ik niks slechts over. Verder heb ik alles wel zon beetje gezegd hoor.
 

DeletedUser

Guest
Je begint al helemaal verkeerd, dat is absoluut niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat het lijkt alsof Koen zich focust op een continent domineren en zich kapot farmen ipv op het leveren van actie. Dat ie farmed zeg ik niks slechts over. Verder heb ik alles wel zon beetje gezegd hoor.

Dat zeg ik gamma;)
 

DeletedUser35742

Guest
Spannend toch? ;)

Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: Astra*, Sol*

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 154
Kant 2: 299
Verschil: 145

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 20
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,158,608
Kant 2: 2,433,764
Verschil: 1,275,156

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 206,852
Kant 2: 187,765
Verschil: 19,087

chart
 

DeletedUser56622

Guest
Oei, en we zijn nog niet eens begonnen :O
Ow Astra gaat klappen krijgen amai !
 

DeletedUser

Guest
Oei, en we zijn nog niet eens begonnen :O
Ow Astra gaat klappen krijgen amai !

Euh? 1 dorpje meer, en we krijgen klappen. Dat jullie aandacht tekort hebben weten we allen.
Maar vanaf jullie loopt een stammenoffensief, vanaf ons lopen indivuele acties. Hier is ook nog een intern account bij gerekend via Sol*.

Sorry hoor, maar jullie vallen een stam aan die onder vuur ligt van alle kanten. Even back to earth want vanuit dat perspectief zuigen jullie namelijk best hard met 21-20.
1 dorp verschil amai Astra* heeft het zwaar *uche*...
 

DeletedUser56622

Guest
Euh? 1 dorpje meer, en we krijgen klappen. Dat jullie aandacht tekort hebben weten we allen.
Maar vanaf jullie loopt een stammenoffensief, vanaf ons lopen indivuele acties. Hier is ook nog een intern account bij gerekend via Sol*.

Sorry hoor, maar jullie vallen een stam aan die onder vuur ligt van alle kanten. Even back to earth want vanuit dat perspectief zuigen jullie namelijk best hard met 21-20.
1 dorp verschil amai Astra* heeft het zwaar *uche*...

Haha, de stam aanvallen zijn nog lang niet aangekomen? xD
Leer lezen...
 
Bovenaan