Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
@Jeweettoch2:

Ooit was er hier op het forum ook een speler die dezelfde nutteloze en nergens-op-slaande posts plaatste als jij.

Ik kan je vertellen dat op het eind echt niemand deze jongen meer mocht, vanwege zijn arrogantie en te opzichtige domheid. Ik weet niet of hij nog steeds speelt, maar zn acc is in ieder geval kapotgemaakt :rolleyes:

Weet dus waar je aan begint.
 

DeletedUser

Guest
@Jeweettoch2:

Ooit was er hier op het forum ook een speler die dezelfde nutteloze en nergens-op-slaande posts plaatste als jij.

Ik kan je vertellen dat op het eind echt niemand deze jongen meer mocht, vanwege zijn arrogantie en te opzichtige domheid. Ik weet niet of hij nog steeds speelt, maar zn acc is in ieder geval kapotgemaakt :rolleyes:

Weet dus waar je aan begint.

Waarom voorzichtig zijn met iets dat je gekregen hebt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@Jeweettoch2:

Ooit was er hier op het forum ook een speler die dezelfde nutteloze en nergens-op-slaande posts plaatste als jij.

Ik kan je vertellen dat op het eind echt niemand deze jongen meer mocht, vanwege zijn arrogantie en te opzichtige domheid. Ik weet niet of hij nog steeds speelt, maar zn acc is in ieder geval kapotgemaakt :rolleyes:

Weet dus waar je aan begint.

Ghehe:D

Arrogant?
Ik ga van mijn eigen kunnen uit;)

Tja Dit account wordt heust niet kapot gemaakt.
Heb vaker gedeffed heur;)
+ Goede stam achter me.

Ik wens je succes;)
 

DeletedUser

Guest
Oh ik begrijp de boodschap hoor. Dat betekent uiteraard niet dat ik ernaar ga luisteren... :rolleyes:

Maar jij begrijpt de term arrogant schijnbaar niet goed hé Yero...
 

DeletedUser51200

Guest
Niks van aantrekken Yero ^^Ik heb hem de term arrogantie ook al met handen en voeten proberen uitleggen...

Echter is hij niet zo snel van begrip :eek:
 

DeletedUser24605

Guest
Even je raad opgevolgd:



Het ging niet eens over mij. Ik gaf mijn mening over welke van beide spelers ik persoonlijk hoger inschat, gebaseerd op eerdere ervaringen. Leg mij maar even uit hoe jij dat in verband kan brengen met bovenstaande definitie. Ik zeg namelijk nergens dat Teun een noob is, en dat Arco hem ownt. Ik zei dat ik Arco hoger inschat.

Oh ik begrijp de boodschap hoor. Dat betekent uiteraard niet dat ik ernaar ga luisteren... :rolleyes:

Maar jij begrijpt de term arrogant schijnbaar niet goed hé Yero...

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af hoeveel edelclears adios nog wil laten sneuvelen :D Straks heeft hij nergens edelbegeleiding meer :confused:
 
Bovenaan